Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt osakkeet pihalle ennen suurta laskua

Vierailija
11.10.2018 |

Itse tein jo sen. Kotiutin siis voitot.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä möin silloin kun kurssit olivat kaikkein korkeimmalla, tai melkein korkeimmalla.

Vierailija
2/13 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

BTFD!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh keväällä nousee taas

Vierailija
4/13 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt laskeviin kursseihin myydä? Ihan hölmöä panikointia!

Ensinnäkin maksat myynneistä myyntivoiton veron, etkä enää saa niistä myymistäsi osakkeista osinkoa.

Vierailija
5/13 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa tekee katsoa kun punaisella huutaa, mutta kun kävin läpi osakkeita, niin kaikki on hyviä yhtiöitä ja ostettu halpaan hintaan. Voitolla olleet olen jo myynyt. Nyt vain pää kylmänä.

Vierailija
6/13 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myin jo pari viikkoa sitten. En tiedä mikä etiäinen minulle tuli, mutta kaik män, varsinkin Koneesta saatuun hintaan olen tyytyväinen. Se ei varmaan nouse yli 42 euron enää aikoihin.

Nyt katellaan vaan.

Vierailija
7/13 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä höpsöjä....

Vierailija
8/13 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein jo sen. Kotiutin siis voitot.

Mulla on lähinnä osinkoaristokraatteja joten ei järkeä myydä. Osingot sijoitan uudelleen, nyt jemmassa käteistäkin ostojen varalta. Ei kannata maksaa  myyntivoittoveroja turhaan.

Lienet joku  tyypillinen tuulipukusijoittaja.

Vierailija
9/13 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahaa tekee katsoa kun punaisella huutaa, mutta kun kävin läpi osakkeita, niin kaikki on hyviä yhtiöitä ja ostettu halpaan hintaan. Voitolla olleet olen jo myynyt. Nyt vain pää kylmänä.

Siis myit voitolla olevat ja muut jätit? Eikö olisi vähän parempi strategia jättää ne hyvät ja myydä huonot ja tuottamattomat pois?

Vierailija
10/13 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ja myyn vakuutuskuoressa. Saan näin sijoittaa myyntivoiton uudelleen, ilman veroja.

Kokoomuksen äänestäjä

Vierailija
11/13 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis myit voitolla olevat ja muut jätit? Eikö olisi vähän parempi strategia jättää ne hyvät ja myydä huonot ja tuottamattomat pois?

Jep! Kyllä nekin laskee, laskeneet jo lunastuksen jälkeen, ehdin korjata voitot pois. Ei nuo muut ole tuottamattomia, ehtivät vain pakkasen puolelle. En nyt tappiolla myy kuin pakon edessä.

Vierailija
12/13 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerintä on myydä paniikissa.

Vierailija
13/13 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAMA TULEE Q1 2019!!!!

Fedi laittaa lainaajat ahtaalle. Miettikää kuinka moni suomessakin on ottanut asuntolainaa uskoen että korko on ikuisesti nollassa ja asunnon arvo voi vain nousta. Miettikää miten heille kävisi jos korko nousisi 3%:iin kun nytkin vaan nippa nappa pärjäävät lainanmaksun kanssa. Taitaa niiltä nopeasti asunto mennä myyntiin nyt kun vielä saa jotain siitä. Tämä on nyt tapahtumassa jenkeissä!!!!

Sitten on kaikki vivutetut asuntorahastot jotka lupaavat 10% vuodessa kun omaa pääomaa on vain 20-30%. Entä jos koko vuokra menisikin koron maksuun? Vuokratuottohan on vain jotain 2-3% pk seudulla!!! Mitä tapahtuisi rahaston arvostukselle jos sijoittajalle jäisi tasan nolla? Menisivätköhän asunnot nopeasti myyntiin ja rahastot purettaisiin!?! Mistä ostajat asunnoille?? Jos riskittömästi saa 3% korkoa valtiolta niin kuka tyhmä maksaisi asunnosta jossa on tuo vuokratuotto. Sitten kun tulee -50% ale niin ostajat ehkä ehkä ilmestyvät.

Sitten kaikki ne jotka pelaavat pörssissä velkarahalla... jos tulokset dippaa niin hallaa tulee ja meklari soittaa vaatien lisävakuutta.. menevät sitten osakkeet myyntiin pakosti jos ei sitä löydy. Kun ostajat tietävät että osakkeet pakkomyydään hintaan millä hyvänsä niin eivät todellakaan tule tarjoamaam reilua hintaa. TULOKSET ALAS + P/E ALAS -> PÖRSSI -70%!!!!!

Kauppasota on vasta nyt näkymässä hinnoissa. Tämä aihettuaa inflaatiota joten keskuspankit tulevat nostamaan korkoa vaikka taloudella menisi huonosti. Keskuspankin tehtävä on ylläpitää hintavakautta ja alle 2% inflaatioita. Eivät he välitä jos inflaation nujertamiseen vaaditaan osake, kiinteistö ym kuplien puhkeaminen tai 20% työttymyyttä.

Sitten on eliitti joka haluaa kupata kaiken varallisuuden keskiluokalta ostamalla arvopaperit ja kiinteistöt heiltä alehintaan lamassa. He omistavat lehdistön pitää huolen siitä että paniikkia lietsotaan. He omistavat myös pankit jotka laittavat lainaraha hanat kiinni pahentaen romahdusta.

Huomatkaa miten hiljaa lehdet olivat eilen!!!! Tai siitä miten korkokäyrä on litistynyt ennakoiden lamaa!! Etteivät vaan rahvaat huomaisi myydä ennen kun se suurin romahdus tulee!!!