Mies vaatii tuomaan keksejä kun kävin kotona
Olen työharjoittelussa toisella paikkakunnalla ja ollut poissa kotoa n. Viikon. Kun laitoin miehelle viestiä että tulen käymään kotona pari yötä, hän vastasi viestiin "tuo domino-keksejä". Olisin halunnut romanttisen illan tms. Mutta näköjään mies ei, odottaa vaan keksejä. Olen 27 v ja mieheni 28 v.
Kommentit (32)
Tämä on ihan totta. Minua harmittaa miehen lapsellisuus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisitte tilanteessani?
Ap
Veisin keksejä. Niitä voi vaikka mutustella samalla kun katsot töllöä miehen kainalossa.
Pukeudu vain kolmeen strategisesti aseteltuun dominokeksiin ( tarttuvat hyvin kun avaat ne ja kiinnität tahmealla sisuspuolella) kun meet kotiin. Taatusti romantiikkaa luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hyvä sauma jättää mies.
Tässä tapauksessa mies ansaitsee parempaa
Ajattele positiivisesti:
Dominokeksejä ja keltaista limonadia kynttilöiden valossa. Romanttista!
Anna sille dominaseksiä ja sano että tätähän sinä oikeasti halusit.
Miten niin mies ansaitsee parempaa? Hän söisi keksit yksin eikä voinut edes pyytää kauniisti. Ja seksiä meillä ei ole muutenkaan ollut yli kuukauteen.
Ap
Voisin antaa mutta mies haluaa harvoin seksiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisitte tilanteessani?
Ap
Laittaisin miehen ulkoruokintaan. Pysyvästi.
Vaatia saa vaikka mitä muta sinä itse vedät rajat siihen mihin suostut.Tietenkään et suostu tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hyvä sauma jättää mies.
Tässä tapauksessa mies ansaitsee parempaa
Päinvastoin, mies ei ansaitse mitään.
Mies on aiemminkin vaatinut asioita. Mm. Juuri että ostan hänelle kaupasta keksejä tms. Tai että tuon limsaa. Ja ei pyydä nätisti vaan viestit on tyyliä "dominokeksejä". Seksiä meillä ei ole juuri ja jos olen vienyt miehelle keksejä hän on syönyt ne yksin antamatta minulle yhtään.
Ap
Päivän naurut...😂😂😂 Ihan oikeasti, vie miehelle niitä keksejä nyt piru vie.
Miksi hänelle pitäisi viedä keksejä?
Ap
Mitä helvettiä nyt taas?