Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9841)

Vierailija
7401/9841 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piilosovinistit miehet, sellaiset jotka peittää sen niin hyvin että vaikuttavat lähes normaaleilta mutta mitä pidempään tuntee sitä enemmän alkaa tulemaan sellaista eriarvoistamista ja nokkapystyssä-asennetta naisia kohtaan. Huomaa viimeistään siitä miten kohtelee omaa äitiään ja sisaruksia. Esim. Ei se sinun pienen työ mitään niin rankkaa ole, siis päivystyksessä töitä tekevä versus joku toimistotyö. Ja kaksinaismoralistiset ääliöt jotka ei salli puolisolle samoja virheitä kun itselleen. Karmeeta. Tällaset on varmaan juuri niitä mitkä tarvitsee vaimon jostain aasiasta missä naiset on lähinnä glorifioituja palvelijoita.

Idässä tuo termi tunnetaan nimillä: "Miehensä tyytyväisenä pitävä nainen.", "Nainen joka tekee kaikkensa pitääkseen perheen yhdessä.", "Naisen velvollisuus huolehtia perheen hyvinvoinnista." jne.

Kulttuuri ero missä naisten tehtävänä pidetään perheen tyytyväisenä pitäminen. Jos mies ei ole tyytyväinen syyllisenä pidetään huonoa vaimoa. Suomen kulttuuri tuntuu olevan päinvastainen, että nainen täytyy pitää tyytyväisenä ja naisen ei tarvi tehdä elettäkään suhteessa. Johtanut jo vuosia myös suomen syntyvyyden romahtamiseen.

Suomessa avioerojen syy on lähes poikkeuksetta loisiva mieslapsi. Miten aikuinen mies kehtaa olla tekemättä aikuisen vastuita omassa perheessään? Ja vielä sille omalle rakkaalleen?

Perheissä nainen tekee kaiken. Se on yksi suurimmista syistä syntyvyyden laskuun. Se yhteinen perhe jää niin usein yksin naisen vastuulle että ei kannata edes kokeilla.

Mikä se on että mies ei voi olla vastuullinen tekevä aikuinen?

Vierailija
7402/9841 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero kirjoitti:

Kokenut nainen ei kiinnosta. Haluan hyviä arvoja.

Älä sitten häiritse naisia. Mies on huono arvo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7403/9841 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videoitiin seksisessio ja kamera ei sammunutkaan kaukosäätimestä, enkä itsekään huomannut sitä. Jälkikäteen kun katsoin videon, mimmi kaiveli autuaana nenäänsä ja söi räkäänsä sillä välin kun olin pesemässä munaani. Se oli sitten siinä.

Vierailija
7404/9841 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin tapailun (9kk) siihen, kun mies ilmoitti hellällä äänensävyllä miten on tykännyt musta jo puolen vuoden ajan. Se oli kuin isku palleaan. Jätin miehen, ja olin helpottunut, koska minulle valkeni miten mies itse taas oli sellainen kehitysjarru ja aikasyöppö, että teki terää olla itsekseen.  Exäni vain ei päässyt yli millään, hän haikaili vielä vuosia perääni. 

Toinen tapaus paljastui FAS-lapseksi. Äitinsä oli ilmeisesti naukkaillut raskausaikana, ja muistan kun oma äitini varoitti miehestä nähtyään miehen kasvonpiirteet (äiti on päihdepuolella töissä) Ihmettelin alkuun, mutta jo kuukaudessa valkeni mistä saattaisi olla kyse. Mies oli kuin sähkötolpat ilman piuhoja, ei minkäänlaista itsereflektiota, ja suhtautui oudosti kaikkeen sellaiseen mihin normaalitilanteissa ihmiset suhtautuisivat vähän jämäkämmin tai ainakin paljon kärkkäämmin. 

Aloin ihmetellä siinä vaiheessa kun mies haukkui kodinkoneita vaikeaksi käyttää - ja pian tajusin, että minulla on tismalleen samanmerkkiset vermeet kotona, enkä ollut huomannut mitään vaikeuksia. Miehen asunnolla taas järkytyin. Siellä olivat usean vuoden lehdet ovensuussa koottuna kenkätelineen tilalle, sauna oli dumbattu täyteen pyykkiä ja mies ei ollut käyttänyt sitä kertaakaan tästä johtuen (itse en käyttäisi saunaa tuohon tarkoitukseen), tiskejä ei oltu pesty ikinä, kahvinkeitin oli palanut karrelle. Huonekaluja hänellä oli kolme erilaista sohvaa ja niitä oli niin paljon, että sekaan ei mahtunut. Toisissa olosuhteissa olisin pitänyt tuota elämänhallinnan puutteena tai välivaiheena, nyt se vain vahvisti käsitystäni siitä, ettei mies vain osannut. Pyykkikone teki usein tenät, koska hän ei vain oppinut käyttämään sitä. 

Lopulta selvisi, että mies kantoi kahta sp-tautia. Kuulemma ei tarvinnut käydä testeissä, koska ex-tyttöystävän kanssa oli suhteen alussa käyty. Mies kyllä muisti kertoa, että tyttöystävä oli pettänyt häntä koko sen 1,5v aikana ja hän oli saanut tietää siitä vasta myöhemmin (myöhemmin kuulin, että kaikki merkit olivat olleet nähtävillä, mies ei vain tajunnut sitä). Kun itselleni iski hirveä jännitys jo miehen terveyden puolesta, niin sain vaivoin hänet tajuamaan miten tärkeää on oireettomuudesta riippumatta mennä lääkäriin. Kun sain miehen sinne, niin löydökset olivat sen mukaiset. Jätin miehen, koska minulle tuli hirveän turvaton olo enkä halua joutua kokemaan varuillaanoloa parisuhteessa vastaavien tempausten takia jotka "eivät vain tulleet mieleen" 

En tajunnut ensimmäistä juttua. Mies kertoi tykänneensä sinusta jo puoli vuotta? Millä lailla tuo muka on turn off?

Jotenkin tuntuu ettei näillä naisilla ole kaikkia muumeja laaksossa.

Vierailija
7405/9841 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tero kirjoitti:

Kokenut nainen ei kiinnosta. Haluan hyviä arvoja.

Kyllä paljon ajettu nainen on huono kumppanina.

Ei kaikki ole kuten äitisi.

Vierailija
7406/9841 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein jaksa panostaa suhteeseen, eikä ainakaan saman katon alle enää.

Joskus voi käydä moikkaan tuttuja ulkona, ystävät riittää täyttään sosiaaliset tarpeet.

Vierailija
7407/9841 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli fiksu, kouluttautunut, kaunis ja ystävällinen, sitten päästiin hänen kämpilleen niin järkytys oli suuri, kaikenmaailman horoskooppikirjoja, homeopatiahoito-oppaita ym häröilyä

se jäi siihen

Vierailija
7408/9841 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassuja teorioita. Olen korkeasti koulutettu suomalainen nainen, ja vaikka olen ilman muuta valmis myöntämään, että Kauko-Idästä löytyy miljoonittain itseäni nätimpiä naisia, siihen en usko, että heitä pääsääntöisesti pätkääkään Suomi-Pena aidosti kiihottaa. Huolimatta siitä, mitä Pena asiasta haluaa uskoa. Siis on ehkä joitain yksittäisiä liittoja, joissa syttyy ja roihuaa aito rakkaus, mutta monessa tapauksessa kyllä se unelma on päästä kiinni korkeampaan elintasoon, perus Sugar-suhde. 

Jotkut ovat tässä onnistuneetkin, esimerkiksi rahoittamalla lyhytaikaisen miehen rahoilla talon ja sen jälkeen katoamalla miehen elämästä. Tästä kertoi viimeinen juttu, jonka "tuontivaimoista" luin. Aika rajusti viilattiin Penaa linssiin - mutta kyllähän Penakin siinä erehtyi itseänsä imarrellen kuvittelemaan, että hän voisi edustaa vaimokkeelle kompetenttia partneria. Terveellä järjellä olisi varmaankin hoksannut asian oikean laidan.  

