Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihastusta vai himoa?

Toivoton
10.10.2018 |

Olemme tunteneet työn kautta nyt 2 vuotta, koko ajan ollut ilmassa pientä flirttiä. Emme enää työskentele samassa työpaikassa.. kesällä kiihkeän puoleista tekstailua, mutta mitään ei tapahtunut, emme tavanneet. Nyt näimme sattumalta jonka jälkeen mies alkoi heti kirjoitella, kiihkeään sävyyn nytkin. Tässä on vaan yksi asia, molemmat varattuja ja luulimme molemmat että onnellisesti olemmekin parisuhteessa tahoillamme, mutta mikä on tämä ihmeen vetovoima miestä kohtaan ja hän silminnähden innostui kun näki minut pitkästä aikaa.. ehdotti myös tapaamista mutta yhdessä sovimme että parasta ettemme näe.. mutta en saa tätä miestä pois mielestä vaikka haluaisin.. kertokaa hyvät ihmiset joilla kokemusta tällaisesta että miten tästä pääsee yli, edes yhteydenpidon lopettaminen ei ole saanut tunteita laimenemaan

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen en osaa vastata, onko kohdallasi kyseessä himo vai ihastus, mutta sen voin kertoa että omalla kohdalla ei ainakaan mennyt ohi. Ei niin millään. Ja mun tilanteessa aikaa oli melkein 7 vuotta! Minäkin luulin olevani onnellisessa suhteessa, mutta kun tajusin mitä voimakasta intohimoa tämä toinen mies minussa aiheuttaa, niin en voinut enää olla tajuamatta ettei silloinen puolisoni ollut minua varten. Aina kun näimme, niin sellainen voimakas liekki tuntui syttyvän väliimme. Emme kuitenkaan heittäneet bensaa liekkeihin, koska olimme molemmat tahoillamme suhteessa. Aikaa kului, ja molemmat olimme viimein vapaita. Nyt elän elämää jollaista olen toivonut. Tämän uuden miehen kanssa siis. Koen olevani rakastettu ja eritoten himoittu!

Älä sinäkään satuta nykyistä puolisoasi, jos päätät edetä tämän toisen miehen kanssa. Eroa ensin ja aloita puhtaalta pöydältä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi