Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutoksia peräaukossa

Nainen47v
10.10.2018 |

Olen kohta 50-vuotias, viehättäväksikin kehuttu nainen. Olen aina pitänyt itseäni seksikkäänä ja intiimialuettani kauniina, mutta siihen on ajan saatossa alkanut tulla muutoksia.

Ensimmäinen ongelma on karvoitus, joka on levinnyt peppuun asti. Sheivaan kyllä, mutta en sieltä, koska hetken päästä alkaa sietämätön kutina ja punoitus. Toinen ongelma on sen tummuminen ja "ryppyisyys".

Olen jutellut asiasta ystävättäreni kanssa, joka tiesi kertoa, että on olemassa voide tähän tarkoitukseen. Muisteli nimeksi antiage anus cream (tjsp), mutta googlaus ei tuottanut tulosta. Voiteen tulisi kuulema vapauttaa estrogeeniä paikallisesti poistaen näin karvaisuutta, sekä sillä pitäisi olla luontainen vaalentava vaikutus.

Asia vaivaa minua ja koen olevani estynyt tietyltä osin. Toivoisin, että täältä löytyy ihmisiä, jotka painivat vastaavan ongelman kanssa ja ovat löytäneet siihen luontaisen avun (keinovalkaisu ei siis ole vaihtoehto) . Aihe on minulle herkkä, joten jos et keksi järkevää sanottavaa, älä viitsi vaivautua vastaamaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla