Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan nähnyt harhoja

Vierailija
11.10.2018 |

Jos olet, niin missä tilanteessa, mielentilassa ja millaisia?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Välillä lensi huonekalut kasvoille, välillä olin seikkailuleffassa ja nousin jopa kehostani kattoon killumaan. Oli vähän tuhti lääkitys sairaalassa pari viikkoa.

Vierailija
2/21 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa lääkkeiden alaisena. Vuoteeni oli vuoristoradassa oleva vaunu. Välillä pelotti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, parin viikon ryyppyputken jälkeen. Näköharhojen lisäksi kuuloharhoja.

Vierailija
4/21 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut nukuttua ja olin niin väsynyt, että näin makuuhuoneen verhojeni aaltoilevan ja väreilevän oudosti ja kattolampun muuttavan muotoaan. Nousin oikein istumaan sängylle ja laitoin valot päälle ja kesti vielä hetken ennen kuin harhat hitaasti hävisivät.

Vierailija
5/21 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeiden alaisena vaikka mitä ja yleensä mustavalkoisena kaikki. "Selvinpäin" näen ötököitä ja varjoja jos olen kunnolla stressaantunut. 

Vierailija
6/21 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unihalvauksen alaisena

Vierailija
7/21 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran luulin nähneeni. Harmikseni sain todeta, että kyse oli vain hawkien ja hornettien harjoittelusta. 

Vierailija
8/21 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalassa lääkkeiden alaisena. Vuoteeni oli vuoristoradassa oleva vaunu. Välillä pelotti.

Mulla sama. Jouduin puristaan käsillä sängyn reunoista, etten putoo kyydistä. Bond tuli pelastaan mut. T:1

Vierailija
9/21 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä heräsin kesken unien, otettuani ensimmäisiä kertoja nukahtamislääkettä. Katon rappaus valui ja väreili viistossa sisäkatossa. Muistan hämärästi katsoneeni myös cd-koteloa, joka näytti jotenkin erikoiselta.

10/21 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin muutaman kerran teini-ikäisenä sellaista pientä vaaleatukkaisia lasta leikkimässä huoneeni keskellä. Lapsessa ei ollut sinänsä mitään pelottavaa, mutta tieto siitä, ettei huoneessani varmasti ollut muita, oli aika creepyä. :D En ollut lääkityksessä, mutta sairaalahoidossa kylläkin, joten selittänee harhat. Kerran tuolillani istui myös keski-ikäinen mies ilmeettömänä ja vain tuijotti, mutta muistaakseni tämä kaveri ei käynyt istuskelemassa kuin tuon kerran. Muistan vieläkin tosi elävästi noiden kahden kaikki piirteet ja sen pienen tytön leikit. Friikkiä kylläkin, tuo lapsi näytti tismalleen nyt vajaa kaksivuotiaalta tyttäreltäni. Mies taas muistuttaa hyvin paljon nykyistä miestäni, mutta ainakin 15 vuotta vanhemmalta versiolta. Pitää tarkastella asiaa vielä uudestaan 15 vuoden päästä! :D

Vierailija
11/21 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovassa kuumeessa.

Vierailija
12/21 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kuumeharhoja, ja kerran tuli unettomuuden takia hallusinaatio, jossa veljeni tuli omilla avaimillaan asuntooni ja alkoi keittää teetä.

Vierailija
13/21 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/21 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes kovassa kuumeessa, enkä kahden viikon ryyppy putken jälkeenkään.

Vierailija
15/21 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa harhoja, normioutoa lsdmatkailua vain.

Vierailija
16/21 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt, olin silloin todella todella väsynyt ja stressaantunut töistä ja jouduinkin burnoutin vuoksi sairauslomalle lopulta. Ihan selvinpäin ja ilman lääkitystä näin miten kirjat putoilivat hyllystä, eivät menneet maahan asti vaan tippuivat aina uudestaan. Kirjojen vieressä oleva patsas kasvoi kattoon asti.

Vierailija
17/21 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harjoja. Näkyjä kylläkin.

Vierailija
18/21 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kovassa kuumeessa

Vierailija
19/21 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 valvotun  päivän ja yön jälkeen psykoosissa amfetamiinista, kaikki oli "totta" Älkää hyvät ihmiset edes kokeilko!!!!

Vierailija
20/21 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kerran. Parikymppisenä mulla oli "iloinen" kesä meneillään. Oli dokattu ainakin kolme päivää putkeen ja kaaduin yöllä sänkyyn baarista tullessani. Heräsin säpsähtäen jotain kuuden maissa aamulla ja kirkaisin, kun näin kahden valtavan hämähäkin vipeltävän katon poikki. Räpytin silmiä muutaman kerran ja otukset katosivat. Aamupäivällä hoipuin suht normisti pystyyn eikä isoja hämähäkkejä näkynyt missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän