Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ha ha haa! me mennaan kesalla naimisiin, enka ole kutsunut ainoatakaan tyokaveria haihin! enka ole edes vihjaissut heille asiasta, koska en pida heista.

Vierailija
06.05.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aio kutsua työkavereita, koska meidän juhlapaikkaan ei mahdu kovin paljoa vieraita. Toisaalta on helpompaa, kun en kutsu ketään työkavereita, koska jos kutsuisin, niin olisi vaikea päättää, ketä kutsun ja ketä en. Mulla ei ole kuitenkaan varaa koko työporukkaa (13 henkeä avecceineen) kutsua häihin. Kerran meidän työpaikalla tuli kauhea riita, kun yksi työkaveri meni naimisiin ja kutsui vain osan työkavereista häihin. En haluaisi taas samanlaista hulabaloota, joten selviän helpommalla, kun jätän kaikki kutsumatta.

Vierailija
2/4 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatanpa jopa loukkaantua jos ei tule...

Ollaan oltu " yhdessä" kohta 4 vuotta, ja kolmas meidän työporukasta on vaihtunut useasti; ylihuomenna tulee taas uusi tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten muu porukka siihen suhtautuu. ollaan " tiivis" työyhteisö mutta näiden parin kanssa ollaan oikein kavereita työpaikan ulkopuolellakin. silti olen varma että asiasta tulisi katkeruutta näiden ei-kutsuttujen keskuudessa. en kuitenkaan haluaisi olla kutsumatta näitä ystäviäni. miten kannattaisi toimia? tuskin se salassakaan pysyy että nämä pari hlöä ovat olleet häissä.

Vierailija
4/4 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdeltäkään työkaverilta, ei olla NIIN hyviä ystäviä? Ja miksi haluaisin viedä kaikille työkavereille lahjat ja kustantaa itselleni ja miehelleni matkat, asut yms...

Voisi olla jopa niin, että minulla olisi jotakin tärkeää menoa, mikäli joku näistä työkavereista kutsun lähettäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän