Top 3 maat, joissa haluaisit asua?
Kommentit (374)
1. Portugali
2. Espanja
3. Australia
Edellyttäen että minulla olisi rahaa riittävästi ettei tarvitsisi siitä huolehtia:
Venäjä
Kazakhstan
Moldova
Minusta on mielenkiintoista, miten oletetaan ilman muuta, että täältä käsin voi lähteä ihan minne itse haluaa (ja kyllä, jokainen lähtijä lähtisi nimenomaan paremman elämän perässä).
Mutta jos vaikka jonkun afrikkalaisen listalla on Suomi, Ruotsi ja Saksa, on se ihan v*tun väärin.
Islanti, Japani ja Venäjä. Voitte arvata itse, miksi.
Saksa, Englanti, ja jos pätäkkää löytyisi reippaasti, niin USA.
USA;,mutta nimenomaan Kauain saari Havaijin saariryhmässä.
Uusi-Seelanti.
Australia.
Vierailija kirjoitti:
Edellyttäen että minulla olisi rahaa riittävästi ettei tarvitsisi siitä huolehtia:
Venäjä
Kazakhstan
Moldova
Mainitsemissasi maissa mafia kyllä "huolehtii" rahoistasi silmänräpäyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Islanti, Japani ja Venäjä. Voitte arvata itse, miksi.
Aktiivisia tulivuoriako?
Norja
Italia
Iso-Britannian maaseudulla
Vierailija kirjoitti:
Taiwan
Mongolia
Burjatia
Burjatia on itse asiassa Venäjän osatasavalta, mutta olkoon. Onko syynä buddhalaisuus? Näissä maissa on kuitenkin eri koulukunnat — Taiwanissa mahajana, Mongoliassa ja Burjatiassa vajrajana ellen erehdy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni on tyytyväinen oloonsa Suomessa. Minulla Suomi ei ole 150 parhaan joukossa maapallon noin 200 valtiosta. Jo surkea ilmasto pudottaa kotimaamme listan loppupuolelle. Olen asunut Suomen lisäksi ainoastaan Saksassa ja noin kuukauden Itävällassa. Kumpikin niistä on paljon Suomea parempi vaihtoehto, vaikka Saksa onkin *aska maa.
Näin lyhyellä harkinnalla lista voisi olla:
- USA
- Australia
- Uusi-Seelanti
Luultavasti eteläisen pallonpuoliskon paratiisisaaret kuuluisivat listan kärkipaikoille, mutta en tiedä niistä tarpeeksi osatakseni laittaa ne oikeaan järjestykseen.
Ihan vain mielenkiinnosta: miksi et tykkää Saksasta? En minäkään tykännyt kaikesta mutta on se lapsiperheelle paratiisi.
Henkilökohtaisista syistä. Olen asunut siellä ja viihdyin hyvin, mutta sitten jouduin ilman omaa syytäni viranomaisten kaltoinkohtelemaksi. Kyseessä on niin verinen vääryys että en anna sitä ikinä anteeksi. Syyllinen sotkuun on tosin myös Suomen Posti.
Vierailija kirjoitti:
Somalia
Iraq
Nigeria
Entäs Eritrea?
Panama
Panama
Panama.