Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9842)
Mies puhui turkua :-( Asun itsekin Turussa mutta puhun yleiskieltä, en ymmärtänyt miestä.
Mies oli alkuun liian innokas ja kehui kokoajan. Koen tällaisen alkuvaiheessa liian teennäisenä ja epärehellisenä. Haluan että kehuminen tuntuu aidolta ja siinä vaiheessa kun aloitetaan vasta tutustuminen se ei sitä mielestäni ole. Nuorempana useampi ihastus loppui juuri tähän. Tosin päädyin yhteen lopulta ihmisen kanssa joka ei kehu edes alkututustumisen jälkeen
Rumat varpaat. Isot hammasraot. Jumppaaminen elämäntapana. Ulkonäkö niin ja näin. Liian lapsellinen. Siskonsa oli ½!"#¤%&. Arvomaailmat eivät kohdanneet.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sinkkuaikana johtui usein siitä, että miehet eivät esimerkiksi osanneet keskustella. Hatusta heitetty esimerkki tässä: "Moi, mitäs kuuluu?" "Moi, hyvää" ja jos tuosta olen vielä jatkanut keskustelua jotenkin, on vastauksia saanut lypsää. En ole koskaan jatkanut kolmatta lausetta pidemmälle.
Sitten on ollut niitä jotka antavat ymmärtää, että heillä kyllä seuraa riittää. Olen siinä vaiheessa todennut että okei, tätä peliä osaa pelata kaksikin - nuorena olin vielä niin hölmö, että viitsin vedättää heitä takaisin. Yleensä tilanne päättyi siihen, että minä sain heidät koukkuun ja häivyin - miehet saattoivat soitella useita kertoja päivässäkin perään ja usein asiasisältö oli se, että hehkuttivat tavanneensa ihanan naisen 😂😂
Tämä.
Olen tapaillut ja tapaillut yhtä miestä tässä nyt pari vuotta. Keskustelu on yllä olevaa tyyliä - selvänä. Kännissä sitten tulee noi samat pullistelut kuinka olisi vientiä sinne tänne. Fine. Ja melkein samaan hengen vetoon antaa ymmärtää kuinka pitäisi seurustella että mikä tää meidän systeemi oikein on? Puolestani ei mikään niin kauan kuin kaiken maailman exät ja mahdolliset tulevat pyörii nurkissa ja menee tapaamisissa edelleni.
Ja ei en odota miehen muuttuvan. Pyöriköön omissa liemissään ja tämä tulee päättymään omaan mahdottomuuteensa.
Jos ei kerran uskalla ottaa seuraavaa askelta tai sitten en vain ole tarpeeksi viehättävä. Kummin vaan, aika selvää on että jälkimmäistä. Romanttinen minä hokee ensimmäistä jonka järjellä tiedän valheeksi.
Olen jo vanha ja en tarvitse parisuhdetta joka tietty olisi kivaa kivan ihmisen kanssa. En usko löytäväni omilla jaloillaan seisovaa järkevää miestä joka sitoutuisi vain minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sinkkuaikana johtui usein siitä, että miehet eivät esimerkiksi osanneet keskustella. Hatusta heitetty esimerkki tässä: "Moi, mitäs kuuluu?" "Moi, hyvää" ja jos tuosta olen vielä jatkanut keskustelua jotenkin, on vastauksia saanut lypsää. En ole koskaan jatkanut kolmatta lausetta pidemmälle.
Sitten on ollut niitä jotka antavat ymmärtää, että heillä kyllä seuraa riittää. Olen siinä vaiheessa todennut että okei, tätä peliä osaa pelata kaksikin - nuorena olin vielä niin hölmö, että viitsin vedättää heitä takaisin. Yleensä tilanne päättyi siihen, että minä sain heidät koukkuun ja häivyin - miehet saattoivat soitella useita kertoja päivässäkin perään ja usein asiasisältö oli se, että hehkuttivat tavanneensa ihanan naisen 😂😂
Tämä.
Olen tapaillut ja tapaillut yhtä miestä tässä nyt pari vuotta. Keskustelu on yllä olevaa tyyliä - selvänä. Kännissä sitten tulee noi samat pullistelut kuinka olisi vientiä sinne tänne. Fine. Ja melkein samaan hengen vetoon antaa ymmärtää kuinka pitäisi seurustella että mikä tää meidän systeemi oikein on? Puolestani ei mikään niin kauan kuin kaiken maailman exät ja mahdolliset tulevat pyörii nurkissa ja menee tapaamisissa edelleni.Ja ei en odota miehen muuttuvan. Pyöriköön omissa liemissään ja tämä tulee päättymään omaan mahdottomuuteensa.
Jos ei kerran uskalla ottaa seuraavaa askelta tai sitten en vain ole tarpeeksi viehättävä. Kummin vaan, aika selvää on että jälkimmäistä. Romanttinen minä hokee ensimmäistä jonka järjellä tiedän valheeksi.
Olen jo vanha ja en tarvitse parisuhdetta joka tietty olisi kivaa kivan ihmisen kanssa. En usko löytäväni omilla jaloillaan seisovaa järkevää miestä joka sitoutuisi vain minuun.
Olisko ryhdistäytymisen paikka ja rupeat arvostamaan itseäsi. Älä tuhlaa aikaa tommoseen!
Yhden miehen kaulaan oli tatuoitu ampiainen,minulla on todella paha ampparikammo ja sain hädin tuskin nieltyä kahvini kun halusin vaan juosta pakoon .
Toinen mies taas asui vanhemmillaan vuokralaisena,erillisessä yksiössä jonka ovikello soitti joululaulua keskellä kesää ja mies kikatteli asialle kuin pikkutyttö että oletkos mitään näin hassua kuullut ikinä.
Ja sitten oli mies joka vaati minua poistamaan itseltään luomen selästä saksilla,poistaisi kuulemma itse mutta kun ei kädet taipuneet.
Mies haisi jatkuvasti pahalta, enkä olisi voinut hommailla sellaisen haisulin kanssa yhtään mitään.
Miksi jotkut ihmiset eivät osaa huolehtia edes omasta puhtaudestaan?!
Yksi omituisimmista deittikokemuksista on tämä. Tapailin yhtä seurallista ja ihan mukavaa miestä varmaan pari, kolme kertaa. Kunnes yksillä treffeillä selvisi mitä hän teki sivutyönään: Jakoi pokausvinkkejä joillekin luusereille ja ikään kuin valmensi näitä löytämään tyttöystäviä ja saamaan seksiä. Otti tästä rahaa tietysti. Vinkkeihin lukeutui mm sellaisia asioita, että tulisi pukeutua riikinkukkomaisesti eikä koskaan pidä maksaa naisen juomia tai aterioita treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Akan löysä pimppara. Meni kolme sormea sisään ja oli niin kuin ämpäriä olisi lykkinyt. Ero oli parempi molemmille ja perään löysin mukavan tiukkatavaraisen naisen.
Onpa sinulla pieni pili, voi apua 😬
Mies oli hyvin itsekäs, mikä näkyi sängyssäkin. Jaksoi tehdä maksimissaan minuutin pyytämiäni asioita, kuten sormetusta. Oma muna oli tärkein.
Mies oli todella pihi.
Maksatti kaiken minulla..
Mies laittoi kaiken someen ja laittaa yhä. Yksillä deiteillä kävin ja seurasin sitten Instaa/Facea kun oltiin niissä seuraajia. En ymmärrä mikä tarve nelikymppisellä teinien isällä on tuutata aivan kaikki someen, kuvailla selfietä jne.
Siellä oli lasten sairastelut ja nk. nolauskuvat, joita julkaisi lapsistaan.
Olen itse aika yksityinen ihminen ja kaikki somet on rajattuja, lapsen kuvia en jaa lainkaan tai selfietä.
Mies oli komea ja hyvässä ammatissa, halusi nähdä uudestaan, mutta meni fiilis kun seurailin pari viikkoa sitä touhua.
Edelleen ollaan FB kavereita ja sama meno jatkuu.
Seurustelin nuorena n. 10 v. vanhemman miehen kanssa. Miehellä oli lapsi (mikä ei tietenkään minua olisi mitenkään haitannut!) mutta hän salasi asian minulta. Tai siis yritti salata. Kysyin esim., kuka oli se lapsi kirjahyllynsä valokuvassa - väitti sisaruksen lapseksi! Eli hän KIELSI oman lapsensa... :O - Minusta tuommoinen mies on järkyttävän kauhea isä! :'(
Oli muutenkin hyvin jäyhä ja outo tyyppi, käyttäytyi epäilyttävän salailevasti ja sängyssäkin oli täysin toimeton. Väitti olevansa täysin raitis, mutta selvästi ryyppäsi silloin, kun ei oltu yhdessä - pienet vihjeet paljastivat.
Siihen aikaan kirjoiteltiin oikeita kirjeitä: ei ollut internettiä, s-posteja, someja ym. Kirjoitteli ja lähetteli sitten hirmu pitkiä kirjeitä, joissa oli aivan täysin eri meininki ja eri mies kuin livenä! Oli kirjoittaessaan muka äärimmäisen rakastunut, oikein yliällön "romanttinen" haaveilija. Toisaalta rivien välistä paistoi jopa pelottava, sairaalloisen mustasukkainen ja omistushaluinen äijä.
- Huh huh, onneksi älysin jättää aika pian! :D
Naisen tatuoinnit. Eikö naiset tajua, että tatuoinnit on suurimmalle osalle miehiä turn-off. Samoin kuin tupakointi.
Tapasin kerran erään mukavan oloisen miehen baarissa, vaihdettiin yhteystietoja ja päädyttiin tapaamaan muutaman kerran kahvittelun ja kävelylenkkien muodossa. Mies vaikutti kiinnostuneelta, mutta tavatessa jouduin aina yksipuolisesti ylläpitämään keskustelua (mikä vähän kiusallista, kun en itsekään mikään moottoriturpa varsinaisesti ole), eikä hän koskaan pyrkinyt millään tavalla fyysiseen kontaktiin. Kun itse sitten kerran rohkaistuin ja yritin eräiden treffien päätteeksi antaa pienen pusun, niin jäätyi siitä täysin. Ajattelin, että ehkäpä olin tulkinnut hänen kiinnostuksena väärin ja toisaalta eipä siinä oikein omatkaan fiilikset päässeet kehittymään, kun tutustuminen ei sujunut. Tapailun lopettaminen oli siis minusta varsin luontevaa, eikä mieskään tuntunut olevan eri mieltä.
Myöhemmin sain sitten kautta rantain kuulla, että mies oli ollut todella ihastunut ja ottanut tämän "eromme" raskaamman puoleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin kerran erään mukavan oloisen miehen baarissa, vaihdettiin yhteystietoja ja päädyttiin tapaamaan muutaman kerran kahvittelun ja kävelylenkkien muodossa. Mies vaikutti kiinnostuneelta, mutta tavatessa jouduin aina yksipuolisesti ylläpitämään keskustelua (mikä vähän kiusallista, kun en itsekään mikään moottoriturpa varsinaisesti ole), eikä hän koskaan pyrkinyt millään tavalla fyysiseen kontaktiin. Kun itse sitten kerran rohkaistuin ja yritin eräiden treffien päätteeksi antaa pienen pusun, niin jäätyi siitä täysin. Ajattelin, että ehkäpä olin tulkinnut hänen kiinnostuksena väärin ja toisaalta eipä siinä oikein omatkaan fiilikset päässeet kehittymään, kun tutustuminen ei sujunut. Tapailun lopettaminen oli siis minusta varsin luontevaa, eikä mieskään tuntunut olevan eri mieltä.
Myöhemmin sain sitten kautta rantain kuulla, että mies oli ollut todella ihastunut ja ottanut tämän "eromme" raskaamman puoleisesti.
Voi mies rukkaa, hän oli vain ujo ja varovainen. Ei kai sitä vielä ensimmäisten kuukausien aikana uskalla toiseen koskea 😰
-sain häneltä jatkuvia hiivatulehduksia, ei osannut pestä värkkiään vaan aina oli esinahan alla mähmät odottamassa
-jokainen keskustelu taipui seksuaalissävytteiseen ehdotteluun tai puheskeluun, milloin kehuen jotain minussa tai kertoen omia mielitekojaan mitä minulle haluaisi tehdä
-negatiivinen omakuva, oli tosi raskasta olla koko ajan lohduttamassa ja kuuntelemassa kun kaikki oli paskaa, huono itsetunto. Väsyin olemaan tunnetamppooni
-ei tiennyt haluaako naimisiin, ei tiennyt haluaako lapsia, "ehkä sitten joskus" - joo, jos oltaisiin 20v niin ymmärrettävää, mutta ikää alkaa olla lähemmäs 40v hänellä niin kuinka paljon tarvitsee vielä aikaa miettiä?
-yhteisissä juhlissa joi aina itsensä änkyräkänniin tai heitti illanvieton kesken kun tuli masennuskohtaus
Tämä oli siis korkeakoulutettu mies hyvässä työssä ja asemassa.
Salasuhde muutama vuosi sitten. Molemmat tahoillaan naimisissa mutta liitot vetelivät viimisiään. Naisella oli hieman miesmäiset ronskit jutut, jotka tavallaan herätti kiinnostusta ja olivat täysin silloista vaimoani erilaiset. Kun päädyttiin erään ravintolaillan jälkeen Levillä sänkyyn oli ja on se elämäni yksi mieleenpainuvimmistä hetkistä.
Nainen oli niin karvainen joka puolelta että ihan järkytyin. Nainen piti ihme muminaa ja honotti kuin sorsa kun sain puolijäykän peniksen sisään. Ei tullut mitään. Koko se juttu loppui siihen, oli hyvin vaivaannuttavaa sen jälkeen ja tilasin hänelle taksin omaan mökkiin. Jäin miettimään että hän oli kuitenkin 25 vuotta naimisissa ihan fiksun oloisen kaverin kanssa että on se ollut varmaan heillä sitten kiihkeetä. Mulla tuli yksi kertaisesti puistatus