Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ahdistun niin paljon kun minua haukutaan?

Vierailija
10.10.2018 |

Onko muilla tällaista? Kun minua haukutaan, varsinkin töissä, niin haluan vain käpertyä kokoon ja lakata olemasta.

En ymmärrä, miksi reagoin niin vahvasti.

Onko kenelläkään muulla tällaista vai miten reagoitte haukkumiseen?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignooraan ja jatkan elämää.

Vierailija
2/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haukuta, muussa tapauksessa ignooraan. Taidat hoitaa työs huonosti..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla pitäisi saada palautetta myös positiivista ja tätä pitää oppia antamaan toisille, sekä käsittelemään itse ja tunnistamaan omat vahvuutensa ja puutteensa, kannattaa ottaa vaikka esimieheen yhteyttä, tuntuu että teillä on kommunikointi ongelmia, ensinnäkin ketään ei pitäisi haukkua, vaan palaute annetaan asiallisesti, vaikka se koskisi jotain tekemääsi virhettä.

Vierailija
4/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun en tunne sinua enkä historiaasi.

Itse tiedät parhaiten, tai joku joka tuntee sinut.

Vierailija
5/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ahdistun.

Vierailija
6/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää vain kasvattaa jonkinlainen kuori ja muistaa, että hakkuminen kertoo vain haukkujasta itsestään.

Vierailija
7/27 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista.

Ja ei, kyse ei ole siitä, että tekisin työni huonosti. Esimies käyttää raivoamista ja haukkumista painostustaktiikkana, on kertonut sen avoimesti.

Yrittää esimerkiksi sillä saada ulkopuolisia toimittajia tekemään moninkertaisesti se työ, mistä on sovittu ja mistä maksetaan. Ja on hyvin vallan- ja kostonhaluinen, niin että jos ulkopuoliset toimittajat eivät ryhdy tekemään moninkertaista työtä ilmaiseksi, kuten hän haluaa, niin tekee kaikkensa ettei heiltä enää koskaan ostettaisi mitään.

Uhkailee myös perättömillä varoituksilla ja käyttää eri sääntöjä eri ihmisille.

Henkilönä tämä kommunikointityyli taitaa olla hänelle yleinen, koska on mm. kertonut, että naapurit ovat tehneet heistä jo useamman lasun kun heillä on huudettu niin paljon.

On myös kertonut, että hänen edellisessä työpaikassaan huudettiin täysillä ja heiteltiin tuoleja jos oltiin jostain eri mieltä.

Ei pidä mitään tästä ongelmallisena, vaan on ennemmin ylpeä itsestään ja siitä, että saa joskus tahtonsa läpi tällä tavalla.

Olen lähdössä työpaikasta, mutta ongelma on oma reagoimiseni. Ahdistun, loukkaannun, kiukustun, järkytyn, pelkään. Se vaikuttaa työhöni ja kaikkeen toimintaani kielteisesti. Tiedän, että olen liian herkkä ja olen yrittänyt jo jonkin aikaa kasvattaa paksumpaa nahkaa.

Olisi hienoa tietää, miten muut ovat siinä onnistuneet!

Vierailija
8/27 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista.

Ja ei, kyse ei ole siitä, että tekisin työni huonosti. Esimies käyttää raivoamista ja haukkumista painostustaktiikkana, on kertonut sen avoimesti.

Yrittää esimerkiksi sillä saada ulkopuolisia toimittajia tekemään moninkertaisesti se työ, mistä on sovittu ja mistä maksetaan. Ja on hyvin vallan- ja kostonhaluinen, niin että jos ulkopuoliset toimittajat eivät ryhdy tekemään moninkertaista työtä ilmaiseksi, kuten hän haluaa, niin tekee kaikkensa ettei heiltä enää koskaan ostettaisi mitään.

Uhkailee myös perättömillä varoituksilla ja käyttää eri sääntöjä eri ihmisille.

Henkilönä tämä kommunikointityyli taitaa olla hänelle yleinen, koska on mm. kertonut, että naapurit ovat tehneet heistä jo useamman lasun kun heillä on huudettu niin paljon.

On myös kertonut, että hänen edellisessä työpaikassaan huudettiin täysillä ja heiteltiin tuoleja jos oltiin jostain eri mieltä.

Ei pidä mitään tästä ongelmallisena, vaan on ennemmin ylpeä itsestään ja siitä, että saa joskus tahtonsa läpi tällä tavalla.

Olen lähdössä työpaikasta, mutta ongelma on oma reagoimiseni. Ahdistun, loukkaannun, kiukustun, järkytyn, pelkään. Se vaikuttaa työhöni ja kaikkeen toimintaani kielteisesti. Tiedän, että olen liian herkkä ja olen yrittänyt jo jonkin aikaa kasvattaa paksumpaa nahkaa.

Olisi hienoa tietää, miten muut ovat siinä onnistuneet!

Miksi alapeukut?

Vierailija
9/27 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kauhealta tilanteelta

Vierailija
10/27 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteys työsuojeluun ja aviin. Hulluhan se on.

Vierailija
11/27 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuollaisen esimiehen haukkumisista kannata mitään piitata. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
12/27 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helv? Entisessä työpaikassa heiteltiin tuoleja??:D Aika creepya. Joo, no tuossa tapauksessa jättäisin ihan omaan arvoonsa sekopään sanomiset. Mutta tottakai haukkumisesta ahdistuu, melkeinpä kuka tahansa.

Vierailija
13/27 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhimillistä se mielestäni on, että tulee kurja olo haukkumisesta. Pomosi tapauksessa minua helpottaisi se, että hän käyttäytyy epäasiallisesti muitakin kohtaa. Hänet oo olisi jotenkin helpompi jättää omaan arvoonsa. Luulen myös, että kun rakastaa itseään ehdoitta, muiden mielipiteillä ei ole niin väliä. Urpoilevat kanssaihmiset opettavat myös pitämään rajoja eli miten sallii itseään kohdeltavan. Toivottavasti tulevassa työssäsi on mukavammat työkaverit.

Vierailija
14/27 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mmh tiesitkö että sinulla on oikeus äänittää sinua koskevia keskusteluja?

Vierailija
15/27 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helv? Entisessä työpaikassa heiteltiin tuoleja??:D Aika creepya. Joo, no tuossa tapauksessa jättäisin ihan omaan arvoonsa sekopään sanomiset. Mutta tottakai haukkumisesta ahdistuu, melkeinpä kuka tahansa.

Samaa katselin : O.

Ap opiskelemaan assertiivisuutta. Ja huom, opinnot jatkuu loppuelämän, joka päivä!

: ) Hyvää viikonloppua kaikille urpoja kestämään joutuneille! ❤

Vierailija
16/27 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kuoria ei kenenkään tarvitse kasvatella eikä haukkumista kestää, jos palautetta ei osata asiallisesti antaa niin sitten vika on siinä palautteen antajassa. Haukkuminen ei ole palautetta vaan kiusaamista koska myös huonosti tehdystä työstä voi antaa palautteensa asiallisesti ja keskustella mahdollisesta syystä, jatkosta jne..

Vierailija
17/27 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuullosta kyllä ihan täyspäiseltä tuo esimiehesi... Vaihda työpaikkaa. Ihmisen on hyvä kasvattaa jonkinlainen kuori ja kestää pieniä vastoinkäymisiä,mutta ihan mitä tahansa ei tarvitse sietää.

Vierailija
18/27 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista.

Ap

Vierailija
19/27 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuminen ja ilkeily ei ole normaalia. Se että siitä ahdistuu taas on. Eli tilanne jossa olet, on aika kauhea, eikä sitä kukaan jaksaisi loputtomasti.

Vierailija
20/27 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkänä ihmisenä minä menin tuollaisessa työpaikassa ihan palasiksi. Jouduin pitkälle sairaslomalle. Kovemmat tyypit jaksoivat sillä ajatuksella, että eläkkeelle pääsyä häämöttää lähitulevaisuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän