Onko normaalia? Naisen fantasioista
Kuinka normaalia on, että itseäni tyydyttäessäni kuvittelen olevani mies, useimmiten oma mieheni, joka harrastaa seksiä vieraan naisen kanssa? Jos yritän kuvitella toisen osapuolen olevan minä itse, ei se tunnu läheskään yhtä kiihottavalta, kuten ei myöskään jos kuvittelen itseni naisen osaan. Mieheni jäi vastikään kiinni pettämisestä, mistä olen edelleen todella rikki, silti ajattelen juurikin tuota tilannetta kun masturboin, vaikka muulloin tuo ajatus on todella musertava ja en tiedä mitä tekisin jos pettäminen uusiutuisi. Olisko kenelläkään antaa kyökkipsykologin lausuntoa tästä?
N33
Kommentit (27)
Olen todella pahoillani.kyllä tuo aika ikävältä kuulostaa että oli syy mikä tahansa miehesi kaiken oli valmis uhraamaan.kyllä se henkilökohtaista on kun noin tekee ja omassa kotona.aika hyvin olut fantasioimisesi syyt päätellyt.oma seksuaalisuutesi koki aika kolauksen tuossa ja siksikin varmaan olet halunnut seksiä enemmän ja fantasioinnissa on muut kuin sinä itse.ja tulee viemään paljon aikaa ennen kuin asiat palautuvat ja siihen sinun on annettava itsellesi ymmärrystä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ap eli minä, olen oikeasti nainen. Omastakin mielestä tuntuu uskomattomalta, miten voin kiihottua samasta asiasta, jonka vuoksi edelleen itken päivittäin ja koen koko maailmani musertuneen. Siksipä kyselinkin, onko muilla oivaltavia ajatuksia asiasta. Ei toki ole väliä onko fantasiani normaali, kunhan pohdin vain miten jännä on ihmisen mieli.
No miksi sitten otsikko "Onko normaalia"?
en ole kyllä ikinä ajatellut olevani mies omissa fantasioissa, omasta poikaystävästä kyllä olen fantasioinut jos hän on ollut poissa tai muutenvaan ollessani yksin ja kaipaisin häntä silloin. Ajatus taas että mies panis muita on oksettava ja ahdistava eikä todellakaan kiihota. Sitten vielä se että ajattelisin olevani poikaystäväni ja panisin muita, onvaan sekava. Mutta ei se väärinkään ole, fantasia on fantasiaa ja niitä on kai kaikilla kaikenlaisia :D Itselleni yksiä pahimpia painajaisia vähän aikaa sitten oli sellainen, missä näin eri versioita siitä kuinka poikaystäväni olisi minua pettänyt eri naisten kanssa. Koko yön siis näin näitä putkeen. Siitä oli kiihotus kaukana :D itkin pari kertaa kun heräsin, onneksi poikaystävä ei herännytm en ois halunnu selittää unta. Jokakerta kuitenki huokasin helpotuksesta kun se oli vaan unta. Ja siis normioloissa en epäile yhtään poikaystävääni (että olis unet siitä tullu). vähän ohis, jatkakaa!
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa, että miehesi petti. Ei ole kuitenkaan ensimmäinen kerta, kun kuulen naisen saavan seksuaalista kiihotusta kuvitellessaan tapahtunutta.
Nyt tulee tilaamaasi kyökkipsykologiaa: itse olen pannut merkille, että naiset kiinnostuvat miehistä, jotka ovat kelvanneet muillekin naisille. Osin kyse on tietenkin siitä, että jotkut miehet ovat toisia enemmän naisten mieleen yleensä. Mutta olen myös kiinnittänyt huomiota nuorna miesnä harrastusporukoissa ja yliopistossa, että kun mies löytää sen ensimmäisen tyttöystävän, niin muutkin naispuoliset alkavat kiinnostua - joskus kovastikin. Havaintoni ovat varmasti epäjärjestelmällisiä ja niistä tekemäni tulkinnatkin kaikkea muuta kuin tieteellisiä. Näin kuitenkin näyttäisi tapahtuvan. Voisiko siis olla niin, että miehesi on saanut mielessäsi jotakin hämärää uutta seksuaalista arvoa, koska joku muukin hänet kelpuutti?
Olen tehnyt täsmälleen saman havainnon. Ja jopa niinkin konkreettisesti että jos juuri hetki sitten mies on harrastanut seksiä, vaikka jopa maksullisen kanssa, naisilla on jokin "kelpaamistutka" ja hymyä ja hitaampaa katsetta tulee paljon enemmän kjuin muuten!
Vierailija kirjoitti:
Onko ap oikeasti nainen? Kuulostaa kammottavalta. Minun tekee pahaa ja ahdistaa kun ajattelen miestäni toisen kanssa.
En ole nainen vaan mies. Ja pidän enemmän miehistä.
-ap
Hei, tosi ikävää että miehesi on pettänyt sinua!
Vastaan sinulle, koska minua kiihottaa ajatus siitä, että mieheni olisi toisen naisen kanssa. Jos tämä tapahtuisi oikeasti, itsetuntoni ei kylä kestäisi. Joskus pyydän häntä kertomaan kuinka hän panisi toisen kanssa, se on todella kiihottavaa. Varsinkin, jos hän kertoo kuinka upea vartalo vieraalla naisella olisi (juuri se asia, mitä minä en kestäisi oikeasti). Olen miettinyt mistä tämä fantasia johtuu, mutta en tiedä.
Usein / aina masturboidessani ajattelen miestäni vieraan naisen kanssa. Joskus ajattelen olevani itse mies joka on vieraan kanssa, ja ajattelen kuinka ihanan isot rinnat naisella olisi ja muita yksityiskohtia. Ymmärrän sinua. Olisipa kiva tietää mistä tämä johtuu!
No tuo on se huonoin tapa saada tietää.asutteko yhdessä?ei ihme että mielikuva on jäänyt päähän.toivottavasti miehesi jätti asian tuohon eikä ole enää jatkanut säätöjään selkäsi takana.tuskinpa olisi sulle kertonut ellet olisi saanut rysän päältä kiinni.
Kyllä asumme yhdessä ja lapsia on, siksi tässä vielä sinnittelen. En usko että on jatkanut mitään säätöä, oli aika selkeästi tilaisuus tekee varkaan -tilanne, kun vieras nainenkin oli kirjaimellisesti vieras, samana iltana vasta tavattu. Uskon kuitenkin kans ettei olisi itse mokaamistaan tunnustanut.
Ehkä sitä tuolla fantasioimisella jotenkin yrittää ymmärtää, miksi himo vei miehen mennessään siinä tilanteessa. Ettei ajattelisi niin henk.kohtaisena loukkauksena itseä kohtaan, että miksi toinen oli valmis uhraamaan kaiken jonkun random hepsankeikan takia.
Joku kysyi aiemmin, onko tämä fantasia tullut vasta nyt, kyllä on. Aiemmin saatoin joskus kuvitella itseni vieraan miehen kanssa, en todellakaan näin päin.
Ap