Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kulutat aikaasi silloin kun miehesi pelaa pleikkaa tai tietokonepelejä

Vierailija
10.10.2018 |

Luetko kirjaa vai kudotko jotain.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siivoan taloa

Vierailija
2/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pelaa. Minä hoidan meillä pelaamisen ohella sekä lukemisen että virkkaamisen. Kutomista en harrasta, kun meillä ei ole tilaa kunnon kangaspuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmasti yläkouluikäistä poikaystävää? Miehet eivät pelaa pleikkaa.

Vierailija
4/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan pleikkaa tai tietokonepelejä.

Vierailija
5/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä tarvitse koko ajan tehdä jotain yhdessä. Olisin itse netissä, kutoisin, lukisin, kävisin kävelyllä yms.

Vierailija
6/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan tapailun ja vaihdan aikuiseen mieheen.

Vierailija
7/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa pleikkaa, katson sarjaa, siivoan

Vierailija
8/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lenkillä. Usein pyydän naapuria mukaan, se on mukava nuorimies. Yksin tulee tehtyä lyhyempiä lenkkejä mitä hyvässä seurassa, mieluiten lenkkeilisin oman miehen kanssa.

Vierailija
9/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pelataan yhdessä Diabloa :D

Vierailija
10/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän omaa elämääni ja harrastan omia harrastuksiani.

En tosin ole läheisriippuvainen.

Vierailija
11/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pelaa, mutta harrastaa kyllä omia juttujaan. Kuten minäkin. En mä sitä tarvitse itseäni kädestä pitelemään, eikä se mua.

Vierailija
12/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan tai kirjoitan koodia. Mulle ihan maksetaan siitä😅

Vierailija
13/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pelaa, mutta harrastaa kyllä omia juttujaan. Kuten minäkin. En mä sitä tarvitse itseäni kädestä pitelemään, eikä se mua.

Niin, mitäpä sitä yhdessä touhuamaan. Nopea nylkytys silloin tällöin ja arkiasioiden hoito - siinähän on kokonparisuhteen tarkoitus!

Vierailija
14/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun ja neulon. Välillä seuraan mitä pelissä tapahtuu, mies ehkä pyytää minua tekemään jotain ratkaisuja. Sitten taas neulon. Joskus minulla on kuulokkeet samalla päässä ja kuuntelen jotain puhetta tai tekstiä.

Tai sitten otan pitkät päiväunet.

Vierailija
15/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrän, selailen vauvapalstaa ja sometan :D, katson telkkaa (jos pelaa koneella eikä pleikalla tai muulla konsolilla), käyn ulkona lenkillä tai kavereiden kanssa, öö luen kirjaa tai kokkaan jotain. joskus hulluina hetkinä jopa siivoan tai pyykkän (heh) :D yleensä kuitenkin istun omalla koneella ja häiritsen hänen pelaamista lähettelemällä tyhmiä meemejä dicordiin tai steam chättiin :P joskus pelataan yhdessä vastakkain tai yhteisten kavereiden kanssa esim. overwatchia :)  ei oo ongelmaa keksiä sinänsä tekemistä. Helpompaa toki olis jos ois paljon omia kavereita joidenkaa hengata vaikka mut ei oo nii ei oo. Joskus ihan yksin olokin on kivaa esim. ulkoillen.

Vierailija
16/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn naapurin Pertillä.

Vierailija
17/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen naapurin miestä.

Vierailija
18/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas oli hämmentävä kysymyksenasettelu. Onko oletus, että olisin muuten aina miehen "käytettävissä", jos hän ei halua mieluummin keskittyä omiin harrastuksiinsa? :D

Vierailija
19/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan itsekin tai harrastan jotain omaa joko eläimiin liittyvää (akvaarion huolto, koirien lenkitys) tai askartelen. Saatan myös somettaa tai lukea.

Yleensä jättää pelaamisen silloin, kun olisi jotain yhteistä tekemistä eli pelaa vain yksin ollessaan.

Vierailija
20/27 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät vaihtoehdot tarjosit :D No mitä nyt kukaan yleensäkään tekee kun asuu jonkun kanssa mutta molemmat sattuu tekemään omia juttujaan? Saatan olla lenkillä, treeneissä, tehdä treeniä kotona, olla käymässä kaverilla, katsoa telkkaa, lukea, somettaa, pelata itse. Joskus olen jopa pelannut omalta koneelta samaa peliä hänen kanssaan, mutten jaksanut alkaa perehtyä dotaan sen enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme