Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9826)
Alkoholismin takia. Alkoholisti on epäluotettava ja epäjohdonmukainen kumppani, jonka kaikki vapaa-aika, puolet työajasta ja kaikki tienestit menevät viinaan ja röökiin.
Kävin puolen vuoden intensiivikurssin tästä aiheesta ja totesin, ettei kiinnosta tuo paska loppuelämäksi, vaikka juoppo pohjimmiltaan olisi miten ihana ja älykäs tahansa.
Hyvää, lyhyttä loppuelämää, entinen rakkaani Jussi K.
Jos mies on tuntunut jotenkin "heikolta" ja herkältä. En halua olla suhteen vahvempi osapuoli.
Hunsvotti ja pihi. Lainaili rahaa muttei maksanut takasin, väitti ei ikinä ole lainannut vaikka olikin. Naistenpäivänä kun tulin töistä niin odotin jotain pientä huomionosotusta, edes vaikka suklaapatukkaa, niin sanoi että päivä on jo mennyt, nyt on jo ilta, meni jo. Jepjep.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on tuntunut jotenkin "heikolta" ja herkältä. En halua olla suhteen vahvempi osapuoli.
Onhan se suhteessa vauvailu ihan kivaa, toinen pitää huolta ja hoitaa.
Ahdisti lähes koko ajan olla hänen lähellään. Ahdisti tulevat sovitut tapaamiset. Tuntui koko ajan siltä, että olen juuttunut enkä pääse pakoon. En osaa selittää miksi. Hän oli ihan normaali kiva ihminen.
Keväällä kävin ehkä joku 6-7 kertaa treffeillä yhden kivan miehen kanssa, mutta en missään vaiheessa ollut ihastunut. Minua myös vähän kyrsii se, kun ehkä 5. Treffeillä käytiin lounasbuffetissa, ja minä tarjosin hänelle kun minulla oli sinne alennuskuponki, ja sovittiin, että he on sitten tarjoaa ensi kerralla, kun käydään lounaalla. Sitten kun me käytiin joku 2-3 viikon päästä uudelleen lounaalla, niin ei hän tarjonnutkaan . Ilmeisesti on niin pihi
Terve värkki ei haise, ominaistuoksu siellä kuuluukin olla. Sen olen kyllä huomannut, että jos ei heti mennä pesulle, niin oma tuotokseni alkaa haista siellä naisen sisällä kun jotain kemiallisia reaktioita tapahtuu.
Mies oli siivoton ja käytti samoja alushousuja kahdeksan päivää. Hyi.
Miehen koti oli kuin kaatopaikka.
Olen lopettanut seukkaamisen todella monien naisten kanssa samasta syystä, eli suhde on käynyt arkiseksi ja alkanut kyllästyttää. Yleensä naiset lopettavat ulkonäöstä huolehtimisensa, kun suhde on kestänyt jonkin aikaa. Niin ja vaihtelu virkistää.
Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut seukkaamisen todella monien naisten kanssa samasta syystä, eli suhde on käynyt arkiseksi ja alkanut kyllästyttää. Yleensä naiset lopettavat ulkonäöstä huolehtimisensa, kun suhde on kestänyt jonkin aikaa. Niin ja vaihtelu virkistää.
Tuo olisi kyllä iso plussa. Luonnollisuus on kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Haju. Tai tuoksu.
Ei hänellä ollut mitään hygieniaongelmaa eikä haissut pahalta, mutta jostain syystä ominaishaju ei vain miellyttänyt kun pääsimme lähempään kosketukseen.
Joku ihme feromonijuttu.
En ikinä kertonut hänelle kun en tiennyt miten naiselle voisi sanoa että En pidä hajustasi! Ilman että tämä loukkaantuu tai kiukustuu
Mitä ikäluokkaa?
Sänkyyn oli kovin halukas, muuten ei tarvinnut hirveästi tapailla kuin iltaisin myöhään. Itse olisin halunnut tutustua ensin muuten enemmän. Ei oikein saanut hänestä muuten mitään irti, ei päässyt tutustumaan. Kiinnostusta kuitenkin näytti, mutta jäin epävarmaksi onko vain seksin perässä ja kun sitä olisi saanut, niin häippässyt olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viis-kuus tapaamista ja yhteinen yö, jona ei antanut, niin aattelin, että ei tää oo vajaa nelikymppisten hommaa.
Leikkiköön hankalaa jonku muun ukon kans.
Hmm...miksi luulet että halusi leikkiä hankalaa? Jos ei halunnut sänkyyn ennenkuin tunnette paremmin. Puhuminen siitä että nainen "antaa" ei kuulosta oikein kivalta. Eikö seksissä kuulu molempien antaa ja saada.
Siksi koska hän on VAJAA nelikymppinen,tilanne olisi eri jos olisi REILU kolmekymppinen.
Oli hirveän pihi, mietti aina mitä voi tehdä ja mitä ei ettei kulu rahaa liikaa.
Iranista ihanin älykkömies, jolla on kiva persoonallisuus ja säkenöivä äly. Oli niin kiva keskustella hänen kanssaan.
Sydäntä särkee silti ettei suhde toiminut, hänellä ei ollut perusasiat kunnossa kuten henk. koht. hygienia, raha-asiat tai kodin siivoaminen.
Surettaa mutta jouduin lopettamaan suhteen koska en voi ryhtyä40 lähestyvälle miehelle opettamaan, miten pestään kädet, maksetaan laskut tai keitetään riisiä tms.
Monilla tosi fiksuilla miehillä on ollut samantyyppinen ongelma, täydellinen kykenemättömyys käytännön asioihin.
En ehkä löydä mistään haluamaani intellektuellia kumppania, joka voisi sekä keskustella maailman tapahtumista että osaisi käydä suihkussa itse.
Ja sanon tämän kunnioituksella neurokirjon koko diversiteettiä kohtaan, en ole itsekään normipuusta veistetty.
Eki Mato kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät edes tajua miten paljon vaatimuksia heillä on naiselle!!!!! Pitäisi olla nuori ikuisesti, todella hoikka ja timmi, mutta tissit terhakat C-kupit, alistuva luonne, kirkas ja pehmeä lapsimainen ääni, siro ruumiinrakenne, korkeintaan 160cm ja kaiken tämän LISÄKSI vielä pitäisi olla korkeasti koulutettu, peppureikä pitäisi olla valkaistu ja kaikki karvat ajeltu täydellisesti, alapään pitäisi olla äärimmäisen tiukka nätti ínnie ja siinä ei saisi olla edes ominaistuoksua vaan pitää hangata saippualla täysin hajuttomaksi... nämä vaatimukset jatkuu loputtomiin!
N19
Miten ihmeessä olet törmäillyt vain tuollaisiin miehiin vai onko kyse yhdestä henkilöstä. Itse olen vaatinut naisystäviltäni vain itsenäisyyttä. En itse ole roikkuvaa tyyppiä enkä myöskään halua kumppanini olevan sellainen. Ei oiken jaksa jatkuvasti viihdyttää toista. En pidä laihoista naisista enkä mistään himotreenaajista. Muuten on tullut oltua hyvinkin erilaisten naisten kanssa. Niin muodoltaan kuin luonteeltaan.
Samaa olen huomannut. Sitt vielä jos peset aina alapään saippualla niin vaginan ph menee sekaisin siitäkin. Asiantuntijat suosittelee usein pelkkää vesipesua vaginalle.
Eki Mato kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät edes tajua miten paljon vaatimuksia heillä on naiselle!!!!! Pitäisi olla nuori ikuisesti, todella hoikka ja timmi, mutta tissit terhakat C-kupit, alistuva luonne, kirkas ja pehmeä lapsimainen ääni, siro ruumiinrakenne, korkeintaan 160cm ja kaiken tämän LISÄKSI vielä pitäisi olla korkeasti koulutettu, peppureikä pitäisi olla valkaistu ja kaikki karvat ajeltu täydellisesti, alapään pitäisi olla äärimmäisen tiukka nätti ínnie ja siinä ei saisi olla edes ominaistuoksua vaan pitää hangata saippualla täysin hajuttomaksi... nämä vaatimukset jatkuu loputtomiin!
N19
Miten ihmeessä olet törmäillyt vain tuollaisiin miehiin vai onko kyse yhdestä henkilöstä. Itse olen vaatinut naisystäviltäni vain itsenäisyyttä. En itse ole roikkuvaa tyyppiä enkä myöskään halua kumppanini olevan sellainen. Ei oiken jaksa jatkuvasti viihdyttää toista. En pidä laihoista naisista enkä mistään himotreenaajista. Muuten on tullut oltua hyvinkin erilaisten naisten kanssa. Niin muodoltaan kuin luonteeltaan.
Kaikki tuo pitää paikkansa paitsi pillun hankaus saippualla. Luonnollinen ominaistuoksu on varsin kiihottava. Jos pimppa haisee niin sitten jossain on ongelma ja kannattaa hakeutua gynelle. Pitäähän jokin taso olla. Nuo vaatimukset ovat ihan normaaleja. Vähempi ei riitä eikä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Nainen ajattelee, että nyt se työ on tehty ja voi nostaa jalat pöydälle. Ei onnistu miehen pitäminen niin (paitsi jos mies on yhtä passiivinen).
Mies joi älyttömästi teetä ja käytti samaa teepussia ties kuinka monta kertaa,mukeja myös jätti ympäriinsä. Poltti tupakkaa ja ratsaili tuhkiksia että löytäisi polttamiskelpoisia tumppeja. Haisevat rastat jota tippuili koko ajan, löysin eron jälkeen yhden mötikän sängystäni.
MIehellä oli mahtava huumorintaju ja oli hyvä sängyssä,minkä vuoksi tapailtiin melkein vuosi.
Ei suostunut mihinkään kahvilaan vaan nurisi hinnoista ja ehdotteli kahveja luonaan, sanoin etten hänen luokseen lähde kun ekat treffit ja naama nurinpäin tuli sitten kahvilaan seurakseni. Otti teetä ja mulkoili happamana pasteijaani. Muutenkin oli pihi,omisti auton mutta käveli koska säästi bensaa. Leffat haki kirjastosta. Seksin aikana ei osannut yhtä aikaa panna ja suudella, minkä lisäksi jätti koko ajan kondomin sisään. En tajua miksi hitossa sen kanssa edes pyörin niin kauan (3viikkoa),kai minulla oli tylsää.
Kaiken kruununa selvisi että olin aavistanut oikein ja oli vanhempi mitä väitti,muka 42 mutta olikin todellisuuudessa 55 (minä olin 40)