Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9826)

Vierailija
8021/9826 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittautui aivottomaksi perussuomalaiseksi mulkuksi.

Vierailija
8022/9826 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansplaining, raiskaus, välimatka, tyyppi oli niin ihastunut omiin unelmiin, että oli todella ärsyttävää kuunnella, jossain vaiheessa kumminkin syyttäisi mua kun en olekaan sellainen jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8023/9826 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun mies pitää nukkena, jolla leikkiä. Eli käsikirjoittaa mitä ajattelen, sanon ja millainen olen ja suuttuu, kun en olekaan sen mukainen.  Tulee olo, että on jossain häkissä suurennuslasin alla.  Ja sitten vielä jaksaa syyttää mua itsekkyydestä

Vierailija
8024/9826 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tyyppi tullut vastaan, jotka olleet muuten ihan jees, mutta. .. jos teki jotain joka satutti, esim puristi liian kovaa kädestä/ huono asento tms, ja huomautin asiasta, että ei tunnu kivalle, valitti vastaan, että ei kun näin on just hyvä/ näin kuuluukin... tms.   Jos ei niin pikkuasiassa voi kuunnella ja etenkin kun itseäni ei kipu mitenkään kiihota, niin mitä muuta olis ollut odotettavissa? Hei vaan hei

Vierailija
8025/9826 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin käsittämätön ärsytys miehessä oli, jonka vuoksi en enää kestänyt jatkaa hänen tapailuaan. En osannut nimetä sitä, mutta jokin miehessä ärsytti suunnattoman paljon. Pysyimme kuitenkin kavereina, ja pikkuhiljaa aloin hahmottamaan ärsytyksen kohdetta: hänellä on tapana esittää asiat siten, että hän tietää parhaiten ja että mitä minun tai muiden kannattaisi tehdä. Esimerkiksi kerroin hänelle, että terapian lisäksi olen päättänyt aloittaa mielialalääkityksen piiiiiiitkän harkinnan (ja terapeutin kanssa keskustelun) tuloksena. Mies kommentoi siihen, että hänen mielestään mielialalääkkeet eivät ole ratkaisu masennukseen ja että hän ei ottaisi lääkitystä. Lisäksi arvomme ympäristöystävällisyydestä tai rahankäytöstä eivät kohdanneet juurikaan, saati asenteemme elämään. Tapailua ei kestänytkään kuin muutama kuukausi. Iso red flag oli myös hänen tapansa pitää haarukkaa tai lusikkaa nyrkkiotteessa kuten pieni lapsi :D

Vierailija
8026/9826 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen vatsa kurisi omituisesti koko ajan. Jäi ensi tapaaminen sille sijoilleen. Ghoustasin.

Luuletko ettei nainen itse nolostellut äänekästä vatsaansa ja ghostaaminen sai varmsti olon tosi kurjaksi. Olisit nyt jonkun tekosyyn keksinyt!

Vierailija
8027/9826 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa on piirteitä joita suuri osa naisista yleensä mainitsee positiivisina ja haluttuina piirteinä miehessä, mutta sitten on tietysti myös niitä joilla ei nyt niin vertailuissa loista.. käytännössä kyse on hieman vaatimattomasta ulkonäöstä. Olen kyllä saanut aika paljonkin kiinnostusta juuri perheenperustamishaaveissa olevilta naisilta, mutta yleensä nämä suhteet päättyvät juuri siihen etten koe itseäni toisen silmissä myös ulkoisesti viehättäväksi.

Kuvio on hyvin samankaltainen kerrasta toiseen: pidetään hyvänä miehenä, osataan kehua käytöstapoja, huumoria, sivistystä, asemaakin, mutta positiivista sanaa fyysisistä ominaisuuksista ei tule. Samoin korostetaan miten halutaan edetä hitaasti, eli rivien välissä: ei kiinnosta seksi, ainakaan ennen kuin on vakavampi suhde jo solmittuna. Janoan kovasti validaatiota fyysisille ominaisuuksilleni, ja tämän puutteeseen taas viimeksi loppui tapailu.

Vierailija
8028/9826 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei osannut pestä itseään kunnolla, haisi pahalta. Tapasimme muutaman kerran, aina sama juttu (lemu).

Vierailija
8029/9826 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen mies. Sinänsä ihan ok, elämäntilanne sama, töissä, harrastuksia eikä vaan maannut sohvalla, liikunnallinen, komea, järkevä ihminen ja löi kipinää... Mutta voi herrajeesus, että oli negatiivinen ihminen. Jos ei ollut valitettavaa, niin keksi sitä sitten ihan mistä vaan. Oikeasti saattoi jauhaa ravintolassa ääneen siitä, että servetti on "paperia". Huh huh, en tiedä mikä mielenterveysongelma tuollaista aiheuttaa, mutta toivon, että voisi edes hetken tuokin nauttia elämästään. Eikä ollut edes sillätavalla kovinkaan ilkeä ihminen, vaikka siitä saa ehkä tämän tekstin perusteella sellaisen kuvan. Peruskäytöstavat siis osasi, mutta sen lempipuuhaa oli jostain valittaminen. Varsinkin töistään jaksoi marista aina, jos nähtiin arkisin vaikka tuntikausia. Kerran sanoin sille, että mitä jos etsisit jonkun toisen työn tai vaikka kouluttautuisit uudelleen, jos noin karmeaa on mielestäsi olla siellä, niin hän sanoi vaan, että edelliset työpaikat oli vielä pahempia. Välillä pidättelin jopa naurua noille sen marinoille, kun ne oli niin epätodellisen kohtuuttomia. Esim. yhden kerran oli huono päivä, kun niiden töissä oli joku ihme softa (en muista mikä), joka ei toiminut, niin se monta kertaa jauhoi putkeen saman tarinan eri sanoin siitä, miten piti ihan it-apuun soittaa, että sai sen kuntoon. Mitähän varten se sitten on jos ei sitä :D

Vierailija
8030/9826 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseva molo, en voinut edes kuvitella haluavani sen viereen. Juoppous, ei pysty koskemaan, ikäerot, ei pysty liikoihin - Toinen haiseekin jo haudalta, liika köyhyys, itse haluan tehdäkin asioita, pettäminen ja plmyamoria, haluu analista, ei käy, huono sängyssä ja käsittämättömän itsekeskeinen, liikaa lapsia, liian pienet lapset, ei osaa aikatauluttaa itseään, estää minun elämisen ja olemisen, aukoo leipäläpeään ulkopuolisille asioista, joita minä "olen" tai "haluan".....

Onhan noita. Huomaatteko, että ulkonäköasiat mainitsen vasta "tässä" järjestyksessä... Ja erityisen epäterveellisiä en edes kykene harkitsemaan. En auta hautaan.

Vierailija
8031/9826 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pani ku hakki koira

Vierailija
8032/9826 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan joka välissä ois pitänyt mennä kaljalle. Sanoikin mulle viime metreillä, että joka päivä on juonut vuoden aikana. Juopoksihan tuollaisessa seurassa olisi lopulta tullut. 

Vierailija
8033/9826 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ollut väleissä eksiensä kanssa ja eksiä oli monta. Eksät olivat kuulemma kaikki huonoja ihmisiä. Hälytyskellot soi ja lujaa. Karkuun! (Narsisti naistenhakkaaja mustasukkaisuusongelmainen mielisairas persoonallisuushäiriöinen väkivaltahullu patologinen valehtelija jne.)

Vierailija
8034/9826 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jouluna mieleen tulee aina yksi  sankari Mikkelistä. Sillä oli omakotitalo keskellä metsää ja  oli jo pitkään pyydellyt minua  yökylään,no sovittiin sitten että tulen aatoksi. Mies lupasi hoitaa ruuat .No eihän sillä ollut kinkkua,rosollia tai edes riisipuuroa, pari laatikkkoa eineslaatikoita ja siideriä .Eikä suostunut lähtemään kauppaan ja en yksin tahtonut lumisateessa ajella ja etsiä jos löytäisin auki olevan kaupan. Talo oli ihan v""n kylmä koska mies säästi lämmityksessä. En tiedä kumpi haisi pahemmalta sen henki vai muna mutta ei tehnyt mieli suudella eikä sekstailla. Tuo oli siis  toinen kerta kun nähtiin,ekalla kerralla oli tullut minun kotikaupunkiini ja sillon sillä oli ollut koronan takia maski naamalla. Ei olllut edes kahville suostunut kun se maski olisi ptänyt riisua,en edelleenkään tajua miksi jatkoin suhdetta! Ehkä siksi että etäsuhteessa on helppo pitää illuusio yllä mutta kyllä se todellisuus läimäytti naamaan sitten kunnolla..

Saavuin siis 23 päivä ja 24 päivä lähdin ajamaan takaisin kotiin kun siis kurkkukivun siellä kylmässä nukkumisesta tai nukkumisen yrittämisestä kun talo oli jääkylmä ja mies kuorsasi  kuin moottorisaha, Ja hereillä kun oli koetti koko ajan kinuta seksiä ja työnsi munaa joko käteeni tai naamalle.Ajoin pysähtymättä kotiin,kaadoin viiniä lasiin ja poistin miehen yhteystiedot puhelimesta.

Vierailija
8035/9826 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ollut väleissä eksiensä kanssa ja eksiä oli monta. Eksät olivat kuulemma kaikki huonoja ihmisiä. Hälytyskellot soi ja lujaa. Karkuun! (Narsisti naistenhakkaaja mustasukkaisuusongelmainen mielisairas persoonallisuushäiriöinen väkivaltahullu patologinen valehtelija jne.)

Itse tapailin naista, jolla oli vielä enemmän eksiä - niin paljon, että tapaillessammekin tapaili myös muita miehiä. Aina yhden suhteen katketessa olikin sitten jo toinen varalla. Sitten vielä valitti, ettei kukaan halua sitoutua...

Vierailija
8036/9826 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastimme seksiä ensimmäisen kerran vasta kahden kuukauden tapailun jälkeen. Naisen vartalo näytti hyvältä vaatteet päällä, mutta alastomana ei todellakaan enää näyttänyt. Laitoin homman poikki seuraavalla viikolla, keksimällä tekosyyn joka ei liittynyt hänen vartaloonsa. En tiedä menikö selitys läpi, mutta ainakin yritin. 

Vierailija
8037/9826 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiseva molo, en voinut edes kuvitella haluavani sen viereen. Juoppous, ei pysty koskemaan, ikäerot, ei pysty liikoihin - Toinen haiseekin jo haudalta, liika köyhyys, itse haluan tehdäkin asioita, pettäminen ja plmyamoria, haluu analista, ei käy, huono sängyssä ja käsittämättömän itsekeskeinen, liikaa lapsia, liian pienet lapset, ei osaa aikatauluttaa itseään, estää minun elämisen ja olemisen, aukoo leipäläpeään ulkopuolisille asioista, joita minä "olen" tai "haluan".....

Onhan noita. Huomaatteko, että ulkonäköasiat mainitsen vasta "tässä" järjestyksessä... Ja erityisen epäterveellisiä en edes kykene harkitsemaan. En auta hautaan.

Molot ovat haisevia. Ei niitä kannata tutkia lähempää. Saatikka ottaa suuuhun mälvättäväksi.

Vierailija
8038/9826 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittautu äänestävän persuja 🤢🤮 hyi saatana

Vierailija
8039/9826 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sängyssä vanilja, eikä kuulemma "tykännyt kinkystä menosta"?!

Vierailija
8040/9826 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osoittautu äänestävän persuja 🤢🤮 hyi saatana

Tämä. Näillä paljon monenlaisia jopa mt- ja elämänhallintaongelmia, ei piitata tieteestä, taiteesta, kulttuurista, arvoista (länsimaisista ainakaan), sivistyksestä, luonnosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi