Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennustako

Vierailija
10.10.2018 |

Meillä ihana perhe. Minä, mies ja kolma lasta. Vuokralla asutaan ja omaa taloa etitty jo pitkään. Lainaa saadaan n. 100 00 joten vähiin jää vaihtoehot. Nyt ikää jo sen verran että oikein ahistaa. Mies ei mikään värkkääjä puuseppä ole. Ja muutenkin suuttua aina saa ennen kuin mitään tapahtuu. Kaikki asiat jää melkein mun huolehdittavaksi jossen erikseen asiasta mainitse. Viime talvesta asti oon vaan ollu niin väsy. Päikkärit täytyy nukkua ja muutenkin pitää oikein niskasta ottaa kiinni itteään että hommat kotona hoituu. Ennen niin rakastin siivoamista. Nyt vaan sellainen ahistus päällä :/

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin masennusta, epäilen ravinnon puutetta.

Vierailija
2/8 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastelepa syömisiäsi ihan ensimmäiseksi. Huono ruoka tekee väsyneeksi ja haluttomaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Viimetalvena söin parikin rautakuuria kun matala hb. Nyt kun pariviikkoa sitten sormenpäästä mitattiin oli 132. Meillä jouduttu tekemään ruokaremontti jo aikasemmin tytön sokereiden takia. Koko perhe pyritään samaan ruokavalioon. Kasviksia ja hedelmiä syödään. Sokeria käytetään vähän. Leivät moniviljaa. Rasvat ja maito kevyitä. Öljy käytössä ruoanvalmistuksessa....

Vierailija
4/8 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudan puute

Vierailija
5/8 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako oma talo, jos on väsy?Talonpito vaatii paljon huoltotöitä eikä laiska mies muuksi muutu. Jaksuja.

Vierailija
6/8 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti lääkäriin! Todella vakava sairaus, kun enemmän ei ole tarpeeksi!

Vierailija
7/8 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopimaton ja ravinnoton ruoka

Vierailija
8/8 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. No kaippa sitä pitää vielä kertaalleen noita syömisiä mennä läpi.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi