Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaimmat vinkit siihen miten saisi ihmiset pitämään itsestä ja saisi ystäviä. Miten käyttäytyä?

Vierailija
09.10.2018 |

Olisin kiitollinen jos antaisit edes yhden hyvän vinkin miten saa ystäviä? Käytännön vinkkejä siis. Miten siis käyttäytyä sosiaalisesti oikein?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian laaja kysymys vastattavaksi. Käy kirjakaupasta ostamassa aiheesta opus.

Vierailija
2/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole aidosti kiinnostunut toisen ihmisen elämästä. Kysele ja kuuntele,siis oikeasti kuuntele .Toisesta huomaa jos on vain hiljaa ja odottaa että pääsee puhumaan omista asioistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudut sosiaalisiin piireihin ja teet jotain kiinnostavia asioita mutta myös aina pidät yllä kuvaa, että olet tekemässä kaikenlaista kiinnostavaa. Useimmat ihmiset ovat niin pinnallisia, että haluavat ystävän olevan "hyvä tyyppi", sellainen, jonka muutkin haluavat tuntea.

Sit ehkä myös, että vuorovaikutuksessa jätät itsesi vähän taka-alalle ja enemmän olet se kuuntelija, tällainen käytös tuntuu pitävän ystävät.

Välillä itse mietin samaa, olen itse vähän liian suorasukainen ja olen sitä tyyppiä, jolla on ollut hyviä syviä ihmissuhteita, nyt kun ne on laimentuneet tai poistuneet niin näitä asioita miettii. Viime aikoina en ole ollut itse tuollainen "menevä tyyppi" ja se tuntuu vaikuttavan näissä asioissa.

Vierailija
4/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö riitä tuo toinen ketju, jossa tapellaan verissäpäin samasta aiheesta.

Vierailija
5/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ystävällinen.

Vierailija
6/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole rehellinen, älä vedä mitään roolia, josta kuvittelet toisen ehkä pitävän. Jos kohtaaminen esim. jännittää, kerro se ääneen. Kukaan lue ajatuksia: toiselle vieras/epämääräinen käytös voi vaikuttaa joltain muulta kuin mitä se todellisuudessa on ja antaa väärän kuvan oikeasta sinusta.

Kunnioita kohtaamaasi ihmistä, aivan kuten itseäsikin. Kukaan ei ole täydellinen.

Keskustele rakentavasti: anna toisen puhua loppuu ja ilmaise itseäsi selvästi.

Katso silmiin.

Jos tervehditte kättelemällä, kättele kunnolla. Aivan veltto käsi on pahin mahdollinen ensivaikutelma..

Vierailija
7/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole aidosti kiinnostunut toisen ihmisen elämästä. Kysele ja kuuntele,siis oikeasti kuuntele .Toisesta huomaa jos on vain hiljaa ja odottaa että pääsee puhumaan omista asioistaan.

Tämän olin tulossa itsekin kirjoittamaan. Lisäksi, kannattaa olla yleensäkin laajasti kiinnostunut maailmasta ja avoimesti tutustua eri asioihin, niin osaa tosiaan olla kiinnostunut toisen ihmisen jutuista aidosti.

Hymy on hyvä. Sitä voi vähän peilin edessäkin opetella.

Vierailija
8/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu pahaa muista tai yleensä kamalan negatiivisesti.

Vierailija
9/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän olin tulossa itsekin kirjoittamaan. Lisäksi, kannattaa olla yleensäkin laajasti kiinnostunut maailmasta ja avoimesti tutustua eri asioihin, niin osaa tosiaan olla kiinnostunut toisen ihmisen jutuista aidosti.

Hymy on hyvä. Sitä voi vähän peilin edessäkin opetella.

Ääni tälle hymyn harjoittelulle. Naamasta näkee jo kauas, millainen ihminen on luonnoltaan. Ilmeet toimivat myös toiseen suuntaan, tarkoituksellinen hymyily tekee iloiseksi ja nauraminen rentouttaa kehoa jne.

Vierailija
10/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole rehellinen, älä vedä mitään roolia, josta kuvittelet toisen ehkä pitävän. Jos kohtaaminen esim. jännittää, kerro se ääneen. Kukaan lue ajatuksia: toiselle vieras/epämääräinen käytös voi vaikuttaa joltain muulta kuin mitä se todellisuudessa on ja antaa väärän kuvan oikeasta sinusta.

Kunnioita kohtaamaasi ihmistä, aivan kuten itseäsikin. Kukaan ei ole täydellinen.

Katso silmiin.

Jos tervehditte kättelemällä, kättele kunnolla. Aivan veltto käsi on pahin mahdollinen ensivaikutelma..

Teennäisyys tai feikkiys paistaa tietysti läpi, mutta totuus on, että ei kukaan halua ystäväkseen nysveröä tai jotain perässävedettävää tapausta, ellei nyt satu olemaan sellainen epävarma tyyppi, joka kerää itselleen alamaisia. Eli kyllä niitä parempia puolia itsestään kannattaa korostaa.

Vierailija
11/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää olla kiinnostunut toisista ihmisistä. Jos huomaat että joku vaikuttaa kivalta, tuo se ilmi. Ihminen ei tiedä että haluat tutustua jos et tuo sitä ilmi. Aloita puhumaan ihan niitä näitä hänen kanssaan, niin näet että synkkaako teillä.

"Olipa taas kauhea kiire tänne huovutuskerhoon/töihin, nää maanantait on aina tämmösiä." Esimerkkinä aiheesta, jolla ei ole niin väliä, mutta kunhan tuli sanottua jotain mistä voisi kehittää keskustelua. Tärkeintä on PUHUA.

Toinen tärkeä seikka on kehonkieli. Itse sain ihan terapiassa tähän ohjausta kun olin itsekin tosi huono lähestymään ihmisiä. Halusin tutustua, mutta siitä ei tullut mitään.

Kiinnitä huomiota siihen, että kehosi on AVOIN. Viestintää avoimuudesta on esim. edteenpäin istuminen, siis toista kohti lähestyminen, jos istutaan. Et ole selkä kiinni tuolin nojassa koko ajan. Jalat rennommin, ei ristissä. Kädet rennommin, ei puuskassa. Tosi pieniä juttuja, joita voit havainnoida. Sellainen yleinen "olen avoin keskustelulle", katso toisiin päin, älä pois päin.

Minä hämmennyin kuinka paljon tuo kehon kieli vaikutti. Vaikka tuntui epävarmalta, niin ihan vaan kallistuin pöydässä keskustelijaa kohti. Aloin ihan harjoitella näitä. En ollut tajunnut, että viestin koko kehollani "en halua seuraa", vaikka halusin. En vaikuttanut kiinnostuneelta muista, vaikka olin. Tällä saa jo paljon aikaan.

Vierailija
12/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksestä tulee mieleen joku Masi-sarjakuvan hönö.

Vierailija
13/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole armollinen ja anteeksiavainen.. Armottomuus ja toisten tuomitseminen on luotansatyöntävää. Ajattele, että koskaan ei voi tietää toisen elämästä eikö siksi toisen elämänvalinnoista.

Anna tilaa toisille, anna toisille tilaa loistaa mutta loista myös itse. Kun itse olet innostunut, muutkin innostuvat, kun itse annat tilaa elämässäsi sinua kiinnostaville asioille alat kiinnostaa muita.

Ole vahvasti oma itsesi arvoinesi. Olet yhtä tärkeä kuin muutkin. Ihmiset pitävät riippumattomista ihmisistä, sillä he uskaltavat rakastaa itseään sellaisenaan kuin ovat ja toteuttavat itseään. Riippumattomuus on itsevarmuutta.

Vierailija
14/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee paljon aloitteita. Aloita keskustelu! Aiheella ei ole välttämättä väliä, kunhan sanot jotakin. Sama pätee mies-nais-rintamalla. Suu on saatava auki. Avaa suu myös hississä, marketissa, torilla, rannalla. Lörpöt ystävystyvät helposti.

Vierailija
15/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso silmiin.

Teennäisyys tai feikkiys paistaa tietysti läpi, mutta totuus on, että ei kukaan halua ystäväkseen nysveröä tai jotain perässävedettävää tapausta, ellei nyt satu olemaan sellainen epävarma tyyppi, joka kerää itselleen alamaisia. Eli kyllä niitä parempia puolia itsestään kannattaa korostaa.

Miten pitää käyttäytyä, jos ei ole tarpeeksi cool ystäväksi ja haluaa sen sijaan itselleen alamaisia?

Vierailija
16/16 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!!!! Tuo kehonkieli muuten on todellakin isossa roolissa.

Entä miten keksiä jutun juurta kun panikoi sitä keksiikö sanottavaa ja mitä puhuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä