Miten teillä hoidettu varpajaiset??
Meillä siis nyt toinen tulossa ja varpajaiset siis hyvinkin pián ajankohtaiset. Esikoinen 1.5v ja mies haluaisi varpajaiset pitää. Meillä mummilla lomaa, että pystyy poikaa kaisemaan.
Toisaalta olisin hyvilläni, et hoitaa ne alta pois ennen kun tulen vauvan kans kotiin, voidaan alkaa opettelee uutta arkea.
Kommentit (5)
Pari viikkoa lasten syntymästä on kutsuttu joitakin tuttavia kylään ja tehty hyvät tarjottavat illanistujaisiin. Lisäksi ollaan tarjottu kuohuvaa kaikille lasta katsomaan tulleille.
Varpajaiset pidettiin hyvän ystävän luona, eikä meidän kotonamme. Elokuussa, kun toinen syntyy toimii ilmeisesti sama järjestely eli kunhan hetki ollaan ensin totuteltu uuteen kokoonpanoon, pitää mies varpajaisensa ystävänsä kotona.
Oli mukavaa, kun mies ei heti sännännyt ryyppäjäisiinsä, vaan odotteli hetken niin, että varmasti pärjäsimme.
Olisin ymmärtänyt, jos olisi lähtenyt, mutta olin kyllä niin väsynyt, ettei minua olisi uskaltanut jättää yksin lapsen kanssa :)
Mutta nyt jotenkin tuntuis hyvältä, että hoitais pois alta ja sitten rauhassa totutellaan, tai sit ensin totutellaan ja sit pitää. Ja jos musta tuntuu etten pärjää, jota epäilen, niin tässä on kyllä auttavia käsipareja lähellä ja valmiina auttamaan
-ap-
ja mies on pitänyt varpaijaiset aina seuraavana viikonlopuna kun ollaan tultu kotiin. ihan ok mun mielestä.