Sama se oli nainen aasialainen tai suomalainen, avioehto täytyy ottaa, petollisia naisia löytyy joka puolelta maailmaa. Umpi urpo on mies joka ei avioehtoa ota nykyään koska media pyörii täynnä parin vaihto ehdotuksia kymmenissä eri muodoissa ja 9/10 naisesta sitä harrastaa.

Ei ole avioehtoa, koska ei ole pelkoa, että vaimo lähtisi lätkimään. Tarpeeksi kun on kokemusta naisista, niin osaa jo valkata täysin luotettavan. Suomalaisiin naisiin ei tosiaan ole kyllä luottamista.

Avioehto on naiselle hyvä olla. Loppuu ne suomimiehen puheet että vaimo vei erossa lapset ja puolet omaisuudesta eli suomimies kuvittelee että eletään 1900-luvun alkua kun naisen omaisuus siirtyi (varastettiin) naimisiin mennessä miehelle. Omaisuusdesta on puolet naisen. Kyllä suomimies on sutki. Lisäksi mies itse unohtaa omat lapsensa. Alhaista.

Vierailija
7409/9841 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli huippufirmassa menestynyt IT-konsultti. Ei varmasti ollut käynyt hammaslääkärissä ikuisuuksiin, koko kalusto ällöttävän hammaskiven peitossa. Ihan takuulla olisi ollut varaa laittaa purukalusto kuntoon.

Vierailija
7410/9841 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että yksikään mies ei oikeasti edes halua parisuhdetta. Heitä kiinnostaa joko a) vakipano b) joku joka hoitaa kämpän c) joku joka hoitaa lapset  tai näiden yhdistelmä. Parisuhde tai kumppanuus ei ole se, mitä he naisista etsivät. Prove me wrong :D

Parisuhteista naisen kanssa olen oppinut sen, että mitään pysyvää ei heidän kanssaan voi rakentaa: on vain pelkkiä vuoroja. Joskus jonkun naisen kanssa oma vuoro voi kestää kaksi kuukautta, joskus kaksi vuotta, joskus pitempään. Mutta AINA lopulta oma vuoro menee ohi, ja vuoronumerolappu kourassa odottaa jo seuraava jannu. "Se nyt vaan on niin", toteaa nainen.

Naisen kiinnostus "parisuhteeseen" kestää tasan niin kauan kuin nainen on seksuaalisesti kiinnostunut miehestä. Kaikki parisuhteet lopulta romuttuvat, kun naisen kiinnostus lopahtaa. Sitten lähtee jakoon kaikki, sormuksista ja lusikoista aina omakotitaloon ja lapsiin asti. Ei naisiin voi luottaa sekuntiakaan.

Katsele vaimo Filippiineiltä ja sieläkin sellainen, jolle uskonto merkitsee kuitenkin. Saat varmasti mukavan, luotettavan, uskollisen ja seksistä kanssasi nauttivan puolison, jonka kanssa kaikki muukin elämä on mukavaa ja rikasta.

Heti tuosta itänääpurista lähtien kaikissa idän kulttuureissa naisen velvollisuus koetaan tehdä mies onnelliseksi. Murjottava mies on näissä kulttuureissa monesti naisen vika, koska nainen ei osaa mielyttää miestään. Täällä Suomessa etenkin tuntuu että miehen pitäisi tehdä kaikkensa jotta nainen pysyy tyytyväisenä ja naisen ei tarvitse tehdä mitään. Miksi ihmeessä naiset pitävät itseään täällä jumalaisina olentoina joiden ei tarvitse tehdä suhteen eteen mitään miestä miellyttääkseen? Pelkkä ruoka ja siivoaminen nähdään "suhteeseen panostamisena", samalla kun odotetaan että mies ostaa joka vuosi uudet laitteet autoa myöten, järjestää joka toiselle viikolle romanttisia yllätyksiä, matkoja, lahjoja. Naiset mieltäneet että heitä täytyy palvoa, samalla kun itse voivat mököttää jos mies ei osaa lukea heidän ajatuksiaan, koska nainen ei osaa sanoa mitä haluaisi.

Älä puhu pskaa. Esim Venäjällä miehen pitää hankkia naiselle kaikki ja merkkipäivinä ym miehen pitää antaa arvokkaita koruja yms. Nainen saa paljon aikaa ja rahaa ulkonäkönsä laittamiseen.

Suomessa nainen ei saa miehen mielestä käyttää yhtään rahaa ja aikaa itsestään huolehtimiseen ja ulkonäköönsä ja naisen pitäisi näyttää kuitenkin fitnessmisssuomelta. Suomalainen mies kohtelee naistaan kuin äitiään eli itsestään selvyytenä ilmaisena kotipiikana.

"Venäjällä ei ole rikos hakata vaimoa tai lapsia, kunhan sen tekee korkeintaan kerran vuodessa eikä riko luita".

Duuman asetus vuodelta 2017, jonka Putte ilomielin allekirjoitti laiksi.

Toki vaimolle pitää antaa sen verran rahaa että saa meikkiä ja mustat lasit ettei mustelmat näy...

Vierailija
7411/9841 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herrasmies kirjoitti:

Kohtasin ravintolassa iloisen ja virkeän nuoren naisen. Muutaman tapaamisen jälkeen hän rohkaistui pyytämään, että nuolisin häntä. Totta kai se sopi minulle ja ryhdyin täyttämään toivomusta. Silloin nainen pieraisi. En voinut ajatella häntä kertaakaan ilman, että tuo nousi mieleen. Lopetin suhteen.

Minulla taas kävi niin, että ei suostunut pieraisemaan vaikka moneen kertaan pyysin, kun nuolin ja imin  hänen anustaan.  En jaksanut pitempään.

Voi huoh. Tuohan se on tyypillistä suomalaisille naisille, että jos käskee, niin eivät varmaan tee mitään, mutta jos kieltää, niin naama virneessä oikein tahallaankin tekevät kaikki pahat. Entinen työkaveri kertoi joskus, että kun oli kieltänyt muijaansa ottamasta poskeen, niin muijahan oli kontannut jantterin päälle ja tietysti tarjonnut ahterinsa pällisteltäväksi. Muija sitten juuri, kun kaverilla oli latinki tulossa ihan just, niin eikö se muijan hyväkäs ollut päästänyt sellaisen sahtikrapulapierun kaverin silmille, että yläluometkin olivat olleet loppuillan kaksinkerroin ja kaveri oli viittä vaille tukehtua metaanipilveen. Aivan varmaan jos kaverilla olisi ollut joku pierunhaistelufetissi, niin uuden muikkelin olisi joutunut etsimään. Suomalainen nainen kun ei kuulemma ole tehty sitä varten, että se alkaisi miehiä miellyttämään.

No höpöhöpö taas. Sinä eikä kaverisi ole ollut kuin äitinne pllun ääressä.

Vierailija
7412/9841 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätkän kroppa oli kuin oluttynnyri ja tynnyrin pohjassa lyhyt tappi. Meni halut.

Tirsk 😂

Vierailija
7413/9841 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella muulle löytyi aikaa paitsi mulle.

Vierailija
7414/9841 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Mies olisi halunnut muuttaa yhteen kolmen kuukauden jälkeen ja vielä niin että olisin muuttanut hänen luokseen, homeiseen ok-taloon. Siellä oli varmasti hometta! Aina kun olin ollut kylässä jouduin heittämään vaatteet pesuun ja käymään suihkussa mutta eihän se kellarin haju mihinkään meinannut irrota. Ja kun mies tuli luokseni piti ohjata ensimmäiseksi suihkuun, mistä loukkaantui "Ai mä haisen vai?" Ei muka itse haistanut mitään.

- Miehellä oli iso muna ja kovat seksihalut, mulla ei vaan paikat kestäneet. Välillä huusin kesken aktin että sattuu  ja koetin opastaa hellempään menoon, mutta kohta taas rytkytti kuin ompelukone ja tökki pohjaan asti. Liukkarikaan ei auttanut.

- Mies niisti käteensä ja koska kärsi vasektomisesta nuhasta, tuota niistämistä kävi usein. Nenäliinoja ei tuntunut osaavan käyttää, vaikka niitä ostin ja tyrkytin. Ihmetteli sitten kun en pidä kädestä..

Oliskohan tämä ollut vasomotorinen nuha? Vasektomian eli steriloinnin ei yleensä pitäisi aiheuttaa nuhaa :)

Vierailija
7415/9841 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai raivareita aivan turhista syistä. Saattoi kiihtyä nollasta sataan, jos edellä ajava auto ei kiihdyttänyt kuin Räikkönen liikennevaloista. Ei kyllä koskaan ollut väkivaltainen ketään kohtaan. Myös kummallisesti ei saanut raivareita, kun esim. menetti työpaikkansa. Se ei miestä hetkauttanut pätkääkään... Mutta jos jossain jääkiekkopelissä suosikkijoukkue hävisi, niin koko rivitalo kuuli huudon.

Vierailija
7416/9841 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärin tytöt pakottivat lopettamaan tyttöystävä ehdokkaan deittailun. Mäkkärin tytöt juorurinkeineen tekivät suhteestamme lopun. He eivät pitäneet siitä, että jouduin avautumaan lapsuudestani pedofiilin uhrina Mac Donalds on rottala ja apinatarha, kukaan, joka ei ole rotta tai apina ei pöäse mäkkärissä työnjohtaja asteelle. Mac Donalsin normaali menettely on kiusata pedofiilin uhriksi joutneita miehiä ja naisia, tämä on aivan Mac Donaldsin henkilöstöpolitiikkaa

Kukaan ei tiedä miksi mäkkärissä joutuu pedofiilin UHRINA  tällaiseen rankaisuhoitoon mutta, jos vaikka huonoa mainettaan alkaa perustelemaan sillä, että pdofiili, joka on UHRIA käyttänyt on pilannut UHRIN mainetta lapsuudesta asti joutuu UHRI itse mäkkärissä kiusatuksi ja UHRILLE junaillaan potkut...

Vierailija
7417/9841 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli saikkarin tarpeessa selvästi, sillä työpaikan menetys ei aiheuttanut kilareita...Se oli vain helpotus, pikkujutut saivat kimmastumaan ja se on myös merkki burn outista. pitkä saikkari kuntotustuella ja vaikka alanvaihto auttaisivat kumppaniasi.

Vierailija
7418/9841 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli omituinen suhde parhaan ystävänsä kanssa. Kaikki asiat mistä keskusteltiin piti aina jollain kulmalla kääntää tähän naiseen.

Vierailija
7419/9841 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei seissyt kunnolla. Ymmärrän, että kaikilla eivät kemiat kohtaa tai ei vain suju, mutta tämä oli jo todella mones minun suuntaani aloitteellinen mies, jonka kanssa ei koskaan miehen estelyn takia päästy sänkyyn tai saatu hommaa toimimaan. Taustalla on aina jokin kompleksi tai riippuvuus, joten miten ihmeessä vedän tuollaisia tyyppejä puoleeni niin sankoin joukoin. 

Jos olet monien miesten kanssa yrittänyt seksiä, eikä heistä kenelläkään seisonut kanssasi, niin on mahdollista että sinä olet tässä se ongelma.

Vierailija
7420/9841 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakanpoltto, paskainen kämppä, tupakan haju kaikkialla, peppuseksin vonkaaminen, runsas alkoholin käyttö.huonot hampaat

Toinen tapaus oli taas sivistymättömyys, persu, yksinkertainen elämänkoululainen

Kolmas ylimielinen pätijä. Korjaili sanomisiani jatkuvasti; kun sanoin että aurinko meni piiloon talon takaa, niin korjasi että se oli juuri päinvastoin ym

Peppuseksin vonkaaminen sai naurahduksen :D

Itse miehenä ehdotan kyllä tapailemilleni naisille aina peppuseksiä, mutta ehdotan sitä vain kerran. Jos nainen sanoo ettei anaalihommista välitä, niin en minä asiaa enää uudestaan ota puheeksi tai ala peppua vonkaamaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi