Minkälaista takkia käytät nyt?
Kommentit (198)
Kevytuntsikkaa Helsingissä. Vähän on kuuma, mutta pelkällä pitkähihaisella paidallakaan ei pärjää.
Ihan vk-vaatteissa täällä Jyväskylässä tarkenee aikuiset ja lapset.
Riippuu päivästä. Nahkatakkia, mokkatakkia, parkaa, farkkutakkia, villatakkia... Mulla on useampia takkeja joka vuodenaikaan.
Diorin polyuretaanitakki. On lämmin talvella ja viileä kesällä.
En pidä takkia juuri nyt, koska olen sisätiloissa.
Talvitakki, vaasa. En voi sietää kylmyyttä kun lähden töihin unisena klo 6.20
Didriksonsin parkaa, verkkovuorinen, sateen- ja tuulenpitävä. Ostin taas uuden, eri värejä on kertynyt, nyt on musta. 😀
Trenssi töihin (liikun autolla) ja Gore ulkoiluun
Turku, ja hupparilla mennään. Tai toppi+jakku. Takkia sit kun viilenee.
Teddytakkia oon pitänyt nyt, kun on ollut pakkaspäiviä. Pärjää hyvin nyt, ja pärjää vielä kylmemmälläkin.
Itselläni on vieläkin etsinnässä joku sopiva, tyylikäs takki tulevaksi talveksi. Tuntuu, että mistään ei löydy sopivaa... :( En tykkää niistä muhkuraisista toppatakeista, ovat mielestäni mauttomia. Toisaalta taas nämä tämän talven trendi eli tekoturkikset ja ne lampaantaljalta näyttävät karvakasat ovat mielestäni myös mauttomia.
Olisipa kesä eikä huolta takeista, talvisin kaikki hienot vaatteet peittyvät takkien ja huivien ynnämuiden alle. :(
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on vieläkin etsinnässä joku sopiva, tyylikäs takki tulevaksi talveksi. Tuntuu, että mistään ei löydy sopivaa... :( En tykkää niistä muhkuraisista toppatakeista, ovat mielestäni mauttomia. Toisaalta taas nämä tämän talven trendi eli tekoturkikset ja ne lampaantaljalta näyttävät karvakasat ovat mielestäni myös mauttomia.
Olisipa kesä eikä huolta takeista, talvisin kaikki hienot vaatteet peittyvät takkien ja huivien ynnämuiden alle. :(
Tämän talven suuri trendi on kamelin värinen villakangastakki. Sehän on ajattoman tyylikäs, jos ei sinulla vielä sellaista ole.
Ohut bomber ja pidän sitä auki, alla tpaita ja olen hiestä märkänä. Kaikki muut tuntuu pitävän jo paksua takkia, hanskoja, kaulaliinoja ja pipoa. Kyllä hävettää mutta minkäs teet, tankki mikä tankki :(
Turusta minäkin, enkä ole vielä tarvinnut takkia. Nyt näyttäisi lämpenevän niin, että pärjää taas jonkin aikaa ilman pitkähihaistakin.
Torstain vettähylkivä (pilari muistaakseni 3000) vk-takki. Tarkenee pyöräillä aamukasilta pari kilsaa ja ysiltä toiset pari kunhan välistä jättää toisen paidan (ohut neule tms) pois. No tänä aamuna on niin lämmintä (noin 10 astetta) ettei toista paitaa tarvitse, alle riittää ohut puolihihainen tunika.
Seuraavana takkijonossa odottaa Didriksonsin toppatakki, en oikein muista mille asteille se oli sopiva. Pikkupakkasille varmaan vielä turhan kuuma mutta tarkeneeko silloin kuitenkaan enää tuolla vk-takilla? No, eiköhän se ens kuussa viimeistään selviä.
Satakunta
Kulahtanutta mustaa lumppua. Liian kuuma mutta mukava. Korostaa kelmeitä kasvojani.
Bomber. Tiedän ettei se ole enää muotia mutta so what? Slim fit vieläpä joten turha katsoa pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Trenssi töihin (liikun autolla) ja Gore ulkoiluun
Eikö trenssi ole liian pitkä autossa istuessa? Vai menetkö bussilla seisomapaikalla?
Kevyttoppatakki Espoo