Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu n. 40v hoikasta, joka alkaa lihoa?

Vierailija
11.10.2018 |

Yritätkö taistella vastaan ja masennut vai nautitko uusista pehmeämmistä muodoista?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautitaan pehmeistä muodoista, mieskin tykkää.

Vierailija
2/18 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että kun on aina ollut hoikka ja nyt alkanut lihoa nopealla tahdilla, niin vartaloa on vaikea hahmottaa! Yritän laihtua tai siis palata entiselleen elämäntapoja korjaamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs luulet? Ihmeellisiä aloituksia...

4/18 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut noin 5 kg ja kyllä vituttaa. Yritän taistella vastaan. Työni on muuttunut entistä enemmän istumatyöksi, ja varmaan hormonitkin vaikuttavat aineenvaihduntaan. En anna periksi!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/18 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo 40 vee jälkeen se alkaa hitaasti mutta varmasti ; kiitos hormonien. Se tarkoitti sitä että ruokavalio uusiksi lisää liikuntaa niin sieltä se vyötärö tuli takaisin.

Vierailija
6/18 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautitaan pehmeistä muodoista, mieskin tykkää.

Onko muoto sama kuin läski?

Vierailija
7/18 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu hyvältä, en tykkää, mutta en jaksa enää taistella vastaankaan. Kaksi vuotta sitten näytin kuumalta farkuissa, nykyään tädiltä :(

Vierailija
8/18 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli vaikea paikka joutua miettimään syömisiäni, kun ei ole aiemmin tarvinnut rajoittaa mitenkään sitä mitä suuhuni pistän. Nyt reidet on ruvenneet hankaamaan toisiinsa kävellessä, inhottava tunne! Joten siis taistelen vastaan eli olen yritän opetella syömään terveellisemmin ja toivon että en tästä enää kovin paljoa liho.

Vierailija
9/18 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut lihoneeni, ennen kuin mies huomautti. Sitten laihdutin kilot pois ja olen taas hoikka. Tästä laihdutuksen onnistumisesta on tullut mulle tosi hyvä ja onnistunut olo.

Mies on nyt vuorostaan vähän lihonut ja minä huomautin hänelle. Nyt hän on vuorostaan laihiksella.

N49

Vierailija
10/18 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miltä tuntuu nelikymppisenä. Kolmikymppisenä lihoin rajusti. Oli vaikea uskoa niin käyvän minulle, aina ennen hoikalle. Oli epämukava olo ja lääkärissä hävetti. Mitään nautittavaa siinä ei ollut. Mutta en hyväksy lihavien dissaamista ja halveksumista. Ihmisarvo on sama.

Vierailija
11/18 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silleen hassua, että oma mielikuva itsestä on edelleen se tyttömäisen hoikka, eikä peilikuvaa oikein miellä omaksi itsekseen. Tätimäisyys on pahin sivuoire, sitä vastaan jaksaa taistella. Onneksi naama on nätti ja pukeutuminen nuorekasta. Vartalo on aina ollut naisellinen, joten pieni ylipaino ei näytä heti pahalta. Tällä hetkellä elän siinä toivossa/harhassa, että kun kohta aloitan taas aktiivisen liikunnan, saan kaikki vanhat vaatteet käyttöön. Melkoista tahdonvoimaa tarvitaan, että pysyy hoikkana 40v jälkeen, muutamaa onnekasta luonnonoikkua lukuun ottamatta. Tsemp kaikille! 

Vierailija
12/18 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin painoni nousseen muutamalla kilolla, ja ennen kun tämä ongelma yhtään pahenee niin vähensin ruokaa ja lisäsin liikuntaa. Nyt on taas paino tutussa 56 kilossa. Nyt vaan pienempiä annoksia tästä eteenpäin, ehkä ne kilotkin pysyvät poissa. 

Vierailija
13/18 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kilo/vuosi on tullut painoa lisää nelikymppisenä. Ja mikään ei tunnu auttavan kilojen karistamisessa: alkoholi pois -> ei mitään vaikutusta, sokeri pois -> ei mitään vaikutusta, pienemmät annoskoot -> ei mitään vaikutusta. En halua millekään dieetille, vaan sellaisen elämäntapamuutoksen, jonka kanssa voin oikeasti elää ilman suurempia pinnistelyjä. Vaan eipä löydy.

Toki mulla on liikunnan määrä vähentynyt, kun muutettiin maalle ja nyt autoilen entistä enemmän.

Vierailija
14/18 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pitkä, joten viisi lisäkiloakaan eivät näy missään. Housujen nappi tuntuu vähän tiukalta. Mikään fitnes tyyppi en ole koskaan ollut.

Vierailija
15/18 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomasin kilojen kerääntyvät, muutin ruokavaliotani. Reilun vuoden jäljeen uudesta ruokavaliosta tuli jo tapa, jonka noudattaminen on helppoa. Kilot tippuivat ja ovat pysyneet poissa.

En mä silloin 5 kg painavampanakaan mikään lihava tai pehmeä ollut, mutta hirvitti se kilojen salakavala kertyminen.

Vierailija
16/18 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sitä ei tajunnut, vaikka puntari näytti nousseita lukemia. Sitten huomasi, että vanhat vaatteet ei enää sovi päälle ja tuli järkytys. Muuttuneet muodot ja läski maha hävetti ja inhotti. Lopulta otin itseäni niskasta kiinni ja laidutin 10 kiloa. Vaatii aika paljon työtä ja kesti noin 5 kk saada paino pois. Käytin apuna personal traineria.

Vierailija
17/18 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihota

Vierailija
18/18 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo 40 vee jälkeen se alkaa hitaasti mutta varmasti ; kiitos hormonien. Se tarkoitti sitä että ruokavalio uusiksi lisää liikuntaa niin sieltä se vyötärö tuli takaisin.

Milloinkahan alkaa minulla? 64  tuli täyteen syyskuussa mutta missä ne lisäkilot on? Painan saman kuin ennen ensimmäistä lastani, 54 kg.

Sitä paitsi en sallisi sellaista tapahtua. Haluan olla hyvässä kunnossa, jaksaa liikkua. Liikunta on hyvin suuri osa elämääni. Mutta kyllä se se on mitä suuhunsa tuppaa. Normaali ruoka, normaali määrä. Syö kun oikeasti on nälkä lopeta kun tunnet että alat saada kylläksesi. Ja liiku. Se auttaa ulkomuotoon monen monella muullakin tavalla, puhumattakaan psyykeen ja sisäiseen hyvään oloon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi