Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö missä sisaruksesi asuvat?

Vierailija
11.10.2018 |

Tiedätkö missä sisaruksesi asuvat ja mitä tekevät päivisin, onko puolisoa jne. Itse en kaikista tiedä tarkalleen missä asuvat ja mitä tekevät esim työkseen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakunnan tiedän, osoitetta en ulkoa muista, työpaikan tiedän, puolisotilanteen tiedän. Tosin minulla on vain yksi sisarus.

Vierailija
2/24 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Osoitteet, puh.numerot, työpaikan, työtehtävät, puolison ja lastensa syntymäpäivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ja vierailenkin niin usein kuin vain suinkin pystyn. Pidämme päivittäin yhteyttä ja olemme muutenkin tosi läheisiä. Pikkusiskoni on minulle korvaamattoman rakas ihminen. 

Vierailija
4/24 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tiedän missäpäin ja millä mantereella siskoni asuu, muusta ei olekaan kuin ”mutu” tuntuma.. osoitteesta tms ei hajuakaan. Eikä tarvetta.

Vierailija
5/24 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti tiedän. Normaalia.

Vierailija
6/24 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän,tai oletan ainakin.

En ole puhunut kanssaan 2 vuoteen, nähnyt moneen vuoteen.

Pitkä ja ikävä tarina.

Myrkyllinen ihminen, josta olen sanoutunut irti.

En olisi ikinä ollut missään tekemisissä kyseisen ihmisen kanssa, ellemme olisi sattuneet syntymään samaan perheeseen.

Valitettavasti virallinen lähiomainen ja perijä.

Täytyykin tehdä testamentti.

Vierailija
7/24 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta tiedän kaiken oleellisen, toisesta vain asuinmaan, ellei ole siirtynyt seuraavaan sitten edellisen yhteydenoton.

Vierailija
8/24 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän toki. Osoitetta en ulkoa muista enkä edes puhelinnumeroa, mutta kyllä ne multa löytyy. Ei olla hirveästi tekemisissä, mutta kyllä viestin laittavat, jos muuttavat tai vaihtavat työpaikkaa. Ihan perus juttu vaihtaa kuulumisia sen verran.

Vierailija
9/24 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaupungit, puhelinnumerot, työtilanteet ja puolisot(tomuudet). Tarkkoja osoitteita en.

Vierailija
10/24 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä ja ikävä tarina.

En olisi ikinä ollut missään tekemisissä kyseisen ihmisen kanssa, ellemme olisi sattuneet syntymään samaan perheeseen.

Tosi kurjaa lukea tällaisia tarinoita, sitä vain muistaa miten onnekas ja kiitollinen saa olla kun on itse hyvissä väleissä sisarensa kanssa... :( 

Vierailija
11/24 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän nimen ja osoitteen. Käyn lasten synttäreillä kerran vuodessa antamassa lahjan ja juomassa kupin kahvia, mutta en tiedä heidän arjesta mitään.

Joskus nuorena oltiin läheisiä, ajan myötä etäännytty.

Vierailija
12/24 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuollaiset asiat enimmäkseen. Tosin yksi on juuri muuttanut enkä tiedä tarkkaa osoitetta vielä - selviää sitten, kun käyn kylässä.

Toivon, etten koskaan vieraannu kenestäkään sisaruksestani niin paljon, että en tietäisi edes asuinpaikkaa. Osaan on kyllä välit vähän etääntyneet, kun ei ole oltu tekemisissä.

Minulla on 4 sisarusta.

Vierailija
13/24 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakunnat tiedän, mutta en osaa sanoa tarkalleen ottaen mitä puuhailevat. Yks veli korjailee jotain koneita. Toinen myy jotain meriteollisuudelle. Sisko on toimistossa assistentti, mutta en osaa sanoa mitä hän tarkalleen ottaen hommaa. Me emme puhu näistä asioista keskenämme. 

Vierailija
14/24 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että sisko minulla on. Kerran olen nuorena nähnytkin. Monta vuotta sitten perunkirjoituspapereista nimen ja osoitteenkin sain tietää.

Vierailija
15/24 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tarkalleen missä pari heistä asuu.

Perhetilanteet tiedän, luullakseni, facesta ehkä tärkeimmät uutiset saa lukea.

Vierailija
16/24 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erinomaisen hyvin. - En koe olevani mitenkään ainutlaatuinen kun olen sekä vanhempiini että kaikkiin sisaruksiini yhteydessä säännöllisen epäsäännöllisesti. - Tarkoitan, että voimme soitella tai muutoin olla yhteyksissä periaatteessa milloin vain; eikä asiaa ole tarvinnut sen kummemmin merkata kalenteriin, että muistaisi ja huomaisi. Toki elämäntilanteet asettavat rajoituksia niin, että näkemisestä on parempi sopia etukäteen.

Vierailija
17/24 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mullan alla jo kauan. Toinen on lihava eläkeläistäti Vantaalta ja yhteyttä ei pidetä.

18/24 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Ei sisaruksia. Paitsi jos isän kuoleman jälkeen selviää yllätyksiä...

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
19/24 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hetkellä tiedän. On ollut aikoja kun veli on vain häipynyt kertomatta uutta osoitettaan, sitten se taas ilmaantuu jostain ja on kuin ei mitään. Ei jaksa enää kiinnostaa.

Vierailija
20/24 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä ja ikävä tarina.

Tosi kurjaa lukea tällaisia tarinoita, sitä vain muistaa miten onnekas ja kiitollinen saa olla kun on itse hyvissä väleissä sisarensa kanssa... :( 

Kiltisti sanottu! Mä olen vain helpottunut tehtyäni vihdoin lopullisen päätöksen, että en ole enää tekemisissä. Pitkä tie siihen on johtanut. Oikeastaan suru on käyty läpi jo aikoja sitten. Olen nyt keski-ikäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän