Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyköhän niillä Hulluilla päivillä enää kukaan?

Vierailija
11.10.2018 |

Onkohan tuokin jo vähän vanhentunut juttu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeviä päiviä odotellessa..

Vierailija
2/8 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkeä oli yhtä paljon kun aina eli tosi paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä puhutaan hullareilla käymisestä, tarjouksista jne, niin kyseessähän on vitsi. Eihän kukaan oikeasti käy siellä. Joillekin asia ei ole vielä valjennut.

Vierailija
4/8 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallo on tuhoutumassa ja joku hurrien kauppa mainostaa hulluja päiviä,ostakaa ostakaa romua mitä ette tarvitse.

Vierailija
5/8 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin tänään kääntymässä, siis kävelin sisään, katselin järkyttäviä ylihintoja ja kävelin ulos. Ihmisiä oli ihan älyttömästi. Tyhmät kun ostaa, kun vuorataan myyntitiski jätesäkillä.

Naureskelin kun siellä oli jotkut shampoot superhyperalessa ollen 2x sen hintaisia, mitä ne maksaa normaalisti toisessa kaupassa. Siis täysin vastaava tuote. Ja sit tyhmät ihmiset ostaa... hullut päivät tosiaan, vain hullut sinne menevät.

Vierailija
6/8 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin tänään kääntymässä, siis kävelin sisään, katselin järkyttäviä ylihintoja ja kävelin ulos. Ihmisiä oli ihan älyttömästi. Tyhmät kun ostaa, kun vuorataan myyntitiski jätesäkillä.

Naureskelin kun siellä oli jotkut shampoot superhyperalessa ollen 2x sen hintaisia, mitä ne maksaa normaalisti toisessa kaupassa. Siis täysin vastaava tuote. Ja sit tyhmät ihmiset ostaa... hullut päivät tosiaan, vain hullut sinne menevät.

Kyllä sieltä tekee löytöjä. Mä ostin Barbourin jokasään takin, Bodum teepannun ja Villeroy&Bochin aterimet ja kaikki vähintään -50% hinnoista, millä muualla/netissä myydään.

Olen tyytyväinen, tarpeeseen tulivat ja kaikki olleet jo käytössä.

Noi samat ylihintaiset shampoot ym on myös Sokoksen 3+1 päivillä. Sieltä en tänä vuonna löytänyt MITÄÄN ostamisen arvoista.

Vierailija
7/8 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt kerran koko elämäni aikana ja sieltä kannattaa ostaa merkki kamaa jos saa halvemmalla, ei mitään krääsää.

Vierailija
8/8 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt, en ole käynyt vuosiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi