Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minua kohdellaan kuin pikkulasta

Vierailija
10.10.2018 |

Ihan oikeasti oon aikuinen ja hoidan omat asiani mutta odotapas kun menen isovanhemmille kylään. Ihan kuin en olisi koskaan syönyt mitään täytyy syödä 8 leivosta ja pullaa.

En saa päättää menenkö ulos vai olenko sisällä. Mummoni tulee perässäni joka ikiseen paikkaan! Vaikka kävisin vaan heidän pihalla. En saa mennä yksin ja pipo on laitettava päähän vaikka olis + asteita jotta kunnon hiki tulee. Ja urkitaan kaikki tiedot kerran kävivät minun lääkärille motkottamassa asioistani ja kävivät vielä toisen kerran perumassakin yhden ajoistani!!! Todella törkeää todella todella törkeää!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös sä tehnyt joskus aikaisemminkin tämän avauksen?

Vierailija
2/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät käyneet perumassa aikaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 12, 22, 32, 42 vai 52?

Vierailija
4/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano isovanhemmillesi minkä ikäinen olet.Mieheni kanssa oli sama juttu kun tulin miniäksi taloon.Tein selväksi hienotunteisesti että olemme aikuisia siihen aikaan 30v.

Vierailija
5/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassua. Ole kuitenkin iloinen että sinulla on vielä isovanhemmat jotka huolehtii ja syöttää pullaa, ei ne ikuisia ole.

Vierailija
6/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti aika lapsekas toimiessasi ja et ole löytänyt vieläkään tapaa olla aikuinen iso vanhempiesi luona. Ehkä jopa taannut siellä? Sinä olet nyt avainasemassa tilanteen muuttamisessa.

Vierailija
7/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha siis olet? Joillakin juuri aikuisen ikäisiksi tulleilla on tuollainen ongelma ja he eivät ymmärrä, että heidän tulisi vain antaa olla ja rentoutua. Eivät isovanhemmat yleensä käyttäydy noin ärsyttääkseen, vaan huolehtiakseen ja se ei taas mene nippanappa täysikäisen päähän, koska omasta mielestään hän on jo niin aikuinen! Ap lopettaa siis teinimäisen käytöksen ja antaa isovanhempien hössöttää. Riitaa ei asiasta kannata aloittaa, se on lapsellista typeryyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän