Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedatteko, miksi miehet lahtevat varpajaisiin? Ne lahtevat panemaan tiukkoja naisia, kun te parantelette verista revaa kotona. Nain on minulle kerrottu.

Vierailija
06.05.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutun mies vei kotiinsa vieraan muijan samana iltana, kun poikansa syntyi. ja väitti muijalle, että vaimo on ulkomailla lepäämässä, kun lapsi kuoli synnytyksessä...että näin.

Vierailija
2/5 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tutun mies vei kotiinsa vieraan muijan samana iltana, kun poikansa syntyi. ja väitti muijalle, että vaimo on ulkomailla lepäämässä, kun lapsi kuoli synnytyksessä...että näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun nauruhermoa hiukan kutkuttaa ajatus jostain " tiukasta naisesta" himoamassa mun paniikissa pari yötä valvonutta ja sitten onnellisen pöllähtänyttä ukkoani XD

todellakin eroottinen uros! tukka pystyssä ja huonosti istuva ryppyinen puku päällä :D

Vierailija
4/5 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan siis että eikö ollut puhe synnyttämättömistä naisista ja heidän tiukkuudestaan? vai synnyttääkö yh:t aina seCtiolla?

ja edelleen, jos mun mies vastaa sun ihannetta niin saa koittaa ihan vapaasti ;D kattotaan sitten lämpiääkö, ja kuinka kauan ylipäätään kestää että se tajuaa nyt jonkun häntä lämmittelevän :D

12

Vierailija
5/5 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vain kotona onnesta soikeana kun oli saanut terveen pojan :)