Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni rakastajattaren henkilöllisyys paljastunut

Vierailija
09.10.2018 |

Isäni on ollut salasuhteessa alaisensa kanssa noin viimeiset 8 vuotta (olessaan vielä naimisissa äitini kanssa). Tämä paljastui minulle tammikuussa. Isäni ei ole tähän asti suostunut paljastamaan naisen henkilöllisyyttä, mutta tänään se paljastui muuta kautta. Saan siis vihdoin puhuttua tälle naiselle ensimmäistä kertaa tänään (puhelimessa). En edes tiedä, miten aloittaisin kertomaan hänelle, kuinka on pilannut elämäni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekaannu, et kuitenkaan voi tilanteelle mitään. Isäsi valinta.

Vierailija
2/7 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin sanoisin molemmille oikein rumasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen tuskin kuuntelee sua kovinkaan pitkään.

Mitä isäsi on sanonut sulle, kun olet kertonut hänen pilanneen elämäsi?

Vierailija
4/7 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siinä naisessahan se vika on eikä isässäs. Aika pumpulissa on pitänyt kasvaa jos aikuisen ihmisen elämä menee pilalle vanhempien avio-ongelmien takia. 

Vierailija
5/7 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sinun elämäsi tuon takia pilalla on?

Vierailija
6/7 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes joskus kymmenen vuoden päästä tajuat, että se olikin iskä, joka egotripillään priorisoi romantiikan perheen ja rakkauden yli, ulkopuolisen naisen ollen viaton ja noh - ulkopuolinen ongelmiinne. Ja kun olet tuhlannut 10 vuotta iskän vihaamiseen, saatkin selville, että itse asiassa se olikin äitisi, joka tuomitsevalla käytöksellään ajoi isän jatkuvasti pois kotoa ja eristi lapsistaan. Ja nyt kun olet vihannut ja suututtanut molempia, syy kaatuukin sinun niskaasi, kun rikkana heidän rakkaudessaan vaadit kaiken huomion itsellesi ja koko perhe tuhoutui.

Mene terapiaan äläkä etsi syntipukkeja vaan elä elämääsi.

Vierailija
7/7 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ap elämä, äläkä sekaannu vanhempiesi (sisäisiin tai ulkoisiin) suhteisiin. Ketään ei kiinnosta sinun kiukuttelusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän