Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9826)

Vierailija
8161/9826 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piheys.Vapaa-ajan vaatteet virtyneitä, kuluneita ja haalistuneita. Hän kävi treffeillä siisteissä toimistovaatteissa ja hänellä oli hyväpalkkainen työ.Kertoi, ettei raaskinut ostaa esim. uusia alusvaatteita, kun eivät ne päällepäin näy. Yök!

Pihi on pihi, paitsi rahoistaan, myös tunteistaan jne.

Vierailija
8162/9826 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän seksin hakemisessa ei ole mitään väärää. Itse olen 43 v mies, eronnut yksinhuoltaja, joka on viimeisen 10v aikana saanut juuri ja juuri elämänsä pidettyä kasassa. En todellakaan halua uutta naista rinnalleni, jolle sitten pitää selvittää perheemme dynamiikka ja opettaa olemaan kanssamme. Ihmisen koskettaminen ja seksualisointi on vielä mukavaa, joten sitä jatkan miellelläni, mutta parisuhde? LOL anna mun kaikki kestää, kuka sitä nyt enää tässä vaiheessa elämää lähtee uhkapelaamaan toisen ihmisen kanssa, kun edellisestäkin on juuri ja juuri selvitty hengissä. 

Anta aniiden pariutua ketkä eivät elämässään sitä ole saanut harrastaa tai lisääntyä sen johdosta. Minä poika se vaan nussin menemään niiden kanssa ketkä uskaltavat lähteä matkaani. En arvostele muiden valintoja, mutta pitää ymmärtää se, että ihminen on ihminen kokemuksineen ja kaikki eivät enää usko kiiltokuvien fantasioihin vaan haluavat mielummin suoraa kontaktia ja omaa rauhaa siihen päälle. Halitaan tunti tai pari siihen perään jos nainen sellaista kaipaa, mutta kauppaan menen jatkossakin yksin ja ostan itselleni, sekä perheelleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8163/9826 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse olen oppinut, minulla ei ole hyvää seksiä ilman tunteita. Luulen, etten ole naisena yksin tässä asiassa. Yhdenillan suhteet ja pelkät aktit jättävät tyhjän ja hyväksikäytetyn olon. Minua pitää haluta kokonaisvaltaisemmin kuin pelkkänä kehona jota vasten runkata.

Maksulliset naiset ovat erikseen.

N32

Vierailija
8164/9826 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse olen oppinut, minulla ei ole hyvää seksiä ilman tunteita. Luulen, etten ole naisena yksin tässä asiassa. Yhdenillan suhteet ja pelkät aktit jättävät tyhjän ja hyväksikäytetyn olon. Minua pitää haluta kokonaisvaltaisemmin kuin pelkkänä kehona jota vasten runkata.

N32

Lopetin erään naisen tapailun 5kerran jälkeen. Olimme harrastaneet seksiä 2tapaamisesta lähtien mutta minulla ei seissyt kunnolla ja siitä ei oikein tullut mitään. Luulin jo että impotenssi iskenyt eron jälkeen kun olin 2vuotta yksin. Sitten tapasin nykyisen naiseni ja vehje todellakin seisoo ja seksi sujuu hienosti. Hän on kyllä nätimpi ja hoikka. Taitaa sillä ulkonäölläkin olla jotain psykologista merkitystä?

M68

Vierailija
8165/9826 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli harrastanut seksiä roadmanin kanssa. Se kertoi minulle heti, ettei nainen ole arvoiltaan minulle sopiva.

Vierailija
8166/9826 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin häntä kyllä, mutta hän olikin aviossa jo. Ensin salasi sen minulta. Kun totuus paljastui minulle, niin en pystynyt

enää jatkamaan suhdetta.

Kaipasin häntä pitkään. Mutta tunsin tekeväni väärin, koska hän oli varattu.

Vierailija
8167/9826 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Lopetin erään naisen tapailun 5kerran jälkeen. Olimme harrastaneet seksiä 2tapaamisesta lähtien mutta minulla ei seissyt kunnolla ja siitä ei oikein tullut mitään. Luulin jo että impotenssi iskenyt eron jälkeen kun olin 2vuotta yksin. Sitten tapasin nykyisen naiseni ja vehje todellakin seisoo ja seksi sujuu hienosti. Hän on kyllä nätimpi ja hoikka. Taitaa sillä ulkonäölläkin olla jotain psykologista merkitystä?

M68

Tottakai kumppani on koettava miellyttäväksi ulkonäöllisesti, että seksi luistaa.

Naurattaa, että vielä sinunkin iässäsi miesten ajatukset pyörivät seisokin ja seksin ympärillä kuin teinipojalla :D

N32

Vierailija
8168/9826 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

M68

Tottakai kumppani on

Mitäs hauskaa siinä on? Jos seisokit loppuvat, saat n 5 vuoden kuluttua sydänkohtauksen. Terveyden merkki miehille, ei mikään vitsi.

Vierailija
8169/9826 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

M68

Miesystäväni joutui jopa turvautumaan pillereihin edellisen naisystävänsä kanssa kun ei seissyt. Minut tavattuaan lensi pillerit roskikseen, ei ole kertaakaan tarvittu :)

Joidenkin kanssa on seksuaalista vetovoimaa ja joidenkin ei. As simply as that. 

Vierailija
8170/9826 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs hauskaa siinä on? Jos seisokit loppuvat, saat n 5 vuoden kuluttua sydänkohtauksen. Terveyden merkki miehille, ei mikään vitsi.

Höpöhöpö. Elämän ehtoopuolella miesten seisakit ovat vähän niin ja näin. Esson baarissa kehuskelette toisillenne, että kova on kuin rautakanki ja pelittää kuin kaksikymppisellä, vaikka todellisuudessa vaimo ei ole nähnyt kovaa vuosikausiin. Kyllä me naiset tästäkin keskenämme puhumme ja tiedämme totuuden, mutta jatkakaa te miehet vain toisillenne valehtelua ja kulissien ylläpitoa. Luotte vain itsellenne lisää suorituspaineita ja alemmuudentunnetta.

N32

Vierailija
8171/9826 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Elämän ehtoopuolella miesten seisakit ovat vähän niin ja näin. Esson baarissa kehuskelette toisillenne, että kova on kuin rautakanki ja pelittää kuin kaksikymppisellä, vaikka todellisuudessa vaimo ei ole nähnyt kovaa vuosikausiin. Kyllä me naiset tästäkin keskenämme puhumme ja tiedämme totuuden, mutta jatkakaa te miehet vain toisillenne valehtelua ja kulissien ylläpitoa. Luotte vain itsellenne lisää suorituspaineita ja alemmuudentunnetta.

N32

Se on yksi sydänvian merkki jos ei ole aamuseisokkia tai muutenkaan seiso. Ihan faktaa tämä on! Tietty vanhat miehet liioittelevat erektiotaan toisille miehille, se on miehisyyden merkki jos seisoo.

Vierailija
8172/9826 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki seksin perään itkevät incelit voisivat katsoa opetuselokuvana Tiina Lymin ohjaaman Myrskyluodon Maijan.

Siinä Janne on kärsivällinen, ymmärtää Maijan ainutlaatuisuuden ja antaa tämän olla oma itsensä, arvostaen sitä. Valitsee vain Maijan eikä ketään muuta.

En edes alkuun pitänyt näyttelijän ulkonäöstä, mutta siinä kohtaa kun Maija oli halukas, huomasin olevani minäkin. Mikään ei ole niin seksikästä kuin mies joka pyrkii henkiseen yhteyteen.

Vierailija
8173/9826 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N32

Ihmiset ovat niin erilaisia. Itse en kaipaa tunteita seksin harrastamiseen, minusta se puuha on vain hauskaa. Nytkin on neljä miestä kierroksessa, yhdestäkään en ole kiinnostunut muuten kuin sängyssä ja hetkittäin jonkin muun hauskanpidon merkeissä. Parisuhdetta en halua. Mitään en näistä suhteista hyödy paitsi lämpöä, läheisyyttä ja joskus orgasmin. En myöskään ole valehdellut kenellekään hänen olevan ainoa.

N42

Vierailija
8174/9826 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin parisuhteen koska suurin osa miehen suusta tulevista lauseista alkoi: "en halua", "ei huvita", "ei kiinnosta"

Vierailija
8175/9826 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Ihmiset ovat niin erilaisia. Itse en kaipaa tunteita seksin harrastamiseen, minusta se puuha on vain hauskaa. Nytkin on neljä miestä kierroksessa, yhdestäkään en ole kiinnostunut muuten kuin sängyssä ja hetkittäin jonkin muun hauskanpidon merkeissä. Parisuhdetta en halua. Mitään en näistä suhteista hyödy paitsi lämpöä, läheisyyttä ja joskus orgasmin. En myöskään ole valehdellut kenellekään hänen olevan ainoa.

N42

Muttet varmaan ole kertonutkaan että on muita? Miehet eivät vaan kehtaa kysyä ettei saanti lopu. Ehkei kukaan ihastu niin saat jatkettua tuota järjestelyä.

Vierailija
8176/9826 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Ei se jokaisen kohdalla pidä paikkaansa. Miesystäväni tulee kesällä  70 v ja kyllä seisoo. On  hoikka, urheillut ikänsä. Itse  olen  3 v nuorempi

Vierailija
8177/9826 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värkin haju, joka kerta kun kiihottui niin koko kämppä haisi pahalta. Teki mieli oksentaa vaikka olen elänyt nuoruuden sikalan vieressä. Yritä nyt sitte siinä ite olla samalla "aaltopituudella". Toivottavasti löytää kumppanin jolle tuo on ok, muuten tosi kiva nainen, osas kokatakin tosi hyvin.

Vierailija
8178/9826 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

deittailija kirjoitti:

- saamaton nahjus, joka ei osannut tarttua sellaisiinkaan asioihin, jotka olisi olleet aivan välttämättömiä hoitaa. Samainen mies olisi halunnut että ihailen ja kehun häntä enemmän, ja että olisin ollut hänen kimpussaan vieraiden läsnäollessa. Tapaili samaan aikaan muitakin naisia.

- yksinkertaiset ressukat on laitettu samantien kierrätykseen, tai syrjäytyneet tai muuten oudot

- muuten mukava mies, mutta ei osaa ottaa muita huomioon ja käyttäytyy siksi vähän tökerösti, ja oli todella huono sängyssä myös samoista syistä

- työnarkomaani, jota kiinnosti kaljan lipitys viikonloppuisin enemmän kuin seksi kanssani

- naimisissa oleva valehtelija

- sarjadeittailija ja -pettäjä

- pari miestä, jotka eivät olleet tavanneet pieniä/kouluikäisiä lapsiaan useampaan vuoteen syystä tai toisesta

- alkoholi maistui liian hyvin yhdelle

- sairaalloisen mustasukkainen (ilman syytä todellakin)

Ompa noita kertynyt. Jos tuossa oli huonoja. Niin ompa sitä miehiä kaluttu.  Ho ho ho    vaan

Vierailija
8179/9826 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi ihastuin kovasti kivannäköiseen pitkään mieheen jonka kanssa tunsin heti fyysistä vetovoimaa (tätä tapahtui todella harvoin). 

Fiilis hiipui pikkuhiljaa ja kuoli siinä 1/2v kohdalla, koska ensinnäkin hänen elämäntilanteensa juuri eronneena oli surkea. Eihän hänellä ollut oikeasti mitään kykyä eikä jaksamista panostaa uuteen suhteeseen. Mutta taustalla oli muutakin syvempiä ongelmia ja piirteitä joita en halua nähdä keski-ikäisessä aikuisessa elämää kokeneessa miehessä: 

Mm taustalla piilevä sovinistisuus, naisten vähättely ja jopa halveksunta, mt ongelmat, jonkinasteinen raamattu-uskovaisuus, ahdistuneisuus, erilaiset ihme neuroosit ja pelkäämiset. Jos mies (joka kuvasi miehiä aina perheen pääksi) pelkää pimeää, suljettua tilaa, yksin nukkumaan menemistä ja joidenkin ruokien syömistä, niin täytyy kyllä sanoa että olo oli kuin olisi lapsen kanssa seurustellut. En ole sitä hoivanaistyyppiä jossa tuo herättää äidin vaistot vaan ihan päinvastoin, häneltä tippui kaikki miehisyyden natsat. 

Vierailija
8180/9826 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko lopettaa, kun toinen ei enää halunnut tavata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi