Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9826)

Vierailija
1881/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde ei edennyt lainkaan. Naisen mielestä suhteeseen riitti, kun tapasimme silloin tällöin töiden jälkeen jossakin keskustan olutravintolassa. Juttelimme parin oluen vereran niitä näitä, sitten nainen ilmoitti lähtevänsä kaupan kautta kotiinsa.

Vierailija
1882/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolmansilla treffeillä ihan kivan miehen kanssa. Olimme vasta tutustumisasteella, mutta meillä tuntui synkkaavan ja aiemmat tapaamiset olivat olleet oikein hauskoja.

Tällä kertaa vietimme iltaa pubissa, jota hän kuvasi kantapaikakseen. Hän humaltuikin tällä kertaa vauhdilla ja alkoi selvästi pyrkiä lähempään kontaktiin kuin olimme tavatessa ja erotessa halatessa olleet.

Olin ollut sinä päivänä töissä ja minua väsytti, ja miehen humalatila oli jo melkoinen. Sanoin, että lähtisin nyt kotiin nukkumaan, mutta että nähdään taas jonakin päivänä. Miehen tuttuja oli paikalla paljon, joten en kokenut lähtemistä millään tavalla loukkaavana. Mies kuitenkin tarttui minua vaativasti vyötäisiltä ja pysäytti minut.

Hän osoitti pubin nurkkapöydässä olevia naisia ja sanoi, että on hänelle muitakin ottajia, jotka kyllä haluavat hänen kanssaan seksiä. Katsoin pöytään ja pöydästä katsottiin takaisin. Katsoin miestä varmaan suu ihmetyksestä ammollaan, tempauduin irti otteesta ja jatkoin suunnitelmani mukaisesti kotiin nukkumaan.

Mies koetti vielä samana yönä viestitellä perään, mutta estin hänet. Mies ei onneksi ole edes sattumalta tullut vastaan sen koommin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs tuttu kertoi tarinan tapailusta, joka on jäänyt mieleen ja naurattaa vieläkin. Nainen oli tapaillut miestä, jolla oli ollut eräs ihan tietty mielenkiinnon kohde. Mies oli ollut muuten melko hiljainen, mutta juuri tästä tietystä aiheesta hän oli puhunut erittäin mielellään. Miehellä oli tietenkin kirjahylly täynnä aihetta käsitteleviä kirjoja ja hän oli tilannut myös useita aihepiiriä käsitteleviä lehtiä. Mies viestitteli ja soitteli useita kertoja päivässä samasta aiheesta kiinnostuneiden ihmisten kanssa. Jos jollain heistä oli uutta tietoa aiheesta, niin miehen piti heti päästä nettiin tarkistamaan tilanne. Joskus mies myös uutta tietoa saatuaan lähti heti siltä istumalta tapahtumapaikalle, vaikka sinne olisi ollut pitkäkin matka. Jopa silloinkin, jos heillä oli ollut yhteisiä suunnitelmia. Joskus mies oli yrittänyt salata todellisen syynsä lähtöön, mutta tämä oli kuitenkin selvinnyt naiselle myöhemmin muuta kautta. Silloin kun nainen ja mies menivät yhdessä ulos, siis minne tahansa jomman kumman kodin ulkopuolelle, vaikkapa vain kauppaan ruokaostoksille, niin mies tietenkin tarkkaili jatkuvasti josko ilmaantuisi näköpiiriin mitään hänen kiinnostuksen aiheeseen liittyvää. Jos mitään siihen liittyvää sattui tulemaan kohdalle, niin miehen silmät alkoivat kiilumaan, huomio kiinnittyi vain siihen ja kaikki muut velvollisuudet unohtuivat. Jos eteen tullut ilmestys sattui olemaan arkipäiväistä harvinaisempi, niin siitähän sitten riittikin puhumista koko loppupäiväksi. Jopa heidän ollessa yhdessä jomman kumman kotona, mies saattoi katsella ikkunasta ulos näkyisikö mitään hänen kiinnostuksen kohteeseen liittyvää. Kun mies kävi ulkona tupakalla ja sattui havaitsemaan jotakin aiheeseen liittyvää, niin hän tottakai kertoi tästä tohkeissaan naiselle heti sisälle tultuaan. Mies kirjoitteli säännöllisesti kiinnostuksen aiheesta tekemiään havaintoja ylös muistikirjaan sekä päivitti niitä myös parille nettisivustolle. (jatkuu…)

Vierailija
1884/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

(...jatkuu) Toisinaan mies myös kirjoitteli aiheesta pitkiä tarinoita, joita antoi myös naisen luettavaksi. Lisäksi mies osallistui aihepiiriin liittyviin kisoihin, jotka olivat hänelle tärkeämpiä kuin mikään muu asia maailmassa. Kisailua käytiin samasta aiheesta kiinnostuneiden kesken aikavälillä 1.1.-31.12., joten voiton tavoittelu vei miehen kaiken huomion ympäri vuoden. Mies ei halunnut mielellään osallistua naisen kanssa mihinkään sellaiseen yhteiseen ajanviettotapaan, jossa heidän eteensä ei olisi voinut ilmaantua mitään miehen mielenkiinnon kohteeseen liittyvää, eikä hän olisi voinut edistää omaa voittoaan kilpailussa. Mielenkiinnon kohde määritteli miehen koko elämän: puheenaiheet, vapaa-ajan viettotavat, reittivalinnat, rahankäytön, päivittäiset aikataulut, vuodenkierron, poliittisen suuntautumisen, ammatinvalinnan, ihan kaiken. Mies itse asiassa jopa näki säännölllisesti untakin tästä kyseisestä aiheesta - ja kirjasi tietenkin myös unessa tehdyt havainnot ylös. Naisen kannalta kaikkein pahinta tässä kaikessa oli se, että mies yritti saada hänetkin olemaan yhtä pakonomaisen kiinnostunut samasta aiheesta. Muuten nainen ei tuntunut kelpaavan miehen kumppaniksi. Kun heidän yhteinen polkunsa oli lopulta vääjäämättä tullut päätökseen, niin mies oli itse ilmoittanut ensin ylpeänä kuinka hän oli koko heidän tuntemisensa ajan yrittänyt saada naista kiinnostumaan omasta mielenkiinnon kohteestaan ja sen jälkeen pettyneenä kuinka surullinen hän nyt oli, kun nainen ei ollutkaan siitä kiinnostunut yhtä paljon kuin mies itse. Miehelle ei ilmeisesti ollut tullut pieneen mieleenkään, että tällä naisella oli ihan oma tahto ja ihan omat kiinnostuksen kohteet, ja että naisen tehtävä ei koskaan ole taipua miehen toivoman muotin mukaiseksi. Nainen oli siinä vaiheessa miettinyt hiljaa omassa mielessään, että miehen olisi parasta joko elää loppuelämänsä kaksistaan mielenkiintonsa kohteen kanssa, tai yrittää etsiä kolmanneksi pyöräksi sellainen kumppani, joka olisi kyseisen asian suhteen yhtä pakkomielteinen fanaatikko kuin mies itsekin.

Vierailija
1885/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloitimme tapailun, nainen kertoi, että hänellä on kahden lapsen yhteishuoltajuus entisen miehensä kanssa. Lapset asuivat entisen miehen luona toisella paikkakunnalla ja kävivät välillä viikonloppuisin naisen luona. Aluksi nainen tapasi lapsiaan yksin - mikä sopi minulle oikein hyvin -, mutta alkoi pian vaatia, että viettäisin tapaamisviikonloppuja heidän kanssaan. Vähän pitkin hampain suostuin tähän, vaikka lapset olivat todella mustasukkaisia äidistään ja yrittivät ärsyttää minua kaikin tavoin, jotta olisin poistunut kuvioista.

Yritin puhua naiselle järkeä, että hän viettäisi tapaamisviikonloput yksin lastensa kanssa ja perustelin tätä lasten edulla, mutta hän halusi, että olen läsnä, kun lapset tulevathänen luokseen. Sanottakoon, että suhteemme toimi hyvin silloin, kun lapset eivät olleet hänellä. Ainoat ongelmat ja riidat syntyivät lasten tapaamisten myötä.

Nainen alkoi myös puhua naimisiin menosta ja lapsen hankkimisesta kanssani, vaikka oli suhteen alussa kertonut, että hän ei aio enää mennä uudestaan naimisiin eikä hankkia yhtään lasta. Lopulta väsyin kaikkeen tähän manipulointiin ja ilmoitin, että haluan lopettaa suhteen.

Vierailija
1886/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(...jatkuu) Toisinaan mies myös kirjoitteli aiheesta pitkiä tarinoita, joita antoi myös naisen luettavaksi. Lisäksi mies osallistui aihepiiriin liittyviin kisoihin, jotka olivat hänelle tärkeämpiä kuin mikään muu asia maailmassa. Kisailua käytiin samasta aiheesta kiinnostuneiden kesken aikavälillä 1.1.-31.12., joten voiton tavoittelu vei miehen kaiken huomion ympäri vuoden. Mies ei halunnut mielellään osallistua naisen kanssa mihinkään sellaiseen yhteiseen ajanviettotapaan, jossa heidän eteensä ei olisi voinut ilmaantua mitään miehen mielenkiinnon kohteeseen liittyvää, eikä hän olisi voinut edistää omaa voittoaan kilpailussa. Mielenkiinnon kohde määritteli miehen koko elämän: puheenaiheet, vapaa-ajan viettotavat, reittivalinnat, rahankäytön, päivittäiset aikataulut, vuodenkierron, poliittisen suuntautumisen, ammatinvalinnan, ihan kaiken. Mies itse asiassa jopa näki säännölllisesti untakin tästä kyseisestä aiheesta - ja kirjasi tietenkin myös unessa tehdyt havainnot ylös. Naisen kannalta kaikkein pahinta tässä kaikessa oli se, että mies yritti saada hänetkin olemaan yhtä pakonomaisen kiinnostunut samasta aiheesta. Muuten nainen ei tuntunut kelpaavan miehen kumppaniksi. Kun heidän yhteinen polkunsa oli lopulta vääjäämättä tullut päätökseen, niin mies oli itse ilmoittanut ensin ylpeänä kuinka hän oli koko heidän tuntemisensa ajan yrittänyt saada naista kiinnostumaan omasta mielenkiinnon kohteestaan ja sen jälkeen pettyneenä kuinka surullinen hän nyt oli, kun nainen ei ollutkaan siitä kiinnostunut yhtä paljon kuin mies itse. Miehelle ei ilmeisesti ollut tullut pieneen mieleenkään, että tällä naisella oli ihan oma tahto ja ihan omat kiinnostuksen kohteet, ja että naisen tehtävä ei koskaan ole taipua miehen toivoman muotin mukaiseksi. Nainen oli siinä vaiheessa miettinyt hiljaa omassa mielessään, että miehen olisi parasta joko elää loppuelämänsä kaksistaan mielenkiintonsa kohteen kanssa, tai yrittää etsiä kolmanneksi pyöräksi sellainen kumppani, joka olisi kyseisen asian suhteen yhtä pakkomielteinen fanaatikko kuin mies itsekin.

Naurattaa, kun koetin keksiä tähän vaihtoehtoisia mielenkiinnon aiheita, jotka sopisivat kuvaan. Lentävät lautaset tai sitten hyvin omistautunut lintubongari. :D

Vierailija
1887/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa, kun koetin keksiä tähän vaihtoehtoisia mielenkiinnon aiheita, jotka sopisivat kuvaan. Lentävät lautaset tai sitten hyvin omistautunut lintubongari. :D

Sama täällä, yritin keksiä mikä oli miehen elämän tärkein asia... Autot? Moottoripyörät? Tai ehkä hän oli intohimoinen rekisterinumeroiden bongailija?

Vierailija
1888/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, yritin keksiä mikä oli miehen elämän tärkein asia... Autot? Moottoripyörät? Tai ehkä hän oli intohimoinen rekisterinumeroiden bongailija?

Olipa mielenkiinnon kohde mikä tahansa, ei tuommoisten elämässä ole koskaan tilaa terveelle parisuhteelle. Miten heillä voisi olla yhteistä tulevaisuutta edes toisen samanlaisen kanssa, kun eihän kahden pakkomielteisen suhteesta voi seurata mitään hyvää. Toivottavasti kaikki fanaatikot tajuaisivat pysytellä yksinään!

Vierailija
1889/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies  ei tehnyt elettäkään pyytääkseen seksiä ja alkuun tämä oli ok, mutta  kun oltiin siinä kolmisen viikkoa nyhjätty yhdessä päätin tehdä aloitteen, että jos mies pelkää että suutun niin minäpä otan ohjat. Hivutin käteni peiton alle ja tartuin miehen siihen samalla kaulaa suudellen ja mutisten "kultaa, voitaisko me.."

Mies oli jäykkä kuin heinäseiväs, ei siis alhaalta pelkästään vaan muutenkin  eikä tainnut päästää edes mitään ääntä, kun ohjasin sen sisään oli edelleen kuin patsas ja minun piti hoitaa liikkuminen!  Myöhemminkin seksi noudatti samaa kaavaa, mies oli mykkä ja jäykkä ja minä sain hoitaa kaikki homman.. aloin muuten ymmärtää miesten valituksen "lahnoina makaavista naisista!"  En tiedä olinko  jotenkin epäkiihottava sitten vai mikä oli vikana mutta nuo muutamat seksikerrat tuhosivat tehokkaasti orastavan suhteen.

Ole onnellinen, että oli jäykkä. Jos olis ollut letkeänä, ei ohjaus sisään olisi onnistunut.

Vierailija
1890/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviossa silti 20v kirjoitti:

Jospa sullla oli niin pieni tai ei sitten kovettunut kuten seisoessa yleensä tapahtuu.

Mikään,ei mikään ole niin ärsyttävää kuin se että miehen kalu on niin helvetin pehmee erktiossakin ettei mene sisään edes kymmennellä yrittämällä...ei vaikka olis maailman liukkain vaginansuu edessä.

No tartteeko sen sisälle mennä. Jos saa laukeamaan ulkopintaa kiehnaamalla.

Vierailija
1891/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies kirjoitti:

Kohtasin ravintolassa iloisen ja virkeän nuoren naisen. Muutaman tapaamisen jälkeen hän rohkaistui pyytämään, että nuolisin häntä. Totta kai se sopi minulle ja ryhdyin täyttämään toivomusta. Silloin nainen pieraisi. En voinut ajatella häntä kertaakaan ilman, että tuo nousi mieleen. Lopetin suhteen.

Minulla taas kävi niin, että ei suostunut pieraisemaan vaikka moneen kertaan pyysin, kun nuolin ja imin  hänen anustaan.  En jaksanut pitempään.

Vierailija
1892/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herrasmies kirjoitti:

Kohtasin ravintolassa iloisen ja virkeän nuoren naisen. Muutaman tapaamisen jälkeen hän rohkaistui pyytämään, että nuolisin häntä. Totta kai se sopi minulle ja ryhdyin täyttämään toivomusta. Silloin nainen pieraisi. En voinut ajatella häntä kertaakaan ilman, että tuo nousi mieleen. Lopetin suhteen.

Minulla taas kävi niin, että ei suostunut pieraisemaan vaikka moneen kertaan pyysin, kun nuolin ja imin  hänen anustaan.  En jaksanut pitempään.

Voi huoh. Tuohan se on tyypillistä suomalaisille naisille, että jos käskee, niin eivät varmaan tee mitään, mutta jos kieltää, niin naama virneessä oikein tahallaankin tekevät kaikki pahat. Entinen työkaveri kertoi joskus, että kun oli kieltänyt muijaansa ottamasta poskeen, niin muijahan oli kontannut jantterin päälle ja tietysti tarjonnut ahterinsa pällisteltäväksi. Muija sitten juuri, kun kaverilla oli latinki tulossa ihan just, niin eikö se muijan hyväkäs ollut päästänyt sellaisen sahtikrapulapierun kaverin silmille, että yläluometkin olivat olleet loppuillan kaksinkerroin ja kaveri oli viittä vaille tukehtua metaanipilveen. Aivan varmaan jos kaverilla olisi ollut joku pierunhaistelufetissi, niin uuden muikkelin olisi joutunut etsimään. Suomalainen nainen kun ei kuulemma ole tehty sitä varten, että se alkaisi miehiä miellyttämään.

Vierailija
1893/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa mielenkiinnon kohde mikä tahansa, ei tuommoisten elämässä ole koskaan tilaa terveelle parisuhteelle. Miten heillä voisi olla yhteistä tulevaisuutta edes toisen samanlaisen kanssa, kun eihän kahden pakkomielteisen suhteesta voi seurata mitään hyvää. Toivottavasti kaikki fanaatikot tajuaisivat pysytellä yksinään!

ihan selvä lintuharrastaja, eiköhän tuon kaikki tiedä, että niistä piireistä löytyy keskivertoa enemmän peräkammarinpoikia. näitä reppanoita jotka ei tajua naisten päälle yhtikäs mittään. jos semmonen nössö onnistuu saamaan elämäänsä neitokaisen, luultavasti jollain ihme onnenkantamoisella, niin pilallehan se homman pistää tyrkyttämällä toiselle omaa lintuharrastusta.

Vierailija
1894/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamien mukavien treffien jälkeen mies kutsui minut  kylään syömään ja katsomaan leffaa. Vein viinipullon josta sanoi "yäk". Teki itselleen ranskalaisia ja kalapuikkoja ja kun meinasin ottaa  huusi "ei tosta riitä sulle!"  Lähdin sitten kauppaan, ostin itselleni karjalanpiirakoita ja jugurttia. Mies oli tässä välissä alkanut katsella jotain typerää autoleffaa( mikä Too fast and furiuz se nyt oli) lautanen sylissä  eikä  reagoinut mitenkään kun tulin takaisin. Pelasin sitten kännykällä matopeliä siinä, kunnes mies  ravittuaan kupunsa pisti leffan tauolle ja tuli  suutelemaan ketsupin hajuisella  suullaan ja repimään farkkujani alas. Ei kyllä panettanut sitten yhtään.  Mies tikkasi menemään kuin singer ja koetin  saada hidastamaan sekä ohjata kättään että hyväilisi mua vähän, ärähti siihen että "älä liiku!"  Saatuani housut takaisin jalkaan totesin että eiköhän ole parempi kun otan nyt viinipulloni ja lähden, mies vain hymisi jotain.  Laittoi seuraavana päivänä viestiä ja olisi halunnut tavata taas, totesin että ei kiitos.

Ehkä "leffa ja päivällinen" oli sitten vain koodi seksille jota tyhmänä en tajunnut.

Mies halusi vain pildea ja oli  tyrmistynyt siitä että koetit kahmia hänen ranskalaisiaan "ei kai se oikeasti tänne syömään tullut".

Vierailija
1895/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihan selvä lintuharrastaja, eiköhän tuon kaikki tiedä, että niistä piireistä löytyy keskivertoa enemmän peräkammarinpoikia. näitä reppanoita jotka ei tajua naisten päälle yhtikäs mittään. jos semmonen nössö onnistuu saamaan elämäänsä neitokaisen, luultavasti jollain ihme onnenkantamoisella, niin pilallehan se homman pistää tyrkyttämällä toiselle omaa lintuharrastusta.

Tutkimusten mukaan vain nainen yrittää pakottaa ja muuttaa miehen tekemään sellaisia asioita, jotka miestä ei luonnostaan kiinnosta pätkääkään. Lukemattomat naiset ovat tuhonneet hyvän parisuhteen, kun ovat pakottaneet miehet ties mihinkä naisten hommiin. Meilläkin rouva alussa oli niin mielinkielin, mutta yritti jo parin viikon päästä laittaa minut imurin kahvaan kiinni sekä tiskaamaan astiat, mutta imurointi loppui lyhyeen, kun pudotin "vahingossa" muutaman kukkamaljakon lattialle. Tiskaamisesta pääsi eroon sillä, kun rikoin "vahingossa" sen isoäidiltään saamistaan kultareunaisista lautasista muutaman. Olin toista kuukautta ilman pinpsaa, mutta kyllä se silti kannatti kärsiä. Nyt ei tartte muuta kuin maata sohvalla ja sanoa muijalle, kun imuroi tai tiskaa, että olehan varovainen, ettet riko mitään niinkuin minä.

Vierailija
1896/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamien mukavien treffien jälkeen mies kutsui minut  kylään syömään ja katsomaan leffaa. Vein viinipullon josta sanoi "yäk". Teki itselleen ranskalaisia ja kalapuikkoja ja kun meinasin ottaa  huusi "ei tosta riitä sulle!"  Lähdin sitten kauppaan, ostin itselleni karjalanpiirakoita ja jugurttia. Mies oli tässä välissä alkanut katsella jotain typerää autoleffaa( mikä Too fast and furiuz se nyt oli) lautanen sylissä  eikä  reagoinut mitenkään kun tulin takaisin. Pelasin sitten kännykällä matopeliä siinä, kunnes mies  ravittuaan kupunsa pisti leffan tauolle ja tuli  suutelemaan ketsupin hajuisella  suullaan ja repimään farkkujani alas. Ei kyllä panettanut sitten yhtään.  Mies tikkasi menemään kuin singer ja koetin  saada hidastamaan sekä ohjata kättään että hyväilisi mua vähän, ärähti siihen että "älä liiku!"  Saatuani housut takaisin jalkaan totesin että eiköhän ole parempi kun otan nyt viinipulloni ja lähden, mies vain hymisi jotain.  Laittoi seuraavana päivänä viestiä ja olisi halunnut tavata taas, totesin että ei kiitos.

Ehkä "leffa ja päivällinen" oli sitten vain koodi seksille jota tyhmänä en tajunnut.

Miehen ja naisen väliset treffit/tapaamiset on yleensä se koodi seksille. Pysy kirjekavereissa jos ei seksi kiinnosta.

Vierailija
1897/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan vain nainen yrittää pakottaa ja muuttaa miehen tekemään sellaisia asioita, jotka miestä ei luonnostaan kiinnosta pätkääkään. Lukemattomat naiset ovat tuhonneet hyvän parisuhteen, kun ovat pakottaneet miehet ties mihinkä naisten hommiin. Meilläkin rouva alussa oli niin mielinkielin, mutta yritti jo parin viikon päästä laittaa minut imurin kahvaan kiinni sekä tiskaamaan astiat, mutta imurointi loppui lyhyeen, kun pudotin "vahingossa" muutaman kukkamaljakon lattialle. Tiskaamisesta pääsi eroon sillä, kun rikoin "vahingossa" sen isoäidiltään saamistaan kultareunaisista lautasista muutaman. Olin toista kuukautta ilman pinpsaa, mutta kyllä se silti kannatti kärsiä. Nyt ei tartte muuta kuin maata sohvalla ja sanoa muijalle, kun imuroi tai tiskaa, että olehan varovainen, ettet riko mitään niinkuin minä.

Tutkimusten mukaan 🤣🤣🤣 Jo tyypin kommentista voi päätellä, että hän lukee vain Suomen Perustan " " "tutkimuksia" " ".

Vierailija
1898/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa lintubongarilta. Annahan yhteystiedot niin tuun kokeilemaan miten kaks lintuharrastajaa mätsää yhteen 😃

Vierailija
1899/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin kiinnosti ja usein poistui sen mukaan nopeasti pois vaikka tilanteemme alkoi nousta.

Toinen lakkasi ottamasta kontaktia. Samoin tein itse.

Vierailija
1900/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kolmansilla treffeillä ihan kivan miehen kanssa. Olimme vasta tutustumisasteella, mutta meillä tuntui synkkaavan ja aiemmat tapaamiset olivat olleet oikein hauskoja.

Tällä kertaa vietimme iltaa pubissa, jota hän kuvasi kantapaikakseen. Hän humaltuikin tällä kertaa vauhdilla ja alkoi selvästi pyrkiä lähempään kontaktiin kuin olimme tavatessa ja erotessa halatessa olleet.

Olin ollut sinä päivänä töissä ja minua väsytti, ja miehen humalatila oli jo melkoinen. Sanoin, että lähtisin nyt kotiin nukkumaan, mutta että nähdään taas jonakin päivänä. Miehen tuttuja oli paikalla paljon, joten en kokenut lähtemistä millään tavalla loukkaavana. Mies kuitenkin tarttui minua vaativasti vyötäisiltä ja pysäytti minut.

Hän osoitti pubin nurkkapöydässä olevia naisia ja sanoi, että on hänelle muitakin ottajia, jotka kyllä haluavat hänen kanssaan seksiä. Katsoin pöytään ja pöydästä katsottiin takaisin. Katsoin miestä varmaan suu ihmetyksestä ammollaan, tempauduin irti otteesta ja jatkoin suunnitelmani mukaisesti kotiin nukkumaan.

Mies koetti vielä samana yönä viestitellä perään, mutta estin hänet. Mies ei onneksi ole edes sattumalta tullut vastaan sen koommin.

Juuri tällaisten dominoivien pelimiesten kanssa naisilla synkkaa hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä