Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaamot ja niiden tyrkyttämät turhat kemikaalipullot ovat täyttä k*setusta

Vierailija
10.10.2018 |

Värjää hiuksesi värillä X ja tarvitset tämän, leikkauta hiuksiasi 10 cm niin tarvitset tuotteen X. Onneksi en koskaan ole käynyt kampaajalla eikä minulle ole keksitty "tarpeita" ostaa sitä ja tätä. Äitini on antanut minulle kaikkia turhia kampaamotuotteita joita hänelle on onnistuttu myymään. Onneksi hänkin on tainnut viisastua eikä syydä enää rahojaan kampaamoille. Käy leikkauttamassa hiuksensa mutta mitään turhaa oheisp*skaa ei sentään enää osta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no luuletko että sun mikkitukka tarvitsee jotain kampaamotuotteita?

Vierailija
2/12 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt alle puoli pulloa jotain helkkarin lämpösuojasuihketta. Mitä hel.v.ttiä tällasellakin oikeasti tekee, mitä järkeä?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no luuletko että sun mikkitukka tarvitsee jotain kampaamotuotteita?

Mikä on mikkitukka? Mulla on pitkät hiukset ja äidilläni eläkeläistyyliin lyhyet.

Ap

Vierailija
4/12 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt alle puoli pulloa jotain helkkarin lämpösuojasuihketta. Mitä hel.v.ttiä tällasellakin oikeasti tekee, mitä järkeä?

Ap

Jos käytät suoristusrautaa niin se kai suojaa hiuksia vähän vaurioitumiselta. Jos et käytä suoristusrautaa niin täysin turha.

Vierailija
5/12 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos käytät suoristusrautaa niin se kai suojaa hiuksia vähän vaurioitumiselta. Jos et käytä suoristusrautaa niin täysin turha.

Kuivaan hiustenkuivaajalla, en käytä mitään suoristus- tai kiharrusrautoja. Täysin turhaa p*skaa.

Ap

Vierailija
6/12 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja v*tut se "suojasuihke" mitään auttaa. Rahanahneiden markkinamiesten keksintöjä. Harmi että niin moni kuluttaja on niin helposti k.usetettavissa.

Ap

Vierailija
7/12 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuivaan hiustenkuivaajalla, en käytä mitään suoristus- tai kiharrusrautoja. Täysin turhaa p*skaa.

Ap

Miksi sitten ostit sen? Tai miksi kampaaja suositteli ostamaan? Ole ensi kerralla tarkkana ettet osta mitään turhaa. 

Vierailija
8/12 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Miksi sitten ostit sen? Tai miksi kampaaja suositteli ostamaan? Ole ensi kerralla tarkkana ettet osta mitään turhaa. 

Et ilmeisesti lukenut mitä kirjoitin. Äitini antoi minulle. Onneksi tuo taisi olla viimeinen kampaamosta-höpöhöpö-ostoksensa. Ei tosin osta noita höpöhöpöjuttuja enää muualtakaan, kun haluaa nyt vältellä ympäristön kuormittamista (jo oli aikakin...)

Ap

Vierailija
9/12 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälti samaa mieltä, mutta jokainen ostakoon mitä tahtoo.

Itse lopetin kampaajalla käynnin säästösyistä enkä ole vuosiin kaivannut sinne.

Ennen oli jatkuva värjäyskierre ja rahaa upposi.

Nyt annan kasvaa ja latvat tasaan välillä itse enkä enää myrkytä päätäni värjäyksillä

Vierailija
10/12 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa myöskin se että kuluttajat on kampaajien toimesta aivopesty uskomaan, että kampaamotuotteet olisi niin paljon parempia kuin markettituotteet. Siksi ne hei on niin paljon kalliimpia, ei hintoihin muuta syytä voi mitenkään olla 🤣

Ap

Vierailija
11/12 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lukea ne incit,monet vahan parempia,mut ei paljoo xD

Vierailija
12/12 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ymmärrä hiuksista mitään, mutta tuskin mikään tökötti, joka sisältää enimmäkseen vettä, voi suojata hiusta n. 200 asteen kuumuudelta. Parhaimmillaan se saa varmaan raudan liukumaan vikkelämmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi