Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9826)
Oli alushousut, joita ei satavarmasti kaupan jälkeen oltu pesty ja ostosta takuulla vuosia. Näin edessä koppuraista keltaista ja takana ruskeata. Ja haisi tosi pahalta, kun laski päällyshousunsa. Lähdin samantien ulos äijän hotellihuoneesta ja oksensin lobbyn vessassa. Meni ulkomaanmatka pilalle moisesta kokemuksesta.
Puri kynsiään ja sukat oli ihan reikäiset, sängyssä alkoi kesken nuolemiseni selittää miten exänsä oli halunnut nuolemista koko ajan kun sillä oli hiiva ja kutitti,nuoleminen helpotti.
Vierailija kirjoitti:
Puri kynsiään ja sukat oli ihan reikäiset, sängyssä alkoi kesken nuolemiseni selittää miten exänsä oli halunnut nuolemista koko ajan kun sillä oli hiiva ja kutitti,nuoleminen helpotti.
Eli nyt sinullakin on hiiva ;)
Fiksusti käyttäytyvä, nuorekas, akateeminen ja menestynyt mies oli muuten ihan unelma, mutta.. Miehellä oli aivan uskomaton libido ja hän halusi monipuolista seksiä useamman kerran päivässä. Pari viikkoa riitti ja sinä aikana kirin kiinni useamman vuoden vajeen. Liika on kuitenkin liikaa. N34
naisen hien haju oli poikkeuksellisen ikävä, ja todella huono suutelemaan.
M40
Vaikean elämäntilanteen mukanaan tuomat haasteet oli liikaa minulle. Ja vaikka niitäkin kestin 1/2v niin se että mies oli totaali aikuislapsi jolla ilmeisen paljon kaikkia muitakin ongelmia ja jutut oli välillä kuin jollain teinillä. Iso ongelmavyyhti koko ihminen valitettavasti.
Siitä huolimatta ja ehkä juurikin noista syistä hän oli mahtailija, vaativa asioissa mihin ei ikinä itse kyennyt, huomauttelija, neuvoja, etsi selvästikin palvelijaa ja vitsaili jatkuvasti jotain hyvin sovinistista.
Ei jatkoon.
Saman henkilön kohdalla syitä oli mm.
- Jatkuva arvostelu kaikesta mitä teen
- Sanaan ei voinut luottaa missään
- "Olen oikeassa, muut väärässä" -mentaliteetti
- Valtaisat tunnetilojen vaihtelut jatkuvasti
- Puutteelliset tunnetaidot, esim. mökötys kun oltaisiin voitu vain puhua
- Luotti liikaa ajatustenlukuun
- Harrastuksieni arvostelu, vaikka ne ovat todellakin hyödyllisiä eivätkä vie liikaa aikaa kuten urheilu
- Töissäkäynti ei kiinnostanut. Minulta oletti että kustannan kaiken kuten teinkin, mutta töissäkäynti oli jotenkin huono juttu (ilmeisesti olisi pitänyt olla miljoonaperijä)
- Jostakin ihmeen syystä häpesi ammattiani, vaikka olen kunniakkaassa tekniikan alan korkeakoulutetussa ammatissa ja töissä menestynyt - varmaan olisi pitänyt olla jokin humanisti
- Ei arvostanut päihteettömyyttä - kaikilla kuulemma pitää olla jokin keino purkaa paineita
- Kaikenlainen muu selkään puukottaminen kun en ole paikalla
Tällä ei sinänsä ole mitään väliä mutta kuten varmaan arvasittekin, olen mies ja hän nainen.
Vierailija kirjoitti:
- Harrastuksieni arvostelu, vaikka ne ovat todellakin hyödyllisiä eivätkä vie liikaa aikaa kuten urheilu
- Töissäkäynti ei kiinnostanut. Minulta oletti että kustannan kaiken kuten teinkin, mutta töissäkäynti oli jotenkin huono juttu (ilmeisesti olisi pitänyt olla miljoonaperijä)
- Jostakin ihmeen syystä häpesi ammattiani, vaikka olen kunniakkaassa tekniikan alan korkeakoulutetussa ammatissa ja töissä menestynyt - varmaan olisi pitänyt olla jokin humanisti
- Ei arvostanut päihteettömyyttä - kaikilla kuulemma pitää olla jokin keino purkaa paineita
Tällä ei sinänsä ole mitään väliä mutta kuten varmaan arvasittekin, olen mies ja hän nainen.
Eli siis tyypillinen suomalainen nainen. Tosin, tuosta puuttuu se että lemmikkini menee ihan kaiken edelle ja elämä suunnitellaan kissan/koiran/papukaijan mukaan. Näitä olen tavannut useita ja kertoo aika paljon nykyajasta ja yleisistä tavoista.
Taikaviitta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis tyypillinen suomalainen nainen. Tosin, tuosta puuttuu se että lemmikkini menee ihan kaiken edelle ja elämä suunnitellaan kissan/koiran/papukaijan mukaan. Näitä olen tavannut useita ja kertoo aika paljon nykyajasta ja yleisistä tavoista.
Ei ollut lemmikkiä hänellä. Niin ja vielä lisätäkseni, arvosteli toisinaan purkauksissaan myös vaatetustani, ulkonäköäni jne. vaikka ei itse ollut kyllä mikään missi.
Totta kai saa olla kaunis, mutta ei se minulle ole se tärkein prioriteetti. Joka tapauksessa toisen arvostelu silloin kun itsellekään ei niiiiiiiin paljon ole annettu on hieman kiusallista.
Taikaviitta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo lista on suora kuvaus suurimmasta osasta miehiä.
Naiseen tuota listaa on vaikea yhdistää.
Yksi oli sellainen, että ei vaan syntynyt romanttisia tunteita, vaikka niin toivoin - olisi ollut hyvä mies. Kaverilinjalle jäätiin minun puoleltani, mutta onneksi ollaan pysytty ystävinä.
Toisen kanssa loppui, kun alkoi näyttää siltä, ettei kaverilla ole mitään tulevaisuuden suunnitelmia tai tavoitteita. Ei oikein opiskelut maistuneet, eikä työtkään.
Kolmas oli taas sairaalloisen kontrolloiva ja mustasukkainen.
Kävi ilmi, että hän olikin 2 lapsen yyhhoo ja työtön vuokra asunnossa asuva henkilö.
Johonkin se raja on aina vedettävä.
Vierailija kirjoitti:
Oli alushousut, joita ei satavarmasti kaupan jälkeen oltu pesty ja ostosta takuulla vuosia. Näin edessä koppuraista keltaista ja takana ruskeata. Ja haisi tosi pahalta, kun laski päällyshousunsa. Lähdin samantien ulos äijän hotellihuoneesta ja oksensin lobbyn vessassa. Meni ulkomaanmatka pilalle moisesta kokemuksesta.
Vappuhousut! Simat edessä ja rusinat takana. 😀
Valitsin kahdesta samassa lämmittelyvaiheessa olevasta sen 10v nuoremman.
Vierailija kirjoitti:
Asiat oli erään neidin kanssa pääosin erittäin hyvin.
Hänen ajattelutapansa kuitenkin oli, että hän ei nähnyt kokonaisuutta vaan keskittyi niihin vähiin ongelmiin, joita meillä oli. En lähde avaamaan tarkemmin, mutta kyse on hyvin pienistä asioista.
Itse pyrin aina näkemään kokonaisuuden. Jotkut vaan tekevät jostain pienen pienestä koko suhteen mittarin ja unohtavat 1000 muuta asiaa, jotka ovat hyvin. Hän otti ja lähti.
Se pieni on yleensä ongelma.
Haju. Tai tuoksu.
Ei hänellä ollut mitään hygieniaongelmaa eikä haissut pahalta, mutta jostain syystä ominaishaju ei vain miellyttänyt kun pääsimme lähempään kosketukseen.
Joku ihme feromonijuttu.
En ikinä kertonut hänelle kun en tiennyt miten naiselle voisi sanoa että En pidä hajustasi! Ilman että tämä loukkaantuu tai kiukustuu
Naisen mielestä mangat eivät ole oikeita kirjoja joten jätin hänet
M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiat oli erään neidin kanssa pääosin erittäin hyvin.
Hänen ajattelutapansa kuitenkin oli, että hän ei nähnyt kokonaisuutta vaan keskittyi niihin vähiin ongelmiin, joita meillä oli. En lähde avaamaan tarkemmin, mutta kyse on hyvin pienistä asioista.
Itse pyrin aina näkemään kokonaisuuden. Jotkut vaan tekevät jostain pienen pienestä koko suhteen mittarin ja unohtavat 1000 muuta asiaa, jotka ovat hyvin. Hän otti ja lähti.
Se pieni on yleensä ongelma.
Se ei ollut pieni, kyse oli muusta.
Listaamiesi karvaisten gorillojen, räpyläjalkaisten ja quasimodojen jälkeen tuo Harry Potter fani kuulosti minusta varsin raikkaalta ja siedettävältä.