Miten kulutat aikaasi silloin kun miehesi pelaa pleikkaa tai tietokonepelejä
Kommentit (27)
Ei se pelaa. Minä hoidan meillä pelaamisen ohella sekä lukemisen että virkkaamisen. Kutomista en harrasta, kun meillä ei ole tilaa kunnon kangaspuille.
Tarkoitat varmasti yläkouluikäistä poikaystävää? Miehet eivät pelaa pleikkaa.
Pelaan pleikkaa tai tietokonepelejä.
Ei kai sitä tarvitse koko ajan tehdä jotain yhdessä. Olisin itse netissä, kutoisin, lukisin, kävisin kävelyllä yms.
Lopetan tapailun ja vaihdan aikuiseen mieheen.
Pelaa pleikkaa, katson sarjaa, siivoan
Käyn lenkillä. Usein pyydän naapuria mukaan, se on mukava nuorimies. Yksin tulee tehtyä lyhyempiä lenkkejä mitä hyvässä seurassa, mieluiten lenkkeilisin oman miehen kanssa.
Elän omaa elämääni ja harrastan omia harrastuksiani.
En tosin ole läheisriippuvainen.
Ei se pelaa, mutta harrastaa kyllä omia juttujaan. Kuten minäkin. En mä sitä tarvitse itseäni kädestä pitelemään, eikä se mua.
Pelaan tai kirjoitan koodia. Mulle ihan maksetaan siitä😅
Vierailija kirjoitti:
Ei se pelaa, mutta harrastaa kyllä omia juttujaan. Kuten minäkin. En mä sitä tarvitse itseäni kädestä pitelemään, eikä se mua.
Niin, mitäpä sitä yhdessä touhuamaan. Nopea nylkytys silloin tällöin ja arkiasioiden hoito - siinähän on kokonparisuhteen tarkoitus!
Istun ja neulon. Välillä seuraan mitä pelissä tapahtuu, mies ehkä pyytää minua tekemään jotain ratkaisuja. Sitten taas neulon. Joskus minulla on kuulokkeet samalla päässä ja kuuntelen jotain puhetta tai tekstiä.
Tai sitten otan pitkät päiväunet.
Piirrän, selailen vauvapalstaa ja sometan :D, katson telkkaa (jos pelaa koneella eikä pleikalla tai muulla konsolilla), käyn ulkona lenkillä tai kavereiden kanssa, öö luen kirjaa tai kokkaan jotain. joskus hulluina hetkinä jopa siivoan tai pyykkän (heh) :D yleensä kuitenkin istun omalla koneella ja häiritsen hänen pelaamista lähettelemällä tyhmiä meemejä dicordiin tai steam chättiin :P joskus pelataan yhdessä vastakkain tai yhteisten kavereiden kanssa esim. overwatchia :) ei oo ongelmaa keksiä sinänsä tekemistä. Helpompaa toki olis jos ois paljon omia kavereita joidenkaa hengata vaikka mut ei oo nii ei oo. Joskus ihan yksin olokin on kivaa esim. ulkoillen.
No jopas oli hämmentävä kysymyksenasettelu. Onko oletus, että olisin muuten aina miehen "käytettävissä", jos hän ei halua mieluummin keskittyä omiin harrastuksiinsa? :D
Pelaan itsekin tai harrastan jotain omaa joko eläimiin liittyvää (akvaarion huolto, koirien lenkitys) tai askartelen. Saatan myös somettaa tai lukea.
Yleensä jättää pelaamisen silloin, kun olisi jotain yhteistä tekemistä eli pelaa vain yksin ollessaan.
Hyvät vaihtoehdot tarjosit :D No mitä nyt kukaan yleensäkään tekee kun asuu jonkun kanssa mutta molemmat sattuu tekemään omia juttujaan? Saatan olla lenkillä, treeneissä, tehdä treeniä kotona, olla käymässä kaverilla, katsoa telkkaa, lukea, somettaa, pelata itse. Joskus olen jopa pelannut omalta koneelta samaa peliä hänen kanssaan, mutten jaksanut alkaa perehtyä dotaan sen enempää.
Yleensä siivoan taloa