Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista takkia käytät nyt?

Vierailija
09.10.2018 |

Paikkakunta?

Kommentit (198)

Vierailija
21/198 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut villakangastakki tai vapaa-ajalla kevytuntsikka tai softshelltakki. Riippuu vähän onko lämpötila lähellä nollaa vai kymmentä astetta...

Vierailija
22/198 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoosta ja liikun pääasiassa pyörällä. Yleensä pitkähkö ulkoilutakki, joka pitää vettä, olen lisännyt myös irroitettavan sisävuoren.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/198 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on vieläkin etsinnässä joku sopiva, tyylikäs takki tulevaksi talveksi. Tuntuu, että mistään ei löydy sopivaa... :( En tykkää niistä muhkuraisista toppatakeista, ovat mielestäni mauttomia. Toisaalta taas nämä tämän talven trendi eli tekoturkikset ja ne lampaantaljalta näyttävät karvakasat ovat mielestäni myös mauttomia.

Olisipa kesä eikä huolta takeista, talvisin kaikki hienot vaatteet peittyvät takkien ja huivien ynnämuiden alle. :( 

Sanopa muuta:

kenttätakki/harrington

chinos

loaferit

ocbd sininen

=

aikuinen

Vierailija
24/198 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-luvun peräisin oleva nahkatakki, jossa on lämmin vuori. Ostin sen lähemmäs kymmenen vuotta sitten Huutonetistä. Se maksoi viisikymppiä. Todella edullinen ostos.

Vierailija
25/198 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt parka ja alla college. Helsinki.

Vierailija
26/198 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakangastakki tai nahkatakki, löysin Vero Modasta ekan ja olen erittäin tyytyväinen takkiin🤗

Vierailija
27/198 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parka tai kevyt toppatakki turussa.

Vierailija
28/198 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bomber. Tiedän ettei se ole enää muotia mutta so what? Slim fit vieläpä joten turha katsoa pahasti.

Se "pahasti katsominen" on kyllä omassa päässäsi. Ketään ei kiinnosta oletko viimeisen muodin mukainen vai et.

Vierailija
29/198 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytuntsikka + pipo ja kaulaliina ja hanskat kylminä päivinä.

Ohut tuulitakki + kaulaliina lämpiminä päivinä.

Vierailija
30/198 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trenssi töihin (liikun autolla) ja Gore ulkoiluun

Mulla on jäänyt trenssit käyttämättä tänä vuonna kokonaan. Olen siirtynyt suoraan toppatakista takittomuuteen/collaritakkiin, ja päinvastoin. Välikausi puuttui.

Vierailija
31/198 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa nahkatakkia tai koirani kasvattajan logolla näyttävästi varustettua tuulitakkia jos on huono sää.

Vierailija
32/198 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakangastakki. Tampere.

Vierailija
33/198 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gore-texia, softshelliä ja kevyttoppatakkia kelin mukaan. Teen kolmivuoroa ja olen liikkeellä joskus aikaisin aamulla ja myöhään illalla. Kevyttoppa ei ole silloin liikaa. Asun Tampereella.

Vierailija
34/198 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuntuu moni olevan peukutusten mukaan sitä mieltä että kevyttopat/ -untsikat on huono juttu. Mistä johtuu? Onko ne teidän mielestä tyylittömiä vai liian kuumia vuodenaikaan nähden? Paljon niitä nyt kuitenkin ihmisillä näkyy. Ainakin minun villakangastakki on kuumempi kuin kevyttoppatakki, pidän villakangastakkia lähinnä vain pakkasella.

Vierailija
35/198 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen kaksirivinapituksella oleva pitkähkö trenssi, joka muuten  oliivinvihreää kangasta mutta hihat mustaa tekonahkaa. Kirpparilöytö ja ihan lempirotsi <3 Mikkeli.

Vierailija
36/198 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilasta 2011 ostettua 25€ tuulitakkia. 7 vuotta menty ja eipä tarvinnut ostaa 200-400€ takkia ja selitellä, että ”kalliimmat kestää pidempään”. Ikinä maksa 50€ enempää takista. En tiedä miten tämä paikkakunta liittyy mihinkään, mutta Espoo.

Vierailija
37/198 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anttilasta 2011 ostettua 25€ tuulitakkia. 7 vuotta menty ja eipä tarvinnut ostaa 200-400€ takkia ja selitellä, että ”kalliimmat kestää pidempään”. Ikinä maksa 50€ enempää takista. En tiedä miten tämä paikkakunta liittyy mihinkään, mutta Espoo.

Hyvä jos sait rahoille vastinetta, mutta tietyt ominaisuudet takeissa maksaa. Jos esim haluaa vedenpitävyyttä tai lämpimyyttä, niin kyllä sitä hintaakin helposti tulee.

Vierailija
38/198 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä tuntuu moni olevan peukutusten mukaan sitä mieltä että kevyttopat/ -untsikat on huono juttu. Mistä johtuu? Onko ne teidän mielestä tyylittömiä vai liian kuumia vuodenaikaan nähden? Paljon niitä nyt kuitenkin ihmisillä näkyy. Ainakin minun villakangastakki on kuumempi kuin kevyttoppatakki, pidän villakangastakkia lähinnä vain pakkasella.

No onhan sellainen nyt vielä ihan järkyttävän kuuma päällä, ainakin täällä etelässä, kun ei ole vielä edes pakkasaamuja.

Vierailija
39/198 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan sellainen nyt vielä ihan järkyttävän kuuma päällä, ainakin täällä etelässä, kun ei ole vielä edes pakkasaamuja.

Niitäkin on eripaksuisia, en käyttäisi sellaista jos se olisi minulle liian kuuma. Toki jos pitää kävellä paljon ja olla fyysisesti aktiivinen, niin se voi olla liikaa, ainakin valoisaan aikaan.

Vierailija
40/198 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkitakki ja lenkillä joku tuulitakki. Eilen tuli kyllä kuuma tuolla tuulitakilla, vaikka alla oli vain trikoopusero. Softshelliä en ole ulkoiluun iljennyt vielä ottaa, varmaan paistuisin. Pohjois-Pohjanmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän