Miesongelma, ratkokaa...
Tapasin joitakin kk sitten miehen. Käy paikkakunnallani töissä joskus (ei liikemies). Esiintyy etunimi-sukunimi yhdistelmällä. En aluksi ollut niin kiinnostunut, tykkäsin toki. Seksi ihanaa... hän laittaa minulle kivoja viestejä sydämin. Viikonloppuna kirjoitti, et jos olisi nuorempi, jallittaisi omakseen... ei ole mitään player -tyyppiä. Palvoo minua ja on tosi ihana. On 50+ siis.
Tunnustin, et minulla tunteita. Viestissä. Hän kirjoitti takas, et ne oho, häviävät pois.
Kirjoitin sitten, että en voi enää tavata, sydämeni vuoksi. Kysyi monesti, miksi.
Tänään tuli lyhyt pusuviesti...
Tiedän. Tottakai. Miehet haluavat vain seksiä. Ei muuta.
Kommentit (15)
Tuo on se paksunaama, joka ei kelvannut vanhalle padulle ja purki itkuisuuttaan toisessa ketjussa.
Sinä siis laitoit bänks koska hän sinun tuntemuksiesi mukaan hän kuitenkin halusi vain seksiä. Olet pöljä.
Joo, kiitos taas!
Olen varmaan kuukausi sitten viimeksi täällä ollut.
Olen herkkä ja pelkään rakastuvani hurjasti.
Mut kai tämä on naurunaihe täällä...
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki tässäkin oli?
Tuon paremmin tätä aloitusta ei voi kommentoida. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki tässäkin oli?
Tuon paremmin tätä aloitusta ei voi kommentoida. :D
Selvä
Vierailija kirjoitti:
Joo, kiitos taas!
Olen varmaan kuukausi sitten viimeksi täällä ollut.
Olen herkkä ja pelkään rakastuvani hurjasti.
Mut kai tämä on naurunaihe täällä...
No sori! :D
Puhukaa nyt asia ainakin niin että tulee selväksi.
Miten mies saadaan puhumaan?
Haluan omaksi, mutta tunteista kertoessa huokaistaan, et onneksi kuihtuvat pois.
Ilkeitä ihmisiä liikkeellä. Onko teillä paljonkin ikäeroa?
Eli ei ole kiinnostunut sinusta tunnetasolla, seksi kelpaa. Jos tämä käy sinulle niin jatka. Jos haluat enemmän niin lopeta suhde, blokkaa mies ja etsi ihmissuhde, josta saat sen mitä kaipaat. Tämä mies ei sitä tunnesuhdeyta sinulle anna.
Pahoittelen suoria sanoja.
Onneksi suhde ei ole kestänyt kauan, pääset siitä kyllä yli, vaikka nyt tuntuu pahalta.
Löydät sopivamman. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Eli ei ole kiinnostunut sinusta tunnetasolla, seksi kelpaa. Jos tämä käy sinulle niin jatka. Jos haluat enemmän niin lopeta suhde, blokkaa mies ja etsi ihmissuhde, josta saat sen mitä kaipaat. Tämä mies ei sitä tunnesuhdeyta sinulle anna.
Pahoittelen suoria sanoja.
Kiitos.
On kahteen otteeseen kirjoittanut, et haluaa minut.
Mutta näin. Tiedänkin tämän jo, et suurin osa miehistä haluaa kevytsuhteita.
Kiitos sinulle 😆
Mikä järki tässäkin oli?