Haluaako kukaan enää nykyään parisuhdetta? Onko sellaisen löytyminen mahdotonta nykyään?
Nettitreffailu tuntuu ainakin aika toivottomalta kentältä, eikä sitä muualtakaan ole vastaan tullut...
Onko sitoutuvia ihmisiä enää olemassa, vai onko kaikilla tinder salaa käytössä?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kaikki on seurausta nykynaisten helppoudesta ja suostumisesta seksiin ilman sitoumuksia, friends-with-benefits-tyyppiset suhteet halpuuttavat naisen arvoa ja niihin ei koskaan pitäisi alentua, ne eivät yleensä tule kehittymään vakavampiin suhteisiin, paitsi elokuvissa.
Nykynaisten? Miten ne juuri naisen arvoa halpuuttavar, ja harva kai niiden olettaakaan kehittyvän vakavampiin suhteisiin. Naisten helppous? Taas tuo kummallinen ajattelu, että nainen on helppo jos tahtoo seksiä, mutta mieheltä se on normaalia. Käsittämätöntä kaksinaismoralismia.
Miehet ei halua parisuhteisiin jos pi.mpaa on saatavilla muutenkin yllin kyllin ja vielä eri naisilta. Nörtit miehet jotka ei pysty moniin fwb:hin haluaisi vielä parisuhteen, mutta eivät ole kovin suosittuja sitten naisten keskuudessa. Parisuhteet jää muodostumatta. Naiset, jotka oikeastaan haluaisi parisuhteen, jatkaa fwb:itään koska kyllästyttää, että seksiä ei muuten ole paitsi jos kelpuuttaa atm:n kumppaniksi. Näin kierre on valmis.
Kuulostaa aivan he lvetin surulliselta jos tämä on normi nykyään.
Minä olen Tinderissä ihan parisuhdemielellä liikenteessä. Olen nyt yhtä naista tapaillut joka myös on samalla mielellä liikenteessä. Itse haluan tapailla vain yhtä naista kerrallaan ja katsoa voisiko se edetä seurusteluksi. Eli kyllä meitä on, naisia tuntuu olevan paljonkin tinderissä parisuhdemielellä.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kaikki on seurausta nykynaisten helppoudesta ja suostumisesta seksiin ilman sitoumuksia, friends-with-benefits-tyyppiset suhteet halpuuttavat naisen arvoa ja niihin ei koskaan pitäisi alentua, ne eivät yleensä tule kehittymään vakavampiin suhteisiin, paitsi elokuvissa.
Nykynaisten? Miten ne juuri naisen arvoa halpuuttavar, ja harva kai niiden olettaakaan kehittyvän vakavampiin suhteisiin. Naisten helppous? Taas tuo kummallinen ajattelu, että nainen on helppo jos tahtoo seksiä, mutta mieheltä se on normaalia. Käsittämätöntä kaksinaismoralismia.
Miehet ei halua parisuhteisiin jos pi.mpaa on saatavilla muutenkin yllin kyllin ja vielä eri naisilta. Nörtit miehet jotka ei pysty moniin fwb:hin haluaisi vielä parisuhteen, mutta eivät ole kovin suosittuja sitten naisten keskuudessa. Parisuhteet jää muodostumatta. Naiset, jotka oikeastaan haluaisi parisuhteen, jatkaa fwb:itään koska kyllästyttää, että seksiä ei muuten ole paitsi jos kelpuuttaa atm:n kumppaniksi. Näin kierre on valmis.
No miksi luulet entisaikojen miesten menneen naimisiin? Se oli ainoa hyväksytty tapa saada seksiä.1920-luvun perhekuvan isän ilme kertoo kuinka "tyytyväinen" on oloonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi luulet entisaikojen miesten menneen naimisiin? Se oli ainoa hyväksytty tapa saada seksiä.1920-luvun perhekuvan isän ilme kertoo kuinka "tyytyväinen" on oloonsa.
Tämähän sitten selittää miksi niitä parisuhteita solmitaan niin vähän ja usea eroaa.
Kuka nyt haluaisi olla toisen runkkualusta kun voi elää myös vaan omaa elämäänsä.
Kiva kun toit tämän esille.
Arvaan että haluat parisuhteen alfamiehen kanssa. Miksikö? Siksi, että kaikki muutkin naiset haluavat niin ja miksi sinä olisit erilainen.
Alfamiehet ovat haluttua kamaa ja heitä on harvassa, kaikille ei riitä. Monet niistä ei edes halua vakiintua koska pimpsaa saa vasemmalta ja oikealta. Kilpailutilanne saa siskot toimimaan epätoivoisesti.
Olin muutaman vuoden sinkku. En tapaillut ketään miestä. En edes fwb mielellä. Kiinnostuneita oli mutta minun täytyi päästä yli edellisestä suhteesta. Välillä katsoin Tinderiä mutta alkoi heti ahdistamaan. Sitten kun olin valmis niin etsin netistä miehen ja kävin treffeillä. Se meni tosi hyvin. Vielä ollaan tapailuvaiheessa, joten en tiedä mitä mies hakee. Haluaa kyllä tavata ja tutustua. Näitä juttuja että miehiä kiinnostaa vain paneminen ei kannata uskoa. Kyllä miehetkin ovat romanttisia, tykkäävät pitää sylissä ja hyvänä, huomioida naista, keskustella ja tukea. Pitää vaan naisena olla samanlainen. Toki myös riitoja välillä on mutta ne selvitetään keskustelemalla. Itse ainakin haluan miehestä myös fyysistä läheisyyttä ja tuottaa nautintoa miehelle jota rakastan.
Katkerien miesten (ja naisten) puhetta nuo että naisista ei ole mihinkään muuhun kuin pussien tyhjennykseen. Eivät ole vaan tavannut kunnon naista (tai miestä) niin tietysti siitä tulee pettyneeksi ja vihaiseksi. Kyllä normaalin ihmisen psyykkeeseen kuuluu se että rakastuu ja kiintyy. Jos niitä tunteita ei jollain ole, niin aika marginaaliryhmä se on, joka pitää vaan kovaa meteliä koska he eivät onnistu suhteissa ja se ärsyttää. Ehkähe haluavat pahoittaa muiden ihmisten mielen kun itsellä on niin paha olla oman vajavaisuuden takia.
Katsokaa huvikseen vaikka Facebookissa profiileja jotka trollailevat samaa juttua, niin näkee heti että ei ole normaali ihminen. Yleensä ei edes omaa kuvaa, vihataan ulkomaalaisia ja kaikkea erilaisuutta.
Miehet ovat ihania ja hyvän miehen voi löytää vaikka netistä! Pommin huomaa kyllä yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Arvaan että haluat parisuhteen alfamiehen kanssa. Miksikö? Siksi, että kaikki muutkin naiset haluavat niin ja miksi sinä olisit erilainen.
Alfamiehet ovat haluttua kamaa ja heitä on harvassa, kaikille ei riitä. Monet niistä ei edes halua vakiintua koska pimpsaa saa vasemmalta ja oikealta. Kilpailutilanne saa siskot toimimaan epätoivoisesti.
Mitä väliä sillä on mitä miestä tapailee jos ne kaikki haluaa vain seksiä? Sitten tapailee ja panee sitä jolta saa hyvää seksiä ja se siitä.
En tahdo parisuhdetta. Tinderiä en ole koskaan käyttänyt. Mua ei vain seurustelu kiinnosta, eikä seksiseikkailut. t. 34v mies
PS. Kenties ulkomailta löytyisi sulle potentiaalisia kumppaneita enemmän..?
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä kummallinen käsitys miehistä sulla... ootko rakastunut johonkin mieheen ketä et saa ja haluat haukkua sen takia naisia jotka sen miehen saa? Mene psykologille, en usko että itse tajuat sitä mutta tarvitset ammattiapua tuon päähän pinttyneen kanssa. Luen paljon tätä sivua ja olen huomannut että tuota samaa asiaa värjäät joka päivä. Arvaan että sulla on ahdistusta ja masennusta myös? Senkin takia, kaikella rakkaudella, mene lääkäriin ja pyydä apua. Voin vaan kuvitella miten paha sun on olla. Nää sun kirjottelut on selvä hätähuuto. Olet pohjimmiltani varmasti hyvä ja sinuakin rakastetaan mutta olet kokenut pahoja traumaattisia kokemuksia. TARVITSET APUA, rakas lapsi.
Haluaisin parisuhteen mutta on ehkä liikaa asioita joista en halua tinkiä sen saadakseni. Enkä nyt tarkoita että vaatisin toiselta erityisen paljon, tai ehkä vaadin mutta erityisesti luonteen osalta. Nettitreffipalstat on ahdistavia paikkoja. Tinderiä en ole kokeillut enkä kokeile. En tule tällä menolla päätymään koskaan parisuhteeseen, tiedän sen ja välillä asia kyllä surettaa.
Voi kun olisi vielä vanhanajan herrasmiehiä... olen tainnut katsoa liikaa elokuvia.
Haluaisin parisuhteen mutta tuntuu että lähes poikkeuksetta alussa innokkaat miehet luovuttavat aina parin kuukauden sisällä. Jää se olo että miehet etsivät vain pikkukivaa ja piristystä elämäänsä kun muuhun ei aika/energia elämässä riitä. Missä on miesten itsetuntemus sekä elämänhallinta- ja aikataulutustaidot? Toinen puolisko miehistä taas sanoo haluavansa perheen ja lapsia ja muuttaa yhteen mutta nekin sitten parin kk:n päästä ovatkin vain sitoutumiskammoisen miehen unelmapuheita joita ei uskalla toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmiset haluavat. Minä haluan. Ja joo, on mullakin Tinder käytössä. Mutta ei se tarkoita, että en voisi sitoutua, jos se oikea tyyppi osuisi kohdalle.
Just tuo "jos se oikea tyyppi osuisi kohdalle" on sitä pa s K a a, joka kertoo, ettei tuota ainakaan voi ottaa tosissaan.
Oikeat tyypit ei koskaan osu heidän kohdalleen, koska he itse eivät ole sitoutuvia.
Parisuhde on naistenlehtien keksintöä.
Etsi itsellesi nainen tai mies ja unohda parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Ja nykyään naiset ei huoli vakavaan suhteeseen kaksinaismoraslista miestä. Mieheltä odotetaan moraalia.
Haluan parisuhteen. Liityn Tinderiin heti, kun saan pari asiaa elämässäni korjattua, mutta muutenkin liikun avoimin mielin liikenteessä, jos sattumalta törmäis potentiaaliseen kumppaniehdokkaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisi vielä vanhanajan herrasmiehiä... olen tainnut katsoa liikaa elokuvia.
Yksi oli kerran...
Se, että sukupuolet eivät enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen on johtanut tähän kertakäyttökulttuuriin. Sieltä lapsuuden kodin ikeen alta pääsee pois ilman avioliittoa ja sen kumppanin saa jokainen itse valita, eikä vanhemmat niitä liittoja enää keskenään sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele vanhanajan herrasmies?
Mitä tässä nyt meininkiä seuraillut, valtaosa parisuhteista vaikuttaisi määräaikaisilta. Ei ole enää mitään sellaista vanhanajan "kunnes kuolema erottaa".