Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9842)

Vierailija
7121/9842 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla henkistä ja fyysistä yhteyttä. Jos jompi kumpi puuttuu, ei lopulta ole sitä toistakaan.

Vierailija
7122/9842 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin tapailemaan eräs aiemmin tuntemaani naista. Toisilla treffeillä harrastimme seksiä.

Otti vielä aamulla poskeen ja kysymättä/ varoittamatta, sylkäisi mun oman satsin mun suuhun.

Lopetin jutun siihen.

Tämä juttu nauratti ja oksetti samaan aikaan, hyi helv.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7123/9842 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin varmaan samaa pervoa joka kirjoittaa tänne niitä "haiseva hiivav""u-"provoja naisena esiintyen.

Minulla oli nimittäin hiivatulehdus ja jouduin kertomaan miehelle että sovittu viikonlopuksi kylään tulemiseni siirtyy, tai anakaan seksiä ei ole luvassa.  Mies siihen että ei häntä haittaa, ex-muijalla (kyllä, käytti tuota ilmaisua) oli aina tulehdus pil""ssa, kumihanskat kädessä piti sormettaa. Voitte kuvitella ilmeeni ja  sen, jatkuiko suhde.

Vierailija
7124/9842 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloin tapailemaan eräs aiemmin tuntemaani naista. Toisilla treffeillä harrastimme seksiä.

Otti vielä aamulla poskeen ja kysymättä/ varoittamatta, sylkäisi mun oman satsin mun suuhun.

Lopetin jutun siihen.

Tämä juttu nauratti ja oksetti samaan aikaan, hyi helv.. :D

Oikein sellaiselle miehelle, joka olettaa, että naisen tehtävä on niellä spermanlitkut.

Vierailija
7125/9842 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pelkkä apinakorva

Vierailija
7126/9842 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies/nainen ei äänestänyt kokoomusta.

Vierailija
7127/9842 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

rtyrtyert kirjoitti:

Nainen ei ollut tarpeeksi viehättävä ulkonäöllisesti.

Harva on - olemme persoonallisia ulkonäöiltämme ja "kauneus" on katsojan silmissä.

Itse lopetin treffit/tapailut, koska ketään ei kiinnosta tavata minua - olkoon mokoma :D

Olen tyytyväinen vain, koska voin tehdä haluamaani kaiket päivät vapaalla ilman "ohjausta".

Vierailija
7128/9842 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vaan huono tuuri naisten kanssa koska ne elää siinä säkityksessä että yhdeltä ihmiseltä voi saada kaiken.....!!:(.

Vierailija
7129/9842 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies piereskeli estottomasti. Kun huomautin asiasta niin valitti vatsansa kovuutta ja siten pidätyskykynsä huonontumista pierujen pidättämiselle. Katkaisin suhteen siististi muilla syillä,kun en kehdannut piereskelyään syyttää. En kestänyt pahoja hajuja.

Vierailija
7130/9842 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies piereskeli estottomasti. Kun huomautin asiasta niin valitti vatsansa kovuutta ja siten pidätyskykynsä huonontumista pierujen pidättämiselle. Katkaisin suhteen siististi muilla syillä,kun en kehdannut piereskelyään syyttää. En kestänyt pahoja hajuja.

Minulle yks piereskelijä-sika alkoi paasaamaan, että enkö tiedä että pierujen pidättäminen on epäterveellistä ja ei hän sille mitään voi että on mahassa ilmaa xD No nuo ei kyllä hyviä käytöstapoja, esim. että menis vaikka vessaan piereskelemään. Goodbye siis :D

Vierailija
7131/9842 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin seuraavat tapailut ensimmäiseen kertaan:

-miehellä ruskeat hampaat ja olisi halunnut saman tien muuttaa luokseni (ilmeisesti omaa asuntoa ei ollut)

-miehellä törkeitä kommentteja naisista

-miehellä punaiset kävelykengät ja naisellinen ääni

-miehellä kiiltävä kalju ja kuulemma panohommat vaan kiinnostaisi

-mies haisi kummalliselta, ehkä ei ollut vaihtanut vaatteita muutamaan viikkoon

-mies valehteli ikänsä, pituutensa ja painonsa ja oli muutenkin kaljaan menevä

-mies puhui vain siitä, mitä hän haluaa suhteelta, olin kuin hyllyltä otettavissa oleva barbara, jolta ei kysytty ollenkaan, mitä minä haluaisin suhteelta

-mies oli liian yksinkertainen, tiesin, että en jaksaisi kauaa moista

-mies oli varattu ja valehteli siitä

-mies kertoi olevansa naimisissa ja sarjapettäjä, jumalan lahja naisille...... joopa joo

Nykyisin en enää käy ollenkaan treffeillä. Olen tullut siihen tulokseen, että en jaksa enää tuhlata aikaani kahvilla, koska kaikki miehet ovat jotain jämäpaloja ja moniongelmaisia, joiden odotukset eivät kohdistu koskaan heihin itseensä, vaan naisten arvosteluun.

Vierailija
7132/9842 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sinkkuaikana johtui usein siitä, että miehet eivät esimerkiksi osanneet keskustella. Hatusta heitetty esimerkki tässä: "Moi, mitäs kuuluu?" "Moi, hyvää" ja jos tuosta olen vielä jatkanut keskustelua jotenkin, on vastauksia saanut lypsää. En ole koskaan jatkanut kolmatta lausetta pidemmälle.

Sitten on ollut niitä jotka antavat ymmärtää, että heillä kyllä seuraa riittää. Olen siinä vaiheessa todennut että okei, tätä peliä osaa pelata kaksikin - nuorena olin vielä niin hölmö, että viitsin vedättää heitä takaisin. Yleensä tilanne päättyi siihen, että minä sain heidät koukkuun ja häivyin - miehet saattoivat soitella useita kertoja päivässäkin perään ja usein asiasisältö oli se, että hehkuttivat tavanneensa ihanan naisen 😂😂

Vierailija
7133/9842 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haisi ensin kainalohielle ja hiukset haisivat rasvaisille. Sen vielä yritin niellä kerran sattuneena vahinkona, mutta kun seuraavan kerran menin hänen kotiinsa, henki haisi pahalle, ja hänellä oli omituisia ilmeitä. Jouduin lähtemään karkuun.

Vierailija
7134/9842 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen,yritti käyttää taloudellisesti hyväksi,seksi kiinnosti 4x vuodessa,jatkuva arvostelu,vähättely,sitte olis kiinnostanut kun löysin uuden miehen.

Vierailija
7135/9842 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies runkkasi katkuvasti ja aina sellanen irstas puutteessa oleva ilme 😑

Alko oksettaan.

Hieroi itseään mun aikanakin ja luuli olevansa seksikäs.

HYI vit..!

Vierailija
7136/9842 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella ei ollut juurikaan seksuaalisia haluja. Olisi ollut ulkonäöltään ja luonteeltaan 100% tyyppiäni mutta kun seksi ei käy niin se oli sitten siinä.

Vierailija
7137/9842 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle yks piereskelijä-sika alkoi paasaamaan, että enkö tiedä että pierujen pidättäminen on epäterveellistä ja ei hän sille mitään voi että on mahassa ilmaa xD No nuo ei kyllä hyviä käytöstapoja, esim. että menis vaikka vessaan piereskelemään. Goodbye siis :D

Aika neitimäistä mennä vessaan pieremään. Ihan kuin se olis joku häpeällinen asia, jota pitää piilotella.

Vierailija
7138/9842 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea  muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?

No et tietenkään tee mitään ja ime tai räplää tulehtunutta tai p4skaista munaa. Mies menee pesulle ja tarvittaessa menee hoidattamaan lääkäriin hiivansa tai bakteeritulehduksensa ensin.

Oma terveyteni on huomattavasti oleellisempaa kuin miehen orgasmi tai paha mieli siitä, että asiallisesti sanoo, että nyt kuule ei tällaiset aromit ole normaaleja, jokin on vialla ja se pitää jo ihan itsesi takia selvittää.

Sama naisille, joiden alapäässä on hoitamaton ongelma.

Tämä pilasi eräät treffit. Juttu luisti, suutelu toimi, seksikin oli ihan hyvää, mutta kun etenin alaspäin ottaakseni suihin, oli vaan pakko lähteä tulemaan ylöspäin kun nenään alkoi haista pesemätön vehje. Mennessäni itse suihkuun koitin vihjailla miestä mukaan, mutta ei, hölmistyneenä hiippaili sukat jalassa kylppärin ovelle peseytyessäni. Myöhemmin viestillä kyseli miksen ottanutkaan suihin vaikka tilanne vaikutti siltä. Sanoin vaan että ei kaikkea hyvää kerralla, mutta ne jäi kyllä viimeiksi treffeiksi. Toisaalta tekisi mieli vielä tavata, mutten todellakaan halua joutua samaan tilanteeseen toistakin kertaa.

Vaikka jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi pitää hyvää huolta hygieniastaan, niin kyllä teidän naisten pitäisi lopettaa vihjailu ja kertoa suoraan ja selkeästi, mitä haluatte. Sun olisi pitänyt sanoa miehelle, että mennään yhdessä suihkuun. Hyvää kahden aikuisen ihmisen väliseen kuuluu selkeä kommunikointi eikä mitkään hämärät vihjailut. Kerro selkeästi tarpeistasi.

Todella vastanmielistä, jos pitää pyytää aikuista ihmistä peseytymään. Sen verran pitää itse tajuta.

Vierailija
7139/9842 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin filmitähteen eikä tavis mies tuntunut enään missään. Ärsytti vaan kun pyöri nurkissa. Nykyään viihdyn sinkkuna.

Vierailija
7140/9842 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vaikutti mukavalta ja mentiin hänen kämppäänsä. Oli täysin epäsiisti koti. Käytettyjä valmisruoka-astioita ja kaikenmaailman ruokapusseja jokapuolella ja niistä johtuva paha ummehtunut haju. Sänky petaamatta tavaroita joka puolella lattioita.  Vessa täysin sotkuinen.Sanalla sanoen asunto oli läävä. En viipynyt kuin ehkä 10 minuuttia ja häivyin.