Miten kulutat aikaasi silloin kun miehesi pelaa pleikkaa tai tietokonepelejä
Kommentit (27)
Olen itse omalla koneella. Jos pelaa kavereitten kanssa niin pelaan itse omia pelejä, katson sarjaa yms. Yksin pelatessaan luen hänelle uutisia, AV-palstaa tai pelataan yhdessä :)
N23 + M22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pelaa, mutta harrastaa kyllä omia juttujaan. Kuten minäkin. En mä sitä tarvitse itseäni kädestä pitelemään, eikä se mua.
Niin, mitäpä sitä yhdessä touhuamaan. Nopea nylkytys silloin tällöin ja arkiasioiden hoito - siinähän on kokonparisuhteen tarkoitus!
En tiennytkään että tämä on joko-tai-kysymys.
JOKO ollaan 24/7 kiinni toisissaan TAI nylkytetään kerran kuussa ja muuten ei tavata.
Tai sitten välillä kumpikin voi puuhata omia juttujaan ilman että toisen on pakko roikkua mukana?
Olen sinkku, mutta jos löytäisin miehen, joka pelaa mmorpg-pelejä, niin olisi mahtavaa pelata hänen kanssaan.
Pelaan tietokoneella, oon töis tai neulon ja katon netflixiä. Yleensä kyllä pelaan.
N27
Vierailija kirjoitti:
Miten kulutat aikaasi silloin kun miehesi pelaa pleikkaa tai tietokonepelejä Luetko kirjaa vai kudotko jotain.
Meillä se olen minä (siis nainen), joka pelaa pleikkaa, tms. konsolipelejä. Tietokonepelejä en nykyisin pelaa. Kysy mun mieheltä, miten hän kuluttaa aikaansa, kun naisensa pelaa pleikkaa.
Mieheni ei pelaa eikä someta. Sillä aikaa kun minä pelaan mies puuhailee omiaan. Lukee, katselee tvtä tai puuhailee auton parissa.