Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloinkas meinaatte talvirenkaat vaihtaa?

Vierailija
11.10.2018 |

Ja missä? Mä oon etelä-Pohjanmaalla enkä tiedä vielä. Vaikea päättää kun pitäis kuitenkin johonkin varata aika renakaiden vaihtoon.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nastarenkaita saa käyttää 1.11. alkaen ja aikaisemminkin, jos olot vaativat. Tämä on minusta erittäin ongelmallinen sääntö. Lähes joka vuosi toteutuu tuo aikaisempi tarve. Onko todella niin, että nastagummeja ei saa vaihtaa, ennen kuin sinä aamuna, kun tiet ovat jäässä? Vai joko pitää vaihtaa kitkarenkaat syyskuussa ja sitten nastat heti 1.11.?

Meillä nastat tulee alle tulevalla viikolla. Toivottavasti poliisi ei sakota...

Nastat voisi kieltää kokonaan. Niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä

Tervetuloa tänne pohjoisen kunnon talvikeleille sutimaan sun kitkoillas... Ja se että yhden kerran pääsit niillä hengissä Leville ja takaisin ei kerro mistään mitään.

Olen kuule asunut napapiirin pohjoispuolella pitkään eikä mitään ongelmia kitkojen kanssa. Opettele sinä ajamaan.

Itse en ole pohjoisesta, ja ajan täällä Kuopion tienoillakin nastoilla. Mikä kitkoissa on se paras ominaisuus minkä vuoksi ne kannattaisi hankkia. Täällä on usein hyvin jäiset tiet ja niillä itselleni nasta on ollut turvallinen vaihtoehto. Mutta olen kyllä avoin myös kitkoille.

Nastat tappavat enemmän kuin kitkan, samaten nastat kuluttavat teitä enemmän kuin kitkat, Nastat pitävät kovempaa meteliä kuin kitkat. Tuossa nyt terveydellinen aspekti, taloudellinen aspekti ja mukavuus aspekti.

Vierailija
22/22 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa liukkaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan