Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9826)
No hän ryhtyi väkivaltaiseksi kesken petipuuhien. En nähnyt syytä tavata enää sen jälkeen.
Jos muutaman kuukauden jälkeenkään edes katseet eivät kohtaa, ja kädestäkään ei saa kiinni pitää, niin tuskin on luvassa muutakaan...
Nainen oli päässyt liian väljäksi.
Vierailija kirjoitti:
> Mies kysyi onko minulla aina niin oudot vaatteet? Eli poncho jota ei erottanut villapaidasta muuten kuin että > hihat puuttui,samettihousut ja maiharit. Tunnelma vajosi samantien pohjamutiin ja "muistin " ettå kissallani
> onkin eläinlääkärille aika. Jälkeenpäin mies kehtaisi vielä kysellä suutuinko jostain kun lähdin niin äkkiä!
Parempi kysyä jos ei tiedä. Sinä kehtasit olettaa että mies osaa lukea ajatuksiasi.: (
Kehopositiiviset naiset ehdoton no go, kierrän kaukaa. Vaikka olen 100% hetero, niin jopa normaalivartaloinen mies on miellyttävämpi keskustelukumppanina.
Kävi tarpeellaan vessassani. Olin tukehtua, kun menin heti pissalle vessaan. Meni kiinnostus äijään saman tien.
Naiskumppani pieraisi kesken kaiken, kun olin nuolemassa häntä. Muuten ihan kiva mimmi, mutta minulla loppui huumori.
Mies olisi halunnut sisarvaimot meininkiä. Ihan tavallinen kaveri kaikinpuolin. Millä se olis elättänyt kaikki muijat? Ja eihän sen mieskuntokaan tai kokokaan ois riittänyt monelle.
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli päässyt liian väljäksi.
Jospa vehkeesi on liian pieni
Ihastuin, etninen ulkonäkö, sievä ja kaunis. Mutta sillä oli munat! Ei käy!
Mies ei antanut minulle suklaalevystä edes palasta vaan sanoi että osta oma. Jätin miehen seuraavana päivänä, en tuollaista tylyä käytöstä hyväksy.
Useampien kommenttien perusteella minäkin varmaan menen sitten tuohon "tylsä, ei tee tarpeeksi jänniä asioita" - kategoriaan. 15vuoden avioliiton aikana sain jatkuvasti kuulla, miten minä / me emme tee tarpeeksi uusia asioita. En vain pystynyt käsittämään tätä, koska me kuitenkin matkustimme ulkomaille kerran vuodessa (pahin korona aika oli ainoa vuosi jolloin tämä jäi väliin) ja Suomen sisällä tehtiin useamman yön reissuja kaksi tai kolme kertaa vuodessa, yleensä juhannuksena ja jouluna. Myönnän täysin, että minun harrastukset on luokkaa lukeminen, kirjoittaminen, puutarhanhoito, en tee mitään kovin erikoisia tai jänniä juttuja arkisin, en juo alkoholia ollenkaan, olen käynyt baarissa koko elämäni aikana ehkä kaksi kertaa. Mutta eksäni keksi uuden harrastuksen ainakin puolen vuoden välein, ei keskittynyt kunnolla mihinkään ja valitti miksen minä jatkuvasti tarvitse muutosta ja uusia juttuja. Nyt olen ollut kaksi vuotta itsekseni, edes etsimättä ketään, koska en kertakaikkiaan jaksa joutua enää selittelemään kellekään mitä teen tai en tee..
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa yleisesti mikä on ylipaino miesten mielestä.. Se että kun istuu ja tulee makkara vai näkyy selluliittiä? Maha ei oo muutaman sentin paksuinen sivusta? Vai tarkotatteko oikeasti huomattavasti ylipainoisia..
Kiinnostaisi meikäläistäki koska kaikkien eri mittareiden ja lääkärinkin mukaan olen normaalipainoinen, BMI ollu koko ikäni 18-22 väliltä. Ja silti olen saannut miehiltä kommenttia että olen ylipainoinen. Onko ongelma sitte se että olen ns päärynävartaloinen. Ylävartalo pieni, mahaa ei ollenkaan, mutta lantio ja peppuni tulee olemaan aina vähän leveät vaikka painaisin 30kg.
Perskarvat ponihännällä ja huono anaalihygieenia. (Käytti wc-paperia, eikä bideetä.) Ei kyllä tietääkseni ollut asunut puucee kotitalossa tms...
Eipä monet tapailut ole mihinkään edenneet koska kerron jo hyvin aikaisessa vaiheessa olevani aseksuaali ja että jos päätyisimme vakavaan suhteeseen niin voin joskus seksiä harrastaa hänen vuokseen mutta erittäin usein sitä ei tule koskaan olemaan, eikä varsinkaan vain parin kk tuntemisen aikana. Vain yhden suhteen olen onnistunut löytämään tämän takia mutta mielestäni on parempi olla heti kättelyssä rehellinen eikä tuhlata kummankaan aikaa.
Arvosteli kämppääni: "Taaskaan et ole saanut tehtyä mitään". Olinkin 6 edellistä päivää tehnyt 14h päiviä ja priorisoin yritys jutut siivoamisen edelle, kun joulusesonki. Olen juuri selvinnyt uupumuksesta ja sitä en halua kokea uudelleen. Myös oli sitä mieltä että naisen tulisi pystyä pitämään koti siivottuna varsinkin jos tulee lapsia. Eihän lattialla ollut roskia, muuten vain tilapäinen epäjärjestys kun oli juttu jonka takia kaikki piti tyyliin olla laatikoissa
Ei se ulkonäkö vaan sillille pittee haisto
Oliko sielä onkelmoo
Vierailija kirjoitti:
Kahdet rehvit meni hyvin ja mies pyysi luokseen syömään nimppareidensa kunniaksi. Oli marraskuu,asunnossa tuoksui paistettu kana ja mies laittanut keittiön pöydälle pieniä tuikkukynttilöitä,tunnelma oli nousussa kunnes mies nosti kanafileet ja pottumuussin pöytään. Kana oli raakaa ja muussissa isoja sipulinpaloja! En sanonut sipulista mitään mutta kanasta sanoin,salmonella kun ei ole pikkujuttu mutta mies vain vastasi että ihan hyvää se on ja näytti omaa kanaansa,.myös raakaa! Kun mies huomasi etten aio syödä,nappasi synkkänä kanani lautaselleen. Tunnelma oli lässähtänyt. Lähdin melko pian kotiin eikä mies enää vastannut viesteihin.
V**tu te miehet ootte pellejä