Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupungilla nähtyä:

Vierailija
11.10.2018 |

Ylipainoisella, perunanenäisellä tantalla komea, nuorempi tummaihoinen mies ja ilmeisesti heillä yhteinen lapsikin. Miksi niin usein näkyy näitä pariskuntia, joissa nainen on ihan eri tasolla miehen kanssa? Mistä minä, urheilullisen hoikka ja ihan nätti naamainen nuori nainen löytäisin tuollaisen komen miehen? Pitääkö lihottaa ja lopettaa kaikki panostaminen???

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoisella, perunanenäisellä tantalla komea, nuorempi tummaihoinen mies ja ilmeisesti heillä yhteinen lapsikin. Miksi niin usein näkyy näitä pariskuntia, joissa nainen on ihan eri tasolla miehen kanssa? Mistä minä, urheilullisen hoikka ja ihan nätti naamainen nuori nainen löytäisin tuollaisen komen miehen? Pitääkö lihottaa ja lopettaa kaikki panostaminen???

Tee niin kuin se perunanenäinen tantta ja osta mies afrikasta.

Vierailija
2/10 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kaipaa eukosta itselleen elättäjää ja äitiä. Selän takana sitten painaa kauniita ja hoikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on aito ja sinä feikki

Vierailija
4/10 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala norkoilla vastaanottokeskuksen kulmilla.

Vierailija
5/10 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesä kirjoitti:

Jos hän on aito ja sinä feikki

Millähän tavalla mä olen feikki sitten? :( Luonteeltanikin olen kaikki huomioon ottava ja iloinen eikä mulla ulkonäöllisesti ole mitään feikkiä, kuten ripsiöä, tukkaa tai kynsiä. Ap

Vierailija
6/10 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen ensimmäinen lause jo kertoo, miksi et kelpaa. Kuulostat vastenmieliseltä ihmiseltä ja sitä et naamallasi tai kropallasi voi korvata.

Vierailija
7/10 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen ensimmäinen lause jo kertoo, miksi et kelpaa. Kuulostat vastenmieliseltä ihmiseltä ja sitä et naamallasi tai kropallasi voi korvata.

No heipähei sinä ylipainoinen perunanenäinen tantta!

Vierailija
8/10 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niillä perunanenillä on alhaisempi vaatimustaso, ei tarvitse naisen pillin mukaan tanssia. Kauniit naiset kun tunnetusti ovat hyvin nirsoja, perunanenien kanssa voi olla oma itsensä eikä kuule siitä nalkutusta

Vierailija
9/10 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, tässäpä se syy on.

Vierailija
10/10 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, tässäpä se syy on.

No tuon kommentin kirjoittaja ei kyllä ollut minä, ap. Ja aloituksessakin käytin tanttaa kuvailuun naisen olemuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi