Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9842)

Vierailija
7221/9842 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelä ei seissyt.

Lopetin samasta syystä kasuaalimman tapailusuhteen. Tavattiin kyllä useamman kerran, mutta jännitys ei hävinnyt.

Vierailija
7222/9842 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kauhea mikä tyyppi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7223/9842 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akan löysä pimppara. Meni kolme sormea sisään ja oli niin kuin ämpäriä olisi lykkinyt. Ero oli parempi molemmille ja perään löysin mukavan tiukkatavaraisen naisen.

Olen törmännyt sinunlaisiisi:

- puhuu naisista akkoina tai ämminä

- käyttää idioottimaisia sanoja (kuten pimppara)

- kuvailee asioita juntisti ja ilkeästi

- naiseen kohdistuvat vaatimukset liittyvät pelkästään ulkonäköön ja 'tavaraan', vaikka itsellä ei ole mitään tarjottavaa, miltään saralta

Nämä tapaamiset ovat olleet täyttä ajanhukkaa sen viisiminuuttisen ajan. Eikä näiltä tampioilta pysty aina välttymään, koska profiilit on todennäköisesti laatinut joku fiksumpi kaveri.

Vierailija
7224/9842 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella tatuointeja ja koiria.

Ihme ininää. Eikö tämä koira-asia nyt ihan oikeasti selviä ennen kuin edes aloittaa tapailun? Tai jos se on joku kynnyskysymys, etkö saa suutasi auki ja kysy onko koiria, ennenkuin asia menee pidemmälle?

Itsellä kaksi koiraa ja ne on mainittu deittiprofiilissa. Niin eikö vaan ole aina joukossa muutama valopää, joka ei joko lue profiilia tarpeeksi tarkkaan tai ei vaan välitä. Sitten ollaan ihmeissään, että ai sulla on koiria ja ai ne joutuu ottamaan huomioon arjessa ja ai mut mä en oikeesti välitä eläimistä. Itsekeskeisiä mieslapsia.

Vierailija
7225/9842 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akan löysä pimppara. Meni kolme sormea sisään ja oli niin kuin ämpäriä olisi lykkinyt. Ero oli parempi molemmille ja perään löysin mukavan tiukkatavaraisen naisen.

sä kääkkä mitään oo saanu:-D

Vierailija
7226/9842 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli bi.

Vierailija
7227/9842 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt sinunlaisiisi:

- puhuu naisista akkoina tai ämminä

- käyttää idioottimaisia sanoja (kuten pimppara)

- kuvailee asioita juntisti ja ilkeästi

- naiseen kohdistuvat vaatimukset liittyvät pelkästään ulkonäköön ja 'tavaraan', vaikka itsellä ei ole mitään tarjottavaa, miltään saralta

Nämä tapaamiset ovat olleet täyttä ajanhukkaa sen viisiminuuttisen ajan. Eikä näiltä tampioilta pysty aina välttymään, koska profiilit on todennäköisesti laatinut joku fiksumpi kaveri.

Uskon kyllä tuon kirjoituksen takana olevan nainen, joka esiintyy miehenä ja saa tyydytystä teidän reaktioista😅

Vierailija
7228/9842 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäs räpistä. Yhdellä taas liikaa hevosia ja kaikki aika meni niihin, yks puhui taukoamatta, myös unissaan, yhdellä hajusta päätellen menny syntyessään reijät sekaisin, monikin saanut lähdöt puutteellisten sänkytaitojen takia kun ei ees tiä mitä on esileikki, osa ei ajele karvoja ja se on todellakin syy pistää pellolle, moni ollu niin järkyttävän tyhmä että oikein pahaa tehny, osa täysin saamattomia ja istuu päivät meikkipöydän ääressä, silarit ja muut " kauneus" eli kauheus leikkaukset HYI helvetti. Nykyisen kanssa kohta 14 v oltu.

Vierailija
7229/9842 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa syy avioeroon oli se, etä olin naimisissa.

Vierailija
7230/9842 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tälläkin palstalla olevia miehiä, jotka syyttävät naista väjäksi, suureksi ym ym. Eivätkö miehet todellakaan naisen anatomiasta paljoa tiedä? Mutta jos miehellä on lilliputti kalu, ei sillä mitään kitkaa saakaan aikaiseksi. Ja suuremmat tuntemukset jäävät tuntematta, molemmilta. Vastaavasti liian iso kalu sattuu.

Kyllä koolla on väliä.

Koolla on väliä miehellekin. Pilluissa on eroja.

Vierailija
7231/9842 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen tatuoinnit. Eikö naiset tajua, että tatuoinnit on suurimmalle osalle miehiä turn-off. Samoin kuin tupakointi.

Mikä niissä tatuoinneissa häiritsee? Tota kuulee usein sanottavan että olis turn off, miksi ja mitenniin suurimmalle osalle miehistä :D ymmärrän jos on joku pääkallo tatuoitu otsaan mutta täältä vauvalta luken että "ei yhtään, ei pieniäkään"

Mua ei itteäni häiritse tatuoinnit kenelläkään, ei ne mulle kuulu.

Olen nainen ja mulla ei oo tatskoja.

Ne vain ovat yksinkertaisesti epäviehättäviä suurimman osan mielestä. Naisen iho on todella kaunis ja kun se on peitetty ja sotkettu suurilla tatuoinneilla, niin ikävä kyllä se alkaa häiritsemään.

Suurista tatuoinneista tulee myös voimakas mielleyhtymä yksinkertaisiin öykkärimiehiin joilla hihat ovat yleensä läpeensä leimattu.

Uskallan sanoa että enemmän ihoni pilaa atopia kuin kaksi pientä kaunista tatuointia!

Tämä atopia.. allas tyhjenee kun menen uimahallissa vesijumppaan ja tapailukumppanit järkyttyvät kun näkevät minut alasti. Moni kavahtaa koskea. Joudun aina sanomaan, ettei tartu.

Tatuoinnit eivät pistä minua myöskään raapimaan öisin niin että lakanat ovat veressä.

Ihono todella on pilalla, muttei kuvien takia.

Tatska tekee varmaan hyvää tuollaiselle iholle.

Vierailija
7232/9842 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko mun pitää tähän kirjoittaa miksi ei näy.. Tai synkkaa..nyt on kyl vaikeempi kirjoittaa. Vanhuus...

Vierailija
7233/9842 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sä ymmärrät, että suurimmalla osalla sieltä mahtuu vauvan pää läpi, että eiköhän nyt kaikille aikuisille kolme sormea saa halutessaan tungettua. Sitä paitsi ne on lihakset, jotka siinä supistuu/on supistumatta, että ei edes ole mitään pysyvää tilaa löysä/tiukka. Mut joo, hyvät sulle.

Niin, kaikilla ne lihakset eivät ole samassa kunnossa. Ja anatomiassa on muutenkin eroja. Sori nyt vaan, mutta pillukaan ei ole mikään automaattisesti täydellinen värkki.

Vierailija
7234/9842 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaatko sä noille jutuille lihavien naisten hajusta? Kun normaalille ihmiselle ei ongelmaksi saakka muodostu muiden hajut, kun kukaan ei edelleenkään pakota ketään seurustelemaan nimenomaan lihavan naisen kanssa.

Sairas fetissi.

Vierailija
7235/9842 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deitin alapaan döfiksestä tuli mieleen surstromming, mutta heitin majoneesit sämpylään, kuten kunnon miehen kuuluu, pesin jorman lavuaarissa pideellä, puin päälle ja sanoin "no hei vain sitten". Se haju... Hygienia naiset, hygienia!

Vierailija
7236/9842 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sä ymmärrät, että suurimmalla osalla sieltä mahtuu vauvan pää läpi, että eiköhän nyt kaikille aikuisille kolme sormea saa halutessaan tungettua. Sitä paitsi ne on lihakset, jotka siinä supistuu/on supistumatta, että ei edes ole mitään pysyvää tilaa löysä/tiukka. Mut joo, hyvät sulle.

Niin, kaikilla ne lihakset eivät ole samassa kunnossa. Ja anatomiassa on muutenkin eroja. Sori nyt vaan, mutta pillukaan ei ole mikään automaattisesti täydellinen värkki.

Vaginasa on kyl suuri ero.

Vierailija
7237/9842 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tunnusti että on rakastumassa minuun. Omat tunteeni eivät olleet läheskään noin voimakkaat häntä kohtaan, joten aloin tuntemaan syyllisyyttä ja laitoin homman poikki.

Vierailija
7238/9842 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli kertonut olevansa lyhyt mutta unohti mainita kaljamahastaan ja kaulattomuudestaan, oli kuin tyyris tyllerö. Lisäksi alkoi keskellä kahvilaa puhua miten tykkää panna kakkoseen  ja että hänellä on liukkarituubi mukana, jos haluan mennä vessaan kokeilemaan.. loukkaantui syvästi kun kieltäydyin kunniasta ja syytti  pituuttaan asiasta. Että me akat kuulemma ollaan niin pinnallisia!  Jos ottaa treffeille liukkarin mukaan ja mankuu pyllyseksiä kauppakeskuksen vessassa, on turha ihmetellä ettei toisia treffekä tule ja ekatkin loppuu lyhyeen! Mutta käteväähän se on piiloututa sen taa, että on lyhyt ja naiset pinnallisia.

Vierailija
7239/9842 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kaivaa ketjusta vanhoja viestejä muka uutena? Esim. tuon "Tyyris Tyllerö"-jutun olen lukenut noin 50 sivua sitten. Jos ei  omaa kerrottavaa, älä omia ainakaan muiden juttuja!

Vierailija
7240/9842 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamean hajuinen mies ja vielä kaameampi hengityksen haju. Toivottavasti hän menisi hammaslääkärille tai suuhygienistille. Ugh.1