Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9826)

Vierailija
7561/9826 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat tai rumahkot varpaat. Siis naisella. Jalkajutuista kiinnostuneena miehenä en vaan päässyt asian yli. Päätin että parempi etsiä nainen, jolla tämä asia on kunnossa.

Vierailija
7562/9826 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli koukussa Facebookin ryhmiin joissa annettiin ilmaista tavaraa ja  ajeli ympäriinsä jonkun hameen tai rannekorun perässä. Kädet olivat täynnä kärsineen näköistä rihkamaa vanhojen viiltelyarpien päällä ja vaatteet aina nukkaisia ja kulahtaneita. Nukkui meikit naamassa ja ihmetteli kun iho kukki.  Ei pessyt alapäätään hyvin ja huomasin sängyssä että ku si ja pas ka haisee. 

Pummi rahaa bensaan,tupakkaan ja kissanruokaan. Lopetti kuntouttavan työtoiminnan paniikkikohtausten takia. Söi masennuslääkkeitä. Kännissä kaatuili ja pissaili alleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7563/9826 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein tilastoa tästä ketjusta ja yleisin syy tapailun loppumiseen on ollut naisen alapään väljyys, lemu tai kuvottava ulkonäkö.

Ja miehellä pieni muna.

Vierailija
7564/9826 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli koukussa Facebookin ryhmiin joissa annettiin ilmaista tavaraa ja  ajeli ympäriinsä jonkun hameen tai rannekorun perässä. Kädet olivat täynnä kärsineen näköistä rihkamaa vanhojen viiltelyarpien päällä ja vaatteet aina nukkaisia ja kulahtaneita. Nukkui meikit naamassa ja ihmetteli kun iho kukki.  Ei pessyt alapäätään hyvin ja huomasin sängyssä että ku si ja pas ka haisee. 

Pummi rahaa bensaan,tupakkaan ja kissanruokaan. Lopetti kuntouttavan työtoiminnan paniikkikohtausten takia. Söi masennuslääkkeitä. Kännissä kaatuili ja pissaili alleen.

Huutonaurua.

Vierailija
7565/9826 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että olen kaivannut stereotypisia maalaisjuntteja, koska kaksi viimeisintä, Tinderissä normaalilta vaikuttavaa kaupunkilaismiestä olivat omat lukunsa.

Toinen rakasti kauramaitoa. Ihan hirveästi. Niin, että tuputti sitä minulle väkisin, paasasi sen terveyshyödyistä verrattuna tavan maitoon ja jopa syyllisti kun käytin tavallista maitoa kahvissa. En pidä kauramaidosta, mutta toiselle voin sitä tietenkin ostaa kotiini. Hänen kotiinsa tavallista maitoa ei kuulemma saanut viedä ja miehellä oli agendana saada minut pitämään kauramaidosta, ja esim. ravintolassa kun haki molemmille jälkkäriksi kahvit, laittoi tahallaan kauramaitoa minulle, vaikka tiesi etten siitä pidä. Oli varmasti muitakin syitä miksei tapailu jatkunut, mutta tuo ja tarve muuttaa minua ja mieltymyksiäni ärsytti.

Toinen tyyppi, jota ehdin nähdä vain kahdesti, oli kuulemma sähköyliherkkä ja pelkäsi säteilyä. Tokalla tapaamisella pyysi sammuttamaan puhelimeni ettei se säteile. Kahvilassa juoksi ulos siksi aikaa, kun joku äiti lämmitti kahvilan nurkan mikrossa vauvalleen sosetta. Ei kiitos.

Vierailija
7566/9826 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viis-kuus tapaamista ja yhteinen yö, jona ei antanut, niin aattelin, että ei tää oo vajaa nelikymppisten hommaa.

Leikkiköön hankalaa jonku muun ukon kans.

Hmm...miksi luulet että halusi leikkiä hankalaa? Jos ei halunnut sänkyyn ennenkuin tunnette paremmin. Puhuminen siitä että nainen "antaa" ei kuulosta oikein kivalta. Eikö seksissä kuulu molempien antaa ja saada.

Kyllä se seksiasia vain on todellisuudessa täällä Suomessa niin, että nainen yksin päättää kaikesta, kenen miehen kanssa, milloin ja missä ja mitä seksiä harrastetaan, eli nainen yksin päättää kenelle miehelle "antaa", miehen on tyydyttävä siihen "mitä saa".

Kantasuomalaiset naiset ovat sillä ikuisella seksin pihtaamisellaan itse luoneet sen kontekstin, jossa nainen itse päättää yksin kaikesta, eli siis "antaa", ja mies joutuu tyytymään siihen "mitä saa".

Jokaista seksihalukasta naista kohti on esim. lähiöbaareissa vähintään sata miestä kärkkymässä sitä seksiä, mistä naiset yksin päättävät, kenelle sitä seksiä antavat siitä sadan miehen jonosta.

Miten mies sitten muka pystyy "antamaan seksiä naiselle", kun nainen kerran yksin päättää kaikesta, kenen kanssa, milloin ja missä ja mitä silloin tehdään jne. Mitä mies voi muka antaa naiselle seksissä, kun nainen yksin päättää kaikesta, eli päättää varsinkin sen kenelle antaa sitä seksiään. Mies on vain välinen naiselle naisen seksinautinnossa.

Tasavaltamme nykylainsäädännön mukaan nainen voi myös peruuttaa jälkeenpäin sen suostumuksensa seksiin, jolloin miehestä leivotaan oikeuslaitoksemme toimesta raiskaaja. Tällöin nainen ei olekaan "antanut suostumustaan seksiin" (on peruuttanut sen suostumuksensa), vaan mies on ottanut sen saamansa seksin väkisin (vaikka nainen oli antanut suostumuksensa siihen seksiin siitä ko. tilanteessa).

Vierailija
7567/9826 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi loppui siihen, kun mies lässytti eli söi sillä tavalla suu auki isosti maiskuttaen. Oikeasti luulin, että oli joku pelleily (ja vähän jo nolotti se, oltiin ravintolassa ekoilla treffeillä), mutta se oli oikeasti hänen tapansa syödä. Meni fiilikset...

Toinen tuli hieltä haisten paikalle. Siis muuten fiksu, siistit vaatteet. Ajattelin, että no ekat treffit jännitti tai jotain, mutta siis pienten vihjailujenkaan jälkeen ja useiden tapailujen jälkeen tilanne ei muuttunut. Meni fiilikset..

Vierailija
7568/9826 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viis-kuus tapaamista ja yhteinen yö, jona ei antanut, niin aattelin, että ei tää oo vajaa nelikymppisten hommaa.

Hmm...miksi luulet että halusi leikkiä hankalaa? Jos ei halunnut sänkyyn ennenkuin tunnette paremmin. Puhuminen siitä että nainen "antaa" ei kuulosta oikein kivalta. Eikö seksissä kuulu molempien antaa ja saada.

Kyllä se seksiasia vain on todellisuudessa täällä Suomessa niin, että nainen yksin päättää kaikesta, kenen miehen kanssa, milloin ja missä ja mitä seksiä harrastetaan, eli nainen yksin päättää kenelle miehelle "antaa", miehen on tyydyttävä siihen "mitä saa".

Kantasuomalaiset naiset ovat sillä ikuisella seksin pihtaamisellaan itse luoneet sen kontekstin, jossa nainen itse päättää yksin kaikesta, eli siis "antaa", ja mies joutuu tyytymään siihen "mitä saa".

Jokaista seksihalukasta naista kohti on esim. lähiöbaareissa vähintään sata miestä kärkkymässä sitä seksiä, mistä naiset yksin päättävät, kenelle sitä seksiä antavat siitä sadan miehen jonosta.

Miten mies sitten muka pystyy "antamaan seksiä naiselle", kun nainen kerran yksin päättää kaikesta, kenen kanssa, milloin ja missä ja mitä silloin tehdään jne. Mitä mies voi muka antaa naiselle seksissä, kun nainen yksin päättää kaikesta, eli päättää varsinkin sen kenelle antaa sitä seksiään. Mies on vain välinen naiselle naisen seksinautinnossa.

Tasavaltamme nykylainsäädännön mukaan nainen voi myös peruuttaa jälkeenpäin sen suostumuksensa seksiin, jolloin miehestä leivotaan oikeuslaitoksemme toimesta raiskaaja. Tällöin nainen ei olekaan "antanut suostumustaan seksiin" (on peruuttanut sen suostumuksensa), vaan mies on ottanut sen saamansa seksin väkisin (vaikka nainen oli antanut suostumuksensa siihen seksiin siitä ko. tilanteessa).

Kyllä, nainen päättää ihan itse, kenen kanssa ja milloin harrastaa seksiä. Jos tämä on sinulle ongelma, kannatat ilmeisesti raiskausta. Ja tuo viimeinen kappale on ihan 100 % valehtelua, jota kaltaisesi naisvihaansa tukehtuvat reppanat toistelevat toisilleen täytenä totena.

Vierailija
7569/9826 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin olet varmaan kuullut ja itse sanonut niitä kivoja sanoja, joita käytetään seksuaalisesti aktiivisista naisista.

Vierailija
7570/9826 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmas mies taas olisi halunnut lähteä viemään minua Lintsille (Linnanmäelle) ja asuin tuolloin lahdessa kuten myös mies. En ihan innostunut moisesta road tripistä tyypin kanssa jonka olin vasta tavannut.

Eli se riitti syyksi että mies ehdotti yhteistä reissua? et taida itsekään olla mikään penaalin terävin kynä, tai edes normaalilla järjellä varustettu.

Järkevä ihminen olisi kohteliaasti kieltäytynyt ja kenties ehdottanut vaihtoehtoista suunnitelmaa. Mutta ei, sä pistät heti poikki ja seuraavaa miestä koukkuun. Naiset...

Vierailija
7571/9826 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin outoja hyypiöitä. Kuin pöpilästä karanneita.

Vierailija
7572/9826 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vielä rumat varpaat. Minkäs sille voi jos on syntynyt rumilla varpailla? Itse kärsin tästä kovastikin, vaan eipä noita vaihtaakaan voi. Kurjaa jos tulee diskatuksi tällaisen takia. Varpaat saa sukkiin piiloon sentään. Eipä itseä kyllä myöskään kiinnostaisi ihminen jolla on tuollainen fetissi.

Vierailija
7573/9826 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä on monia eri miesten kohdalla. Tulee mieleen esim ei tykännyt nuolla pimppiä, yhdyntä armotonta rynkytystä tai nylpyttelyä, ei ole halunnut tehdä asioita yhdessä, huumorintaju ei kohtaa, liian kiinni exässä mikä ilmenee sillä tavalla, että puhuu minusta hänelle liian yksityisiä asioita, nauttii naisilta saamastaan huomiosta siinä määrin, että ei tee selväksi tuttavanaiselle, kun hänen käytöksensä ylittää hyvänmaun rajat vaikka ei kuitenkaan ole ollut itse kiinnostunut kyseisestä naisesta. Liian mustasukkainen jonka vuoksi jatkuvaan äreä. Ei ole pystynyt kehittämään ollenkaan tunteita minua kohtaan.

Vierailija
7574/9826 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei häiriköivän kanssa ole mitään edes tapailua, niin ei sitäkään voi lopettaa.

Vierailija
7575/9826 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheistaan ja valinnoistaan päätellen mies oli selvästi "vapaasuhteilija", mutta ei suostunut myöntämään sitä. Epätoivoisesti halusi kanssani monogamiaa, joka olisi kuitenkin hänelle ollut vapaa suhde. Se oli sellaista seliseliselittelyä. Termit ei tarkoittaneet hänelle sitä mitä ne yleisesti tarkoittaa ja tämän takia asioista oli hyvin vaikea keskustella. Tuntui myös vihaavan naisia ja oli pohjattoman itsekeskeinen. Olen siitä täysin varma, että jos en olisi lähtenyt mies olisi pikku hiljaa rikkonut hyvällä omallatunnolla kaikki rajani ja saanut minut manipuloimalla lopulta suostumaan tahdottomana kaikkiin hänen polyamorisiin vaatimuksiinsa.

Vierailija
7576/9826 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miähelä piäni juustolta haiseva elin.

Vierailija
7577/9826 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea  muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?

Vierailija
7578/9826 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli treffeille verkkareissa,lenkkareissa ja fleecetakissa. Kysyi ekaksi että et kai sinäkin tykkää niistä eikoiskahviloista? Mentiin sitten torikahvilaan ja mies alkoi selostaa vanhempiensa kesämökistä jota remontoi koska aikoo muuttaa sinne. Hampaat olivat hammaskiven peittämät ja hiki haisi,kuvotti kun lopussa halasi  ja koetti suudella. Myöhemmin laittoi vielä viestiä että tulisinko sinne mökille, on niin kauhea puute kun exä pihtasi vuosia ja kukaan muukaan ei anna. Helv mitä itsesääli ruikutusta! Pesisi ne hampaansa ja kävisi vaatekaupassa niin voisi joku nainen innostuakin.

Vierailija
7579/9826 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 40 kymppinen mies, jolle olisi riittänyt pelkkä tekstiviestisuhde. Itse oli äskettäin eronnut, joten vuoden päivät se riitti minullekkin, mutta sitten päätin, että aikuisena naisena haluan pikkasen jotain fyysisempää.... Oli siis itsekin eronnut, mutta saanut pahasti nenilleen, joten halusi edetä rauhallisesti. Valitettavasti liian rauhallisesti minun makuuni.

Vierailija
7580/9826 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä siis treffasit ko. ihmistä useammin kuin kerran? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän