Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9826)

Vierailija
1861/9826 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 56 v kirjoitti:

Kammottavaa seksiä, vain yksi tapa nauttia oli mahdollinen ja sekin niin että mies saa ja minä en. Ei siis toiminut koko suhteen aikana, joka kesti kuitenkin puoli vuotta. Sitten tuli itselle stoppi.

56 vuotias on liian vanha, ole onnellinen jos mies saa, minä en luultavasti.

Vierailija
1862/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ystävän tapailun lopetin korona aika. toinen on eläkeläinen nainen 86v.toinen on mies 55v. Molemmat liikuvat maskitta julkinen liikenne: Metro/pussi  kauppakeskus, pankit, shoppailu.Tapaavat maskitomia ihmisiä.Pelkkä käsidesi ei auta.Kun unohdetaan ohjeistukset.lähi etäisyydellä ihmisten kanssa. Ei riitä itse noudatan ohjeita.Asun yksin pian 68vuotiaana. Ei syytä kummankaan tulla ovelleni.Eivät halua ymmärtää minun kantaani tapaus korona.Joten ne  ystävyydet oli siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli samanikäinen (vajaa 40v) ja korkeasti koulutettu. Isä oli ollut isossa yrityksessä suuri johtaja ja asuneetkin ulkomailla hänen työnsä takia. Miehen äiti oli kotiäiti ja piti pojastaan huolta. Mies ei osannut mitään arkiaskareita: siivoaminen, ruuanlaitto, kaupassa käynti. Kaikki jäi minun harteilleni ja hän keskittyi harrastuksiinsa. Mä avasin viemärit ja tein korjaukset kotona, ruuat ja kaupat. Mies ei myöskään suostunut tekemään mitään mitä ei halunnut. Esim. huomautin hänen panoksestaan kotitöihin yhden raskaan päivän jälkeen ja hän poistui asunnosta sanomatta sanaakaan. Meni eksänsä sohvalle yöksi. Seksi meni miehen päässä olevan kaavan mukaan. Aina samalla tavalla ja mitään ei saanut muuttaa. Hänen käsityksensä esileikistä oli tissien puristaminen. Usein löystyi kesken seksin ja piti aloittaa alusta. Lopetin tapailun koska en jaksanut olla palvelija kiittämättömälle.

Vierailija
1864/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli/on assi tyyppinen rutiineihinsa jumittunut, aistiyliherkkyyttä löytyy. Ei vaan jaksa.

Asperger-piirteet saivat minutkin lopettamaan tapailun. Itsellänikin on jonkin verran aistiyliherkkyyttä ja erikoisia mielenkiinnonkohteita ym., joten päätin antaa kyseiselle miehelle mahdollisuuden. Tulin nopeasti siihen lopputulokseen, että suhde välillämme ei tule toimimaan. Mies otti kaiken erittäin kirjaimellisesti ja koska itse käytän paljon mm. vertauskuvia ja sananlaskuja, meni kommunikoinnista kaikki maku, kun hän alkoi tivata, miksi väitän olevani tomaatti (urheilun jälkeen katsoin peiliin ja sanoin olevani "ihan tomaattina") tai alkoi selittää ja analysoida jotain sanontaa auki. Ei ymmärtänyt verbaalista huumoria, ei tilannekomiikkaa, mutta hänen mielestään hauska vitsi oli muun muassa se, kuinka hän väitti murtautuvansa luokseni kun sanoin, että haluaisin nukkua seuraavan yön univelkojen vuoksi yksinäni. Kaiken piti olla loogista ja rationaalista, halveksi ihmisiä, jotka kuuntelivat tiettyä musiikkia sen herättämien fiilisten vuoksi eivätkä siksi, että se on teknisesti hyvin soitettua. Tyypillistä oli se, että jos hänen mielestään jokin asia on looginen, se on sitä kaikkien muidenkin mielestä ja hänen velvollisuutensa on valistaa ihmisiä, jotka ovat eri mieltä. Katsekontaktin puute alkoi myös rasittaa todella pahasti, se on asia, jota kaipaan suhteessa etenkin toisen kanssa keskustellessani.

Hän oli toisaalta myös luotettava, asiallinen ja otti juttumme vakavasti alusta saakka mutta nuo huonot puolet veivät valitettavasti voiton. En usko, että tulen enää toista kertaa antamaan as-piirteiselle miehelle mahdollisuutta.

Vierailija
1865/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pahemmin deittailua harrastanut, mutta yhden miehen kanssa menin puolihuvikseni kahveille. Heti tapaamisen alusta mietin, että olipa virhetikki. Mies puhui jatkuvasti negatiivisesti kaikestaja 45 min, jotka sinnittelin olivat lähinnä monologinen valitusvirsi kaikesta deittimaailman epäreiluudesta suomalaisiin julkkiksiin, joista en ollut edes kuullut. Myöhemmin lähetteli vielä viestejä, jos saisi saunakaveriksi. Eipä napannut.

Toinen tyyppi kirjoitteli myös hyvin yksipuolisesti viestejä minulle, useita päivittäin. Puhui koko ajan niissä itsessään, olematta lainkaan kiinnostunut minusta. Ekan deitin jälkeen oli jo tulossa saattelemaan, vaikka itse asui eri kaupungissa eikä ollut tulossa lähimaillekaan samaan suntaan kanssani. Seuraavissa viesteissä oli tulossa yökylään luokseni "nukkumaan". Piti minua ilmeisesto hyvinkin helppona tapauksena ja tein sitten selväksi, että sellainen en ole ja loppui ukon viestitkin siihen.

Vierailija
1866/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies  ei tehnyt elettäkään pyytääkseen seksiä ja alkuun tämä oli ok, mutta  kun oltiin siinä kolmisen viikkoa nyhjätty yhdessä päätin tehdä aloitteen, että jos mies pelkää että suutun niin minäpä otan ohjat. Hivutin käteni peiton alle ja tartuin miehen siihen samalla kaulaa suudellen ja mutisten "kultaa, voitaisko me.."

Mies oli jäykkä kuin heinäseiväs, ei siis alhaalta pelkästään vaan muutenkin  eikä tainnut päästää edes mitään ääntä, kun ohjasin sen sisään oli edelleen kuin patsas ja minun piti hoitaa liikkuminen!  Myöhemminkin seksi noudatti samaa kaavaa, mies oli mykkä ja jäykkä ja minä sain hoitaa kaikki homman.. aloin muuten ymmärtää miesten valituksen "lahnoina makaavista naisista!"  En tiedä olinko  jotenkin epäkiihottava sitten vai mikä oli vikana mutta nuo muutamat seksikerrat tuhosivat tehokkaasti orastavan suhteen.

Vierailija
1867/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi puhui treffeillä ikävään ja sovinistiseen sävyyn naisista. Ilmeisesti ex oli pettänyt ja tyyppi oli katkeroitunut kaikkia naisia kohtaan. Jälkeenpäin sain viestejä, että mulla on hyvä perse ja mielellään olisi pannut minua.

Ei oikein sytyttänyt, ei.

Vierailija
1868/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laukesi ennenaikaisesti, eikä jäänyt sen jälkeen tyydyttämään mua vaan paineli keittämään kahvia. Kaksi kertaa tätä kokemusta sai riittää.

Vierailija
1869/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies  ei tehnyt elettäkään pyytääkseen seksiä ja alkuun tämä oli ok, mutta  kun oltiin siinä kolmisen viikkoa nyhjätty yhdessä päätin tehdä aloitteen, että jos mies pelkää että suutun niin minäpä otan ohjat. Hivutin käteni peiton alle ja tartuin miehen siihen samalla kaulaa suudellen ja mutisten "kultaa, voitaisko me.."

Mies oli jäykkä kuin heinäseiväs, ei siis alhaalta pelkästään vaan muutenkin  eikä tainnut päästää edes mitään ääntä, kun ohjasin sen sisään oli edelleen kuin patsas ja minun piti hoitaa liikkuminen!  Myöhemminkin seksi noudatti samaa kaavaa, mies oli mykkä ja jäykkä ja minä sain hoitaa kaikki homman.. aloin muuten ymmärtää miesten valituksen "lahnoina makaavista naisista!"  En tiedä olinko  jotenkin epäkiihottava sitten vai mikä oli vikana mutta nuo muutamat seksikerrat tuhosivat tehokkaasti orastavan suhteen.

Veikkaan että jännitti. Johtui siitä tai jostain muusta, ei kai sillä oikeastaan väliä, jos ei miellytä ei miellytä.

Vierailija
1870/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies laukesi ennenaikaisesti, eikä jäänyt sen jälkeen tyydyttämään mua vaan paineli keittämään kahvia. Kaksi kertaa tätä kokemusta sai riittää.

Kokemusta samasta. Heti kun mies oli tullut, suorastaan syöksyi pois sängystä keittiöön sanaakaan sanomatta ja jätti minut makoilemaan sänkyyn yksin. Vähän jätti kylmäksi.

Vierailija
1871/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tosi hauskat viestittelyt ja puhelut. Mies oli kivan näköinen. Odotin treffejä ihan paljon.

Treffeillä satunnainen tupakointi oli ketjussa polttamista, ja siitä johtuen suu, iho ja hampaat oli tosi huonossa kunnossa. Ajatus suutelusta oksetti.

Vierailija
1872/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex otti tatuoinnin. Piirsi itse animesuden ja maksoi kaverilleen 20€ siitä, että tämä harjoittelisi tatuointia häneen kaverin autotallissa. Joku pieni vielä menisi, mutta lopputulos oli puolet koko yläkropasta peittävä elukka, joka tulee olemaan tosi vaikea peittää. Ex omasta mielestään oli hyvin onnistunut, vaikka tatuointi oli jo laadultaankin ihan järkyttävä. Ei sitä kehannu katsoa ja kertoi kyllä vähän miehen arviointikyvystä.

Vierailija
1873/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde oli pelkkäää seksiä, ainakin minun puoleltani ja niin naisenkin alussa. Mutta sitten rupesi puhelemaan tunteistaan ja että haluaa suhteelta enemmän.

Siihen se sitten jäi.

Vierailija
1874/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä mies oli kokematon ja itseluottamus 0, ei uskaltanut ottaa ohjia tai tehdä aloitteita.

Vierailija
1875/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamien mukavien treffien jälkeen mies kutsui minut  kylään syömään ja katsomaan leffaa. Vein viinipullon josta sanoi "yäk". Teki itselleen ranskalaisia ja kalapuikkoja ja kun meinasin ottaa  huusi "ei tosta riitä sulle!"  Lähdin sitten kauppaan, ostin itselleni karjalanpiirakoita ja jugurttia. Mies oli tässä välissä alkanut katsella jotain typerää autoleffaa( mikä Too fast and furiuz se nyt oli) lautanen sylissä  eikä  reagoinut mitenkään kun tulin takaisin. Pelasin sitten kännykällä matopeliä siinä, kunnes mies  ravittuaan kupunsa pisti leffan tauolle ja tuli  suutelemaan ketsupin hajuisella  suullaan ja repimään farkkujani alas. Ei kyllä panettanut sitten yhtään.  Mies tikkasi menemään kuin singer ja koetin  saada hidastamaan sekä ohjata kättään että hyväilisi mua vähän, ärähti siihen että "älä liiku!"  Saatuani housut takaisin jalkaan totesin että eiköhän ole parempi kun otan nyt viinipulloni ja lähden, mies vain hymisi jotain.  Laittoi seuraavana päivänä viestiä ja olisi halunnut tavata taas, totesin että ei kiitos.

Ehkä "leffa ja päivällinen" oli sitten vain koodi seksille jota tyhmänä en tajunnut.

Vierailija
1876/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkainen ex-vaimo tappoi itsensä. Kuvio meni sen verran kummalliseksi ettemme enää tavanneet.

Ennen vai jalkeen kuin ex-vaimo kanttuvei? 

Vierailija
1877/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex otti tatuoinnin. Piirsi itse animesuden ja maksoi kaverilleen 20€ siitä, että tämä harjoittelisi tatuointia häneen kaverin autotallissa. Joku pieni vielä menisi, mutta lopputulos oli puolet koko yläkropasta peittävä elukka, joka tulee olemaan tosi vaikea peittää. Ex omasta mielestään oli hyvin onnistunut, vaikka tatuointi oli jo laadultaankin ihan järkyttävä. Ei sitä kehannu katsoa ja kertoi kyllä vähän miehen arviointikyvystä.

Taa oli kylla hauska. Anteeksi vaan. Jarkyttava case. Olisin kylla utelias nakemaan kyseisen tatskan, silla kuvaus on kylla mainio. Taytyy vaan ihmetella, etta mista naita tallaisia jarjenjattilaisia loytyy.  

1878/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lopetin eri naisten tapailun:

- tyhmyys, ei ollut päässyt edes autokoulusta läpi

- pahanhajuinen hengitys, harmi sillä muuten mukava ja viehättävä

- negatiivisuus ja kyynisyys, pidemmän päälle tuli vain paska olo ja alkoi masentaa se elämänasenne

- Iso pää suhteessa muuhun ruumiiseen, sorry, alkoi kiinnittää liikaa huomiota

- Holtiton rahankäyttö, hyvätuloinen mutta tili tuli ja meni, luottokortti tapissa ja velkaa sinne sun tänne

- Tämä on ikävä sanoa, mutta minua huomattavasti vanhempi ja alkoi rupsahtamisen merkkejä näkyä sekä ikävän voimakkaan tuoksuinen alapää. Minulla on kait keskivertoa herkempi hajuaisti...

Vierailija
1879/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs siittä enään muutaka kun kerran homma on valmis.

Kahvi minullekkin maistuu siinä kohtaa.

Vierailija
1880/9826 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai onko siinä joku määrätty aikaraja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän