Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9842)
Olisi halunnut enemmän kuin seksiä. Vaikea on naimisissa olevana ruveta viettämään viikonloppuja ja lomia toisen naisen kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen halusi jatkuvasti seksiä kanssani, enkä jaksanut panna.
Mistä löydän tuollaisen naisen?
MNe on niitä sellaisia vähän erikoisemman näköisiä naisia, joilla on traumainen menneisyys. Ovat sitten kehittäneet itselleen hyperseksuaalisuuden.
Tuo on kyllä ihan totta. Vaurioituneiden naisten kanssa saa seksiä niin paljon kuin haluaa. He pakenevat omia ongelmiaan jatkuvalla hormoniannoksien tavoittelulla. Seksissä erittyy kaikenlaista kivaa, joka tasaa mielialaa. Harmi vaan, että suhde näiden kanssa lopulta sitten aina kaatuu siihen, ettei niitä käsittelemättömiä asioita voi loputtomiin paeta.
Kyllä vain, ovat alkuun hyvin kiihkeitä ja innokkaita, jopa ihan tavismiehiin käyvät kiinni, kun ei sillä loppupeleissä niin kauheasti väliä keneltä ne hyvän mielen huumeensa hankkii. Miehet ovat tästä tietysti aivan hämmästyksissään ja liitelevät pilvissä, ajatellessaan että nyt se lottovoitto napsahti ja täydellinen ihana nainen joka himoitsee heitä ja haluaa kokoajan seksiä. Nämä naiset ei siis ulkonäöllisestikään ole mistään huonoimmasta päästä. Mutta kuten sanoit, ei nää jutut yleensä kauaa kestä ja tällaisilla naisilla miehet vaihtuukin aika tiuhaan.
Seksisuhteesta toiseen hyppäävä mies on panomies, mutta vastaavaa tekevä nainen on siis henkisesti rikki?
Kyllä. Nainen kuin nainen saa seksiä halutessaan vaikka heti ja joka päivä. Standardit vain tiellä.
Mies kuin mies ei todellakaan saa, vaan se että mies saa helposti kertoo siitä että on tosi hyvännäköinen, pitkä, riittävän karismaattinen ettei möhli helppoja hoitoja. Eli miehen pitää olla geneettinen lottovoitto ollakseen panomies, naisen tarvitsee vain haluta saavuttaakseen saman.
A key that can open any lock is a masterkey. A lock opened by any key is a shitty lock.
Hyi helv mitä misogyniaa. Olet oksettava
Et taida tietää mitä misogynia tarkoittaa. Onhan se trendikästä heittää nykyään joka väliin.
Naama kiinni, ihan oikea termi oli. Naisia halveksuvaa oli avainlukkotekstin sisältö.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt netin kautta tapaillut/tavannut kolmea itseäni huomattavasti nuorempaa naista.
Huono musiikimaku - siis tätä nykypaskaa. Beatles on "outoa" ja Zeppelin junttia ja reggae on homofobista.
Finglish - en ymmärrä, whitetrash.
Ei lueta kirjoja, max kuunnellaan kävellessä "jotain".
Leffamaku on erikoinen. Tar oli pitkäveteinen, mutta Top Gun oli viihdyttävä.
Ei kiinnosta teatteri.
On aktiivinen somessa, eikä lainkaan ymmärrä, että joku voi olla kriittinen Yhdysvaltalaisia teknologiajättejä kohtaan, eikä halua olla netissä.
Jauhetaan omasta korkeakoulutuksesta ja kaupunkilaisuudesta, kun on tradenomi ja kotoisin Siuntiosta.
Ei ymmärretä lainkaan vaalimatematiikkaa, tai veronmaksun logiikkaa.
Ovat käsittäneet femismin harvinaisen väärin.
Ehkä minun pitäisi todellakin tapailla ikäisiäni naisia. Älkää heti teloittako minua. Diggailen siis kaikenlaisista ihmisistä, enkä tapaillut heitä seksin takia ( päinvastoin - kieltäydyin em. syistä ) haluaisin löytää suhteen.
Mistäköhän löytäisin naisen, joka diggailee Dead Moonista, Saramagosta ja Komista/ttt:sta.
Tämä menee nyt offtopiciksi, mutta missä Stadissa tapaisi kivan tytön/naisen - muutin juuri back ulkomaan vuosien jälkeen.
Saako vielä halata, tai jutella tuntemattomalle?
Muutit back? Finglish?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MNe on niitä sellaisia vähän erikoisemman näköisiä naisia, joilla on traumainen menneisyys. Ovat sitten kehittäneet itselleen hyperseksuaalisuuden.
Tuo on kyllä ihan totta. Vaurioituneiden naisten kanssa saa seksiä niin paljon kuin haluaa. He pakenevat omia ongelmiaan jatkuvalla hormoniannoksien tavoittelulla. Seksissä erittyy kaikenlaista kivaa, joka tasaa mielialaa. Harmi vaan, että suhde näiden kanssa lopulta sitten aina kaatuu siihen, ettei niitä käsittelemättömiä asioita voi loputtomiin paeta.
Kyllä vain, ovat alkuun hyvin kiihkeitä ja innokkaita, jopa ihan tavismiehiin käyvät kiinni, kun ei sillä loppupeleissä niin kauheasti väliä keneltä ne hyvän mielen huumeensa hankkii. Miehet ovat tästä tietysti aivan hämmästyksissään ja liitelevät pilvissä, ajatellessaan että nyt se lottovoitto napsahti ja täydellinen ihana nainen joka himoitsee heitä ja haluaa kokoajan seksiä. Nämä naiset ei siis ulkonäöllisestikään ole mistään huonoimmasta päästä. Mutta kuten sanoit, ei nää jutut yleensä kauaa kestä ja tällaisilla naisilla miehet vaihtuukin aika tiuhaan.
Seksisuhteesta toiseen hyppäävä mies on panomies, mutta vastaavaa tekevä nainen on siis henkisesti rikki?
Kyllä. Nainen kuin nainen saa seksiä halutessaan vaikka heti ja joka päivä. Standardit vain tiellä.
Mies kuin mies ei todellakaan saa, vaan se että mies saa helposti kertoo siitä että on tosi hyvännäköinen, pitkä, riittävän karismaattinen ettei möhli helppoja hoitoja. Eli miehen pitää olla geneettinen lottovoitto ollakseen panomies, naisen tarvitsee vain haluta saavuttaakseen saman.
A key that can open any lock is a masterkey. A lock opened by any key is a shitty lock.
Et taida tietää mitä misogynia tarkoittaa. Onhan se trendikästä heittää nykyään joka väliin.
Naama kiinni, ihan oikea termi oli. Naisia halveksuvaa oli avainlukkotekstin sisältö.
Faktat eivät ole misogyniaa, vaikka ne satuttavatkin henkilökohtaisia tunteitasi. Tervetuloa tosimaailmaan.
Koska en voinut enää hyvin. Enkä usko, että se toinenkaan voi. Suhteessa oli niin paljon tunnetta, että se oli molemmille parasta ikinä ja pahinta ikinä, vaikka kumpikaan ei halunnu toisiaan satuttaa. Molemmilla omat ongelmat ja erilaiset kiintymyssuhdemallit. 1,5 vuotta myöhemmin rakastan edelleen kyseistä miestä enemmän ku ketään koskaan ja toivon hänelle vaan hyvää.
Nainen näytti käärijältä. Yök.
Alkoi dokaamaan kunnolla, aamulla jo päissään. Vajaan vuoden yritin sinnitellä ja ns. auttaa, mutta sitten alkoi sekoilut, kortti meni, tappeluita, katoamisia jne..
Miehen puhumattomuus kaikesta ja ruoka. Yhden ainutta kertaa en saanut häntä keskustelemaan asioista (meidän suhteesta, tilanteesta, tunteista minua kohtaan, tulevaisuudesta jne) Mistään. Hän ei myöskään ollut kiinnostunut minun asioista ( ei kysellyt harrastuksista, mielenkiinnon kohteista tai miten yleensä työpäivä on mennyt. Ja ruoka. Kyllä, ruoka. Kävimme aina yhdessä ruokakaupassa ja maksoin luonnollisesti omat ruoat ( koska erityisruokavalio) + vielä yhteiset ruoat siihen päälle. AINA. Kerran sitten hänellä nuppi kilahti kunnolla, kun otin kissan pöydälle ja vaadin puhumaan asioista. Muuten niin rauhallinen ja ujo ihminen ku olla ja voi raivostui kertalaakista. Silmät vihaa leiskuen huuti ja syytti että hän elättää minut, kun joutuu (meidän yhteiset) ruot maksamaan ja kuulemma jääkaappi on AINA tyhjä minun jälkeen kun olen syönyt jääkaapin tyhjäksi :D Jep. Kuuntelin rauhallisesti ja yritin hillitä. Ei huomioinut sitä, että ne ruoat mitä söin olivat niitä minun omia erityisruokavalio ruokia. Lopetin suhteen lyhyeen. Aneli vielä takaisin ja halusi jatkaa suhdetta, kun on vaan kuulemma semmoinen ihminen ettei osaa puhua ja käsitellä asioista. Herra oli lähempänä 50v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?
Ihan samaa mieltä.
Mutta kuuluuko tuo imeminen nykyään aina heti asiaan? Niin paljon täällä siitä puhutaan.
Kun on tapailua senverran, että päätetään mennä sänkyyn niin siihen ei välttämättä kuulu imeä kenenkään genitaaleja.
Se vaatii luottamusta ja on molempien yhteinen päätös ja mieltymys. Samoin kakkonen. Ei kaikki halua sitä tehdä, normaali riittää. Ei tarvitse väkisin ja vastentahtoisesti tehdä toista miellyttääkseen.
Jos ei halua imeä niin tai nuolla ei tarvitse.
Ei edes sitä puhdasta, saati likaista kalua.Hyi, ei. Suullani en toisen pissavehkeisiin tule ikinä koskemaan. Moni mies vonkaa, mutta siihen vedän rajan. Kakkonen on sen sijaan ok, oikeinkin hyvä.
Voin ottaa suih in parisuhteessa mutta mulle on kaksi miestä suuttunut kun en oo antanut nuolla , en pidä siitä ja toinen seurustelukumppani oikein raivosi ja pisti riidan pystyyn ja huusi että hän on kielimiehiä ja pari kertaa pitää edes kokeilla että tietää pitääkö. Oli paljon vanhempi kuin minä ja en kehdannut lopulta kieltäytyä. Aina jankutti siitä ja kutsui itseään nimellä p**llun syöjä.
Hyi hitto kun alko taas ajattelee. Lopulta annoin periksi kun muuten seks ikin olisi loppunut ja en saanut siitä itse mitään irti mutta hän viihtyi puoli tuntia aina lipittämässsä, ja suuttui jos sanoin että en tykk ja voitko tulla pois sieltä.
Onhan näitä. Kerron toki itsestäni vähän olen rauhallinen luonteeltani, kuuntelen ja juttelen. Tykkään pitää hauskaa yms. Eli perus settiä. Ensi rakkauteni lopetin kun pelehti sukulaiseni kanssa... Toinen oli vahvasti exänsä käsissä ettei tiennyt mitä tehdä. Kolmas johon rakastuin turhankin kovaa, rakasti seksiä. Nussittiin 3-6 kertaan päivässä ja kemiat kohtasivat. Hän sekosi herkästi tai riidat alkoivat tosi pienistä jos hymyilin liikaa kaupan kassaneidille tai näin tv:ssä alastomuttaa niin se riitti. Hän tutki aina puhelintani. Lopuksi jäi kiinni pettämisestä bileissä kun hänen kaverinsa soitti minulle. Kertoi syyksi että luuli että minäkin petän. Myöhemmin olen kuullut hänen sekaantuvan huumeisiin ja ollut huilaamassa pehmeiden laitoksessakin. Neljäs taas ei tiennyt mitä tehdä kun uudet miehet soitteli tai viestitteli, kärsi masennuksesta ja viilteli käsiään. Yritin auttaa mutta turhaa, nukahti joskus syliini sohvalla häntä silitellen ja kuunnellen. Halusi kulkea kumminkin omia polkujaan. Viides oli alku vuodet todella ihana puoliso, ostettiin oma talokin. Vuosi talonoston jälkeen unohti minut ja alkoi kulkea bilettämässä tai missä milloinkin joten päätin siihen. Kuudes oli erittäin yksinkertainen suoraan sanottuna blondi. Jo ensi treffeillä halusi seksiä. Muutettiin yhteen mutta arki ei sujunut. Omien laskujen maksaminen ja omatoimisuus puuttui täysin. Piti huonoa hygieniaa ja sekoili omien puheidensa kanssa.
Olimme "seurustelleet" puolen vuoden ajan, kunnes minut lomautettiin. Mies antoi ymmärtää että joutuu maksumieheksi joka asiassa. Jätti minut. Onneksi lomautus oli määräaikainen ja kun työt jatkuivat olisi halunnutkin jatkaa suhdetta. En todellakaan huolinut takaisin. Tuosta on aikaa vuosi. Nyt kuulin kautta rantain, että kyseisen miehen firmaan on tullut lomautukset... ja tämä mies lomautettu.
Vierailija kirjoitti:
Miehen puhumattomuus kaikesta ja ruoka. Yhden ainutta kertaa en saanut häntä keskustelemaan asioista (meidän suhteesta, tilanteesta, tunteista minua kohtaan, tulevaisuudesta jne) Mistään. Hän ei myöskään ollut kiinnostunut minun asioista ( ei kysellyt harrastuksista, mielenkiinnon kohteista tai miten yleensä työpäivä on mennyt. Ja ruoka. Kyllä, ruoka. Kävimme aina yhdessä ruokakaupassa ja maksoin luonnollisesti omat ruoat ( koska erityisruokavalio) + vielä yhteiset ruoat siihen päälle. AINA. Kerran sitten hänellä nuppi kilahti kunnolla, kun otin kissan pöydälle ja vaadin puhumaan asioista. Muuten niin rauhallinen ja ujo ihminen ku olla ja voi raivostui kertalaakista. Silmät vihaa leiskuen huuti ja syytti että hän elättää minut, kun joutuu (meidän yhteiset) ruot maksamaan ja kuulemma jääkaappi on AINA tyhjä minun jälkeen kun olen syönyt jääkaapin tyhjäksi :D Jep. Kuuntelin rauhallisesti ja yritin hillitä. Ei huomioinut sitä, että ne ruoat mitä söin olivat niitä minun omia erityisruokavalio ruokia. Lopetin suhteen lyhyeen. Aneli vielä takaisin ja halusi jatkaa suhdetta, kun on vaan kuulemma semmoinen ihminen ettei osaa puhua ja käsitellä asioista. Herra oli lähempänä 50v.
No siinä on tosiaankin kyllä ollut miesvauva! Onneksi pääsit eroon. Jos ei melkein 50v. ukolla ole käytöstapoja niin sellaiseen ei kannata tuhlata minuuttiakaan arvokasta elinaikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?
Ihan samaa mieltä.
Mutta kuuluuko tuo imeminen nykyään aina heti asiaan? Niin paljon täällä siitä puhutaan.
Kun on tapailua senverran, että päätetään mennä sänkyyn niin siihen ei välttämättä kuulu imeä kenenkään genitaaleja.
Se vaatii luottamusta ja on molempien yhteinen päätös ja mieltymys. Samoin kakkonen. Ei kaikki halua sitä tehdä, normaali riittää. Ei tarvitse väkisin ja vastentahtoisesti tehdä toista miellyttääkseen.
Jos ei halua imeä niin tai nuolla ei tarvitse.
Ei edes sitä puhdasta, saati likaista kalua.Hyi, ei. Suullani en toisen pissavehkeisiin tule ikinä koskemaan. Moni mies vonkaa, mutta siihen vedän rajan. Kakkonen on sen sijaan ok, oikeinkin hyvä.
Voin ottaa suih in parisuhteessa mutta mulle on kaksi miestä suuttunut kun en oo antanut nuolla , en pidä siitä ja toinen seurustelukumppani oikein raivosi ja pisti riidan pystyyn ja huusi että hän on kielimiehiä ja pari kertaa pitää edes kokeilla että tietää pitääkö. Oli paljon vanhempi kuin minä ja en kehdannut lopulta kieltäytyä. Aina jankutti siitä ja kutsui itseään nimellä p**llun syöjä.
Hyi hitto kun alko taas ajattelee. Lopulta annoin periksi kun muuten seks ikin olisi loppunut ja en saanut siitä itse mitään irti mutta hän viihtyi puoli tuntia aina lipittämässsä, ja suuttui jos sanoin että en tykk ja voitko tulla pois sieltä.
Yksi exäni oli innokas nuolija mutta kun minä en tuntenut MITÄÄN. Kauhea lotina vain kuului ,kuin koira joisi vettä . Lopulta sanoin ettei tartte mistä suuttui. Minua oli kuulemma mahdoton saada laukeamaan.
Mies piti koko ajan ärsyttävää pientä tuhinaa,kuin mopsi joka ei saa henkeä. Ylipainoinen olikin,muffinseja mussuttava rekkakuski.
Toinen mies vihjaili ihan koko ajan seksistä, teki nykiviä eleitä lantiolla ja lipoi kieltä kuin käärme,koko olemus hönki seksiä mutta likaisella ja luontaantyöntävällä tavalla. Kuvittele juovasi kahvia ja toinen tulee viereen nytkyttelemåän "miten ois hmmmm". Meni viimeisetkin halut .
Sitten oli yksi mies jonka kanssa mentiin vanhoja tavaroita myyvään kauppaan ja mies haukkui kaiken isoon ääneen,hävetti. Ostin hienon, noin sata vuotta vanhan keittiövaa'an ja mies jatkoi haukkumista kassalla että tuohon tuhlasit rahat. Sanoin ettå omat rahanihan ne olivat. Kun pääsimme ulos heitin miehen kotiinsa ja toivotin hyvää loppuelämää, ihmetteli tolvana mistä nyt suutuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktat eivät ole misogyniaa, vaikka ne satuttavatkin henkilökohtaisia tunteitasi. Tervetuloa tosimaailmaan.
Hahaha, ironisesti esität omia mielipiteitäsi faktoina
Vierailija kirjoitti:
Apua, minkähän ikäinen herra on nyt... kuulostaa niin tutulta tuo "elättäminen" ja kilahdukset jääkaapin tyhjäksi syömisestä.
Suudeltiin ja veri maistui. Myöhemmin (olin yötä hänen luonaan) pestiin yhdessä hampaita ja mies sylki verta lavuaariin. Harjasi varmaan 10 sekuntia eikä käyttänyt edes hammaslankaa, tajusin että nyt on pahat puutteet suuhygienassa!
Lopetin naisen tapailun, koska hän ei ollut kovinkaan naisellinen; ei juurikaan käyttänyt hameita ja mekkoja. Oli vain puhelimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kysyi, painanko yli 80 kg. Olin n. 55-kiloinen, 170 cm. Tuossa 80 kg painossa ei sinänsä mitään pahaa, mutta kysymys kertoi miehestä ja arvostelukyvystään paljon. Moukka mikä moukka.
Nainen saa kysyä miehen pituutta, joten mies saa kysyä naisen painoa, ei siinä sen kummempaa.
Mutta aika tauno on, jos ei silmällä näe mikä ero on 55 ja yli 80 kilolla.
Ehkä hän arvioi naisen painavan saman verran kuin tuon pituinen normaalivartaloinen mies keskimäärin. En minäkään tiedä paljon pituiseni miehet painavat. Varmaan ainakin 20kg enemmän!
.