Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9842)
Ensitreffit kotonani. Miehellä oli vaaleat boxerit. Ehdotti pimeässä naintia. Sanoin nauttivani mieluummin valossa. Kun alkoi boxereitaan häpeillen ottamaan pois, huomasin etumuksessa olevan vahvasti kusenkeltaisen läikän ja takaaosassa paistoi useammatkin ruskehtavat vauhtiraidat. Menipä halut kertaiskulla. Yökkäsin ja pyysin kohteliaasti poistumaan. Ja häpeillenpä tuo lähti. Ei ole senkoommin tavattu. Olisi muuten ollut mukiinmenevä tyyppi. Mutta, mutta...
Mies oli masentunut ja elämäntapaongelmainen, istui sisällä polttamassa röökiä ja katsomassa leffoja joista suosikki oli Taksikuski, aloin lopulta pelätä että mies itsekin hommaa aseen ja alkaa hulinoida. Oli jotenkin tosi epävakaan oloinen. Vihainen. Kela v"u sitä ja Kela vi""u tätä ja v"""n naapurit ja v""n mutsi..
Kun tavattiin mies kertoi olevansa masennuksen takia sairaslomalla mutta antoi ymmärtää, että tekee asialle jotain. Oli valetta. Suhteemme oli sitä että minä työpäivän jälkeen vein miehelle ruokaa ja siivosin. Seksiä meillä ei enää lopulta ollut miehen huonon hygienian takia.
Moni on sanonut, että olen liian kiltti. Luultavasti olenkin, kun tulen ystävyyssuhteissa ja parisuhteissa hyväksikäytetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Kumppani on liian lyhyt. Tajusin sen häiritsevän minua vasta kolmen seurusteluvuoden jälkeen.
:D
Kuinka lyhyt?
Eräs mies n 30+ kaveri halusi välttämättä tarkastaa persevakoni. Omasta mielestäni se oli ihan puhdas ja siisti. Taisi löytää sieltä vaaleita siistejä pieniä karvoja, niin tästä hermostu. Kukaan mies ei ole koskaan valittanut pepustani. Tämä ihme tyyppi haisteli pimperoa ja muutenkin oli tosi moukkamainen. Ei mitään käytöstapoja. Poltti tupakkaa ja juo kaljaa. Luulee itsestään miehenä liikoja. Molo kapea ja mitäänsanomaton. Pienimmästä päästä mitä on ollut miehillä. Luulee olevansa joku ruskea päinen Casanova helsingin seudulta. Haha.
Vierailija kirjoitti:
Kun hän meni naimisiin toisen kanssa, päätin, että tämä oli tässä. Pitäkööt tunkkinsa.
Olisi mielenkiintoista tietää montako vuotta meni, ennen kuin palautit hänen tunkkinsa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmas tapaus. Pökkelö. Ei puhunut mitään, treffeillä hänen luonaan vahtasi vain televisiota, tuskin kahveja tarjosi. Kahden tunnin tv:n tölläämisen palkkioksi sain seksiä. Sui*inotto karseaa koska ka-lu haisi ja maistui todella pahalle.
Siis anteeksi mutta otitko vieraalta mieheltä suihin ilman kondomia?
Hän varmaan tarkoiti, että kondomin maku ei ollut hänen mieleensä. ps.käynti pesulla voisi tehdä "sessiosta" maistuvamman.
Vierailija kirjoitti:
Eräs mies n 30+ kaveri halusi välttämättä tarkastaa persevakoni. Omasta mielestäni se oli ihan puhdas ja siisti. Taisi löytää sieltä vaaleita siistejä pieniä karvoja, niin tästä hermostu. Kukaan mies ei ole koskaan valittanut pepustani. Tämä ihme tyyppi haisteli pimperoa ja muutenkin oli tosi moukkamainen. Ei mitään käytöstapoja. Poltti tupakkaa ja juo kaljaa. Luulee itsestään miehenä liikoja. Molo kapea ja mitäänsanomaton. Pienimmästä päästä mitä on ollut miehillä. Luulee olevansa joku ruskea päinen Casanova helsingin seudulta. Haha.
Normaali mies. Itsekin haluan tarkastaa persvaon ja reiän, nuuhkia ja nuolla sitä ja myös pimpulia. Mitä ihmeellistä siinä on, luonnollisia juttuja. Mulla on myös nysä molo, mutta hyvin on kelvannut, kun osaan temput.
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffit kotonani. Miehellä oli vaaleat boxerit. Ehdotti pimeässä naintia. Sanoin nauttivani mieluummin valossa. Kun alkoi boxereitaan häpeillen ottamaan pois, huomasin etumuksessa olevan vahvasti kusenkeltaisen läikän ja takaaosassa paistoi useammatkin ruskehtavat vauhtiraidat. Menipä halut kertaiskulla. Yökkäsin ja pyysin kohteliaasti poistumaan. Ja häpeillenpä tuo lähti. Ei ole senkoommin tavattu. Olisi muuten ollut mukiinmenevä tyyppi. Mutta, mutta...
Tämä on miehen kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on miehen kirjoittama.
Eikö mies voi kirjoittaa toisen miehen ällöttävästä epäsiisteydestä heidän treffeillään? Häiritseekö se sinua jotenkin?
Heitti mällit aina tyynylleni. Nopeastihan siihen vitsiin kyllästyi… Hohhoijaa, eipä onneksi tarvitse sitä ukkoa enää nähdä
Valtavan iso ruskea pigmenttirengas peräaukon ympärillä. Olin kuolla nauruun. Ei sinänsä minua olisi haitannut, mutta tyty otti nokkiinsa ja häipyi. Karkoitin siis naurullani.
Vierailija kirjoitti:
Valtavan iso ruskea pigmenttirengas peräaukon ympärillä. Olin kuolla nauruun. Ei sinänsä minua olisi haitannut, mutta tyty otti nokkiinsa ja häipyi. Karkoitin siis naurullani.
Saispa tavata tuollaista edes kerran elämässä. Olen nimenomaan isojen pigmenttirengaiden fani. En nauraisi, vaan nauttisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saispa tavata tuollaista edes kerran elämässä. Olen nimenomaan isojen pigmenttirengaiden fani. En nauraisi, vaan nauttisin.
Nää on pahoja! Valkaisu ja pepun pesu jokaisen kakkaamisen jälkeen on must. Suomessa on joka vessassa alapääsuihku, mutta ei sitä kyllä yksikään nainen koskaan käytä, kun peppuja kattelee... tai haistelee... Nuolemassa pitäisi aina olla, mutta hygieniasta ei pidetä silti huolta.
Kerran lopetin naisen tapailun, kun se kävi aina ennen seksiä kakalla. Siis melkein joka kerta. Seksiä sai vain vessakäynnin jälkeen. Oli inhottavaa ensin kuunnella sen losahduksia ja pieruja vessasa paperiseinien läpi ja heti perään joutua sen ahdistelun kohteeksi. Seksi siinä vaan hiersi liikaa, mutten täyden 10 nainen. En vaan tykkää panna pöntöltä tullutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on pahoja! Valkaisu ja pepun pesu jokaisen kakkaamisen jälkeen on must. Suomessa on joka vessassa alapääsuihku, mutta ei sitä kyllä yksikään nainen koskaan käytä, kun peppuja kattelee... tai haistelee... Nuolemassa pitäisi aina olla, mutta hygieniasta ei pidetä silti huolta.
Kerran lopetin naisen tapailun, kun se kävi aina ennen seksiä kakalla. Siis melkein joka kerta. Seksiä sai vain vessakäynnin jälkeen. Oli inhottavaa ensin kuunnella sen losahduksia ja pieruja vessasa paperiseinien läpi ja heti perään joutua sen ahdistelun kohteeksi. Seksi siinä vaan hiersi liikaa, mutten täyden 10 nainen. En vaan tykkää panna pöntöltä tullutta.
Valkaisu? Siis kuvitteletko että bidee-suihkussa on valkaisuainetta, vai ehdotatko että naisten pitäisi lähteä kosmetologille peräaukon valkaisuun joka vessakäynnin jälkeen? Et taida olla ihan normaali.
Kumppanillani on liian lyhyt. Tajusin sen häiritsevän minua vasta kolmen seurusteluvuoden jälkeen.
:D
Vierailija kirjoitti:
Estrogeeni aiheuttaa pigmentin tummumista sukupuolielinten alueella, eli se ruskea väri on todella tavallista naisilla. Kannattaisiko miettiä, oletko sittenkin miehestä kiinnostunut, jos naisen sukupuolielinