Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9842)

Vierailija
7361/9842 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi omituisimmista deittikokemuksista on tämä. Tapailin yhtä seurallista ja ihan mukavaa miestä varmaan pari, kolme kertaa. Kunnes yksillä treffeillä selvisi mitä hän teki sivutyönään: Jakoi pokausvinkkejä joillekin luusereille ja ikään kuin valmensi näitä löytämään tyttöystäviä ja saamaan seksiä. Otti tästä rahaa tietysti. Vinkkeihin lukeutui mm sellaisia asioita, että tulisi pukeutua riikinkukkomaisesti eikä koskaan pidä maksaa naisen juomia tai aterioita treffeillä.

Onko nämä niitä pelimiehiä, joilla on se käsikirjakin, joissa on juuri tuollaisia vinkkejä? Tuli mieleen kun joku tässä ketjussa kertoi tulleensa eksytetyksi Ikeaan, että olikohan se temppu pelimiesten käsikirjasta.

Vierailija
7362/9842 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat yksiin treffeihin jääneitä kokemuksia,en uskalla ajatella mitä tapailusta olisi tullut!

Miehellä oli ihan viilletyt kädet, ei siis mitään arpia vaan tuoreet jäljet,näin ne kun veti kuumissaan hupparin hihat ylös. Join kahvini, kiitin ja lähdin. 

Mies numero kaksi valitti koko ajan sateesta, ulkona toki satoi mutta olisin halunnut puhua muustakin. Kun vaihdoin puheenaihetta mies käänsi sen takaisin sateeseen.

Kolmas mies taas olisi halunnut lähteä viemään minua Lintsille (Linnanmäelle) ja asuin tuolloin lahdessa kuten myös mies. En ihan innostunut moisesta road tripistä tyypin kanssa jonka olin vasta tavannut.

Takaisin sateeseen astelen, silmänurkkiani kastelen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7363/9842 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen yritti kontrolloida sitä, kenen kanssa saan viettää aikaani ja pisti valitsemaan itsensä ja ystävien väliltä, valitsin tietenkin ystävät. Kammottavia tuollaiset ihmiset joiden kanssa seurustelu tarkoittaa sitä, että joka ikinen päivä ja tapahtuma täytyy viettää yhdessä

Vierailija
7364/9842 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen iho oli kuin parkkiintunutta nahkaa. Hiukset oli harvat.

Vierailija
7365/9842 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella oli jalat ja perse täynnä isoa röpelöistä ihottumaa jota raapi koko ajan  veri vaan valui, käskin lääkärin niin sanoi ettei tk:n yleislääkärit osaa muuta kuin voiteita kirjoittaa ja että pitäisi päästä yksityiselle. Haistoin rivien välistä että oletti saavansa minulta rahaa tähän lainaksi,leikin etten  kuulisi.

Ihottuman lisäksi polvessa oli iso luomi josta kasvoi pitkää mustaa karvaa ja alaselkään tatuoitu ruma piru. 

Inhotti nähdä nainen alasti ja vielä enemmän koskettaa. Kahdet ekat treffit se oli huppari päällä  niin en tiennyt vaikka huomasinkin toki että raapii ja kysyin,onko sillä syyhy. 

Ruokaa se ei osannut tehdä, kutsui minut syömään ja sain puoliraakoja ranskalaisia.

Seksin aikana  raapi itseään ja valitti että kutina pahenee kun toinen ihminen on ihossa kiinni. Lakanat olivat veressä ja kaksi kissaa tunki sänkyyn tappelemaan. 

Asunnossa haisi kissankusi ja sukanpohjiin tarttui kissanhiekkaa.  Oli pakko ruveta imuroimaan kuin mikäkin sisäkkö.

Ihosairaudesta kärsivänä  deittailu on kamalaa. Näyttää siltä kuin   olisi jokin rutto ja sitten itseään rapsuttaa ihan huomaamatta. Terveyskeskukseen on tosiaan turha mennä, siellä ruvetaan tarjoamaan syyhyä ja kissaallergiaa. Pitää vain koettaa pärjätä reseptivapaalla miedolla kortisonivoiteella.

Ja sänkypolkka ON kauheaa kun itse hikoaa ja sitten on hikinen ihminen päällä niin iho alkaa kutista todella tuskallisesti. Sama pätee myös muuhunkin läheisyyteen kuten tv:n katselemiseen sylikkäin.

Paras tilanne olisi kaksi ihosairasta suhteessa keskenään.

Vierailija
7366/9842 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli pakkomielle persereikiin, ei kiinnosta anaaliseksi.

Oliko lääkäri ja peräsuolen tähystys tyttöystäviltä harrasteena?

Vierailija
7367/9842 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ilmeni ja mitä teki peräaukon kanssa? Kun ei anaalipannut,niin katseliko vain vai nuoliko ja suuteli? Aika erikoista.

Se tuntui olevan hänelle aina tavoitteena, joskus ei kosketellut muuten kuin peräaukkoa, rinnat jne. jätti huomiotta. Oli raivostuttavaa.

Vierailija
7368/9842 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ilmeni ja mitä teki peräaukon kanssa? Kun ei anaalipannut,niin katseliko vain vai nuoliko ja suuteli? Aika erikoista.

Se tuntui olevan hänelle aina tavoitteena, joskus ei kosketellut muuten kuin peräaukkoa, rinnat jne. jätti huomiotta. Oli raivostuttavaa.

Vaikuttanee joltain varhaislapsuudessa syntyneeltä leimautumiselta. Olisiko tirkistellyt samanikäisten takamuksia ja peräti kiihtynyt näkemästään. Toistaa nyt aikuisena opittua kiihtymistään.

Vierailija
7369/9842 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vertasi minua kokoa ajan alko ja mt-ongelmaseen exäänsä joka oli kuulemma ollut niin vapaamielinen. Torin yleisövessassa oli käyty perspanolla ja  tivolin maailmapyörässä oli exällä ollut muna suussa jne. 

Minua inhotti ne jutut,näin miehen  hyväksikäyttäjänä ja kysyinkin suoraan mieheltä,uskoisiko naisen suostuvan tuollaiseen muuta kuin umpihumalassa ja lääkepöhnässä. Mies  loukkaantui. Hän ei nähnyt siinä mitään vikaa,että painostaa julkiseen seksiin ihmisen joka ei ole tolkuissaan. Korosti miten oli sentään ostanut naiselle pinkin sytkärin naistenpäivänä! 

Olin tuolloin kuntouttavassa työtoiminnassa ja minulla on adhd,ymmärrän nyt että mies toivoi minusta uutta seksinukkea. Jo ekoilla treffeillä halusi baariin ja kantoi  siidereitä pöytään vaikka sanoin että mulla on aamulla hammaslääkäri ja sen jälkeen menen töihin. Että juon nämä kaksi ja sitten kiitos riittää.

Ja kun kävin asunnollaan ekan kerran lirautti teeheni viinaa  eikä edes tunnustanut sitä. Luulin miehen olevan alkoholisti,nyt ymmärrän että koetti tehdä minusta alkoholistin. 

Vierailija
7370/9842 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monia mahdollisia syitä lopettaa miehen tai naisen tapailu. Jotkut näistä syistä voivat olla:

Yhteensopimattomuus: Jos huomaat, että teillä on hyvin erilaiset arvot, kiinnostuksen kohteet tai elämäntavat, saatat päättää, että ette ole sopivia toisillenne pitkällä aikavälillä.

Kommunikaatio-ongelmat: Jos toinen osapuoli ei kuuntele sinua tai keskity vain omaan puheeseensa, kuten tapauksessasi mainittu mies, kommunikaatio voi olla hankalaa ja tuntua epätasapainoiselta.

Itsekeskeisyys: Jos henkilö osoittaa jatkuvaa itsekeskeisyyttä ja kyvyttömyyttä osoittaa kiinnostusta sinua kohtaan, saatat tuntea, että hän ei välitä sinusta aidosti.

Puute emotionaalisesta tai henkisestä yhteydestä: Jos et tunne syvempää yhteyttä tai henkistä läheisyyttä toisen henkilön kanssa, saatat päättää, että suhde ei ole tyydyttävä tai merkityksellinen sinulle.

Toistuvat ristiriidat: Jos joudut jatkuvasti ristiriitatilanteisiin tai kiistoihin toisen henkilön kanssa, saatat tuntea, että suhde on liian kuluttava ja että on parempi lopettaa tapailu.

On tärkeää luottaa omiin tunteisiisi ja tarpeisiisi parisuhteessa. Jos jokin asia tai käytös häiritsee sinua jatkuvasti, on tärkeää ilmaista se kumppanillesi ja keskustella avoimesti suhteesta. Jos asiat eivät parane tai toinen osapuoli ei osoita halua muuttua, voi olla parasta lopettaa tapailu ja etsiä suhde, joka tarjoaa sinulle enemmän tyydytystä ja harmoniaa.

Vierailija
7371/9842 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cake Make kirjoitti:

Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.

Huono lahna oli myös sängyssä.

Olisin kertonut oman tarinani, mutta, tämänkaltaisten räävittömyyksien vuoksi tein U-käännöksen, oksettava henkilö tekstinsä takana.

Et kai oo tämä lahana?

Vierailija
7372/9842 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7373/9842 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin onnellisia 5 vuotta, mutta sitten mies alkoi vetää kaksin käsin niin ku...

Kaksi vuotta sinnittelin, mutta kun hänen isoisänsä, täti ja kolme enoa olivat jo kuolleet/kuolivat alkoholismin seurauksiin, päätin fiksuna kerätä omaisuuteni ja häipyä.

Nyt uudessa suhteessa kahden kouluikäisen äitinä yhä vieläkin rakastan sitä miestä, mutta elämäni olisi ollut yhtä helvettiä. Lapsia ajateltiin tehdä, kun saisin opintoni päätökseen ja työpaikan, mutta onneksi sairaus puhkesi juuri tuossa vaiheessa eikä keskellä pikkulapsiarkea.

Vierailija
7374/9842 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan ykköstyypin diabetesta. Olen hoikka ja sairauteni on hyvässä hoitotasapainossa.

Tapailumies tiesi omasta mielestä sairaudestani enemmän kuin minä ja kertoi, että paranen siitä vähähiilihydraattisella ruokavaliolla.

Ystävällisesti kerroin hänelle ykkös- ja kakkostyypin diabeteksen eron, mutta mies ei suostunut myöntämään virhettään.

Tarvitsen insuliinia pysyäkseni hengissä, oma haimani ei sitä tuota. Miehen mielestä minun olisi pitänyt vain irrottaa insuliinipumppuni ja hoitaa itseni kuntoon ruokavaliolla.

Vierailija
7375/9842 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttanee joltain varhaislapsuudessa syntyneeltä leimautumiselta. Olisiko tirkistellyt samanikäisten takamuksia ja peräti kiihtynyt näkemästään. Toistaa nyt aikuisena opittua kiihtymistään.

Tai sitten ihan rehellisesti on homo tai kiinnostunut miesten aukoista, mutta se sama aukko naisessa on sosiaalisesti hyväksytympää. Tai fetissi.

Vierailija
7376/9842 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies halusi päättää kaikki lomakohteemme ja ajankohdat lomille. Ei väliä, vaikka opiskeluni olivat juuri alkaneet ja luvassa oli hirveät sateet, niin minun olisi pitänyt anoa viikon lomaa ja lähteä moottoripyörällä mukaan.

Halusin välttämättä lähteä Italiaan, niin mies keksi että lähdemme Norjaan ja kierrämme tietyn reitin. Se reitti ajettiin hirveällä 32 asteen helteellä ja olin pyörtyä kyytiin, mutta mies ei missään tapauksessa halunnut luopua matkasuunnitelmistaan vaikka tuo oli hengenvaarallista. Valitin lopulta aivan avoimesti koko matkalla ja huusin kuin syötävä kun mies tuntui olevan aivan kuuro kaikelle mitä sanoin. Hän ihmetteli miksi en halunnut jatkaa matkaa tai ollut innostunut seksistä 12 tunnin ajomatkojen jälkeen, ja kotimaassa minulle selvisi että tyyppi oli kehitellyt ihan itse nuo reitit ja aikataulut. 

Pian mies keksi, että minä tarvitsen oman kortin niin hän ostaa minulle pyörän. Nopeasti tajusin, että hän yrittää lahjoa minua ja pakottaa minut pyörän turvin mukaansa kaikkialle minne HÄN haluaa mennä, mutta haluaa minulle oman pyörän jotta oma ajaminen olisi helpompaa. Minun pitäisi vain pienituloisena opiskelijana hankkia se mopokortti, kyllä hän hoitaa itse mopon. 

Ei tullut pidempää suhdetta eikä kauppoja. 

Niin meinaat että Italiassa ei kesällä ole helteitä? taidat olla vähän yksinkertainen nainen

Vierailija
7377/9842 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitti ekojen treffien jälkeen toivovansa etten seuraavalla kerralla "pukeutuisi kun mummo"

Minulla olivat olleet musta liehuva maksihame,keltainen toppi jossa napit edessä ja harmaa neuletakki kiiltävää neulosta. En ole koskaan nähnyt mummojen pukeutuvan noin.

Myönnän suoraan että suostuin toisille treffeille koska olin puutteessa. Kun saavuin miehen ulkoovelle niin kukaan ei avannut vaikka miten painelin summeria,laitoin miehelle viestiä niin kertoi olevansa vielä kaverilla mutta voisin painaa jonkun naapurin summeria niin pääsisin rappuun.

Vastasin etten ala istua rapussa ja saada syytettä asiattomasta oleilusta. Lähdin kotiin .

Kolme tuntia myöhemmin mies laittoi viestiä ja ihmetteli missä olin,sanoin että jos haluaa nähdä tulee luokseni. No mies tuli taksilla pil"n kiilto varmaan silmissä ja ei siinä,tekihän minullakin mieli. .

Ne halut vaan katosivat kun keittäessäni kahvia mies alkoi kovakouraisesti takaapäin työntää kättä farkkujeni sisään ja hoki matalalla äänellä että ihana pil"lu,ihana pi""llu. Se ronkkiminen ei kiihottanut ja sanoin että juodaan kahvit nyt eka.

Vedin kahvit väärään kurkkuun kun mies äkkiä kiskaisi munan esiin ja kysyi haluanko ratsastaa boalla. Aloin yskiä ja kikattaa niin hysteerisesti ettå lopulta pieraisin, kun viimein tokenin mies oli poissa. Eikä enää ottanut yhteyttä.

Voisi sanoa,että pieru pelasti.

Vierailija
7378/9842 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli ekaa kertaa kylässä. Pieraisi ruokapöydässä ja se riitti.

Vierailija
7379/9842 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7380/9842 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On monia mahdollisia syitä lopettaa miehen tai naisen tapailu. Jotkut näistä syistä voivat olla:

Yhteensopimattomuus: Jos huomaat, että teillä on hyvin erilaiset arvot, kiinnostuksen kohteet tai elämäntavat, saatat päättää, että ette ole sopivia toisillenne pitkällä aikavälillä.

Kommunikaatio-ongelmat: Jos toinen osapuoli ei kuuntele sinua tai keskity vain omaan puheeseensa, kuten tapauksessasi mainittu mies, kommunikaatio voi olla hankalaa ja tuntua epätasapainoiselta.

Itsekeskeisyys: Jos henkilö osoittaa jatkuvaa itsekeskeisyyttä ja kyvyttömyyttä osoittaa kiinnostusta sinua kohtaan, saatat tuntea, että hän ei välitä sinusta aidosti.

Puute emotionaalisesta tai henkisestä yhteydestä: Jos et tunne syvempää yhteyttä tai henkistä läheisyyttä toisen henkilön kanssa, saatat päättää, että suhde ei ole tyydyttävä tai merkityksellinen sinulle.

Toistuvat ristiriidat: Jos joudut jatkuvasti ristiriitatilanteisiin tai kiistoihin toisen henkilön kanssa, saatat tuntea, että suhde on liian kuluttava ja että on parempi lopettaa tapailu.

On tärkeää luottaa omiin tunteisiisi ja tarpeisiisi parisuhteessa. Jos jokin asia tai käytös häiritsee sinua jatkuvasti, on tärkeää ilmaista se kumppanillesi ja keskustella avoimesti suhteesta. Jos asiat eivät parane tai toinen osapuoli ei osoita halua muuttua, voi olla parasta lopettaa tapailu ja etsiä suhde, joka tarjoaa sinulle enemmän tyydytystä ja harmoniaa.

Jos joku ei tiedä: Tällainen on ChatGPT-vastaus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän