Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen läpimätä poliisijohto yrittää keplotella pois syytteistä: YLE:"Yllätysvaatimus poliisipomoilta käräjien keskeyttämisestä – "Jos tietolähdeohjeet olivat sekavat, pohja putoaa kaikkien syytteiltä""

Vierailija
10.10.2018 |

"Vaatimuksen pikapäätöksestä esitti Jari Aarnion asianajaja. Muutkin syytetyt toivovat oikeudelta ratkaisua, voidaanko oikeudenkäyntiä jatkaa."

https://yle.fi/uutiset/3-10449464

Eli jos Isot herrat eivät Jarille tehneet sääntöjä selväksi niin Jari vapaaksi ja herrat myös?
Uskomatonta logiikkaa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi Räsänenhän sisäministerinä ollessaan kävi kyselemässä miksi tietolähdetoiminta on epämääräistä.

Pojat vaan naureskeli että mitä se tyttö sotkeentuu meiän juttuihin.

Mitään pohjaa poliisijohdon väitteille ei siis ole.

Asiasta kun on ministerikin huomauttanut.

Vierailija
2/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta palstalla korruptio poliisissa.

Joku ensitreffitparatiisilomalla on tärkeämpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta palstalla korruptio poliisissa.

Joku ensitreffitparatiisilomalla on tärkeämpää.

Niin se valitettavasti näyttää olevan.

Vierailija
4/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi poliisi kuuntelee puhelinta, vaikka se on lainvastaista käsittääkseni, tai ainakin siitä pitäisi ilmoittaa jälkikäteen miksi on kuunneltu.... odotan, että kerrotaan, muuten poliisi on tehnyt rikoksen minua kohtaan. Minä en ole mihinkään hämärään sekaantunut. Jos joku tutun tuttu on jotain tehnyt, niin v i dtuako minä niistä tiedän. Ei kuulu minulle millään lailla. Jahdatkaa niitä oikeita konnia pergele.

Vierailija
5/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni suomen oikeuskäytäntö on lepsua mutta tässä täytyy olla ehdottomasti eri mieltä. Kuka uskaltaisi enää kertoa mitään viranomaisille jos tietolähteet rekisteröitäisiin? On laajalti tiedossa miten iltapäivälehdistäkin saa lukea kuka tai ketkä on milloinkin poliisin ”salaisissa” rekistereissä - kuten vaikka tämä Putinin juttukin.

Vierailija
6/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni asia on toisinpäin.Siellä joku jolle huumeista ja muista rikoksista sataa rahaa koittaa saada POLIISIT KUSEEN.

Vierailija
7/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivi Räsänenhän sisäministerinä ollessaan kävi kyselemässä miksi tietolähdetoiminta on epämääräistä.

Pojat vaan naureskeli että mitä se tyttö sotkeentuu meiän juttuihin.

Mitään pohjaa poliisijohdon väitteille ei siis ole.

Asiasta kun on ministerikin huomauttanut.

Huhujen mukaan Räsänen olisi joutunut jonkinlaisen uhlailun kohteeksi tuon jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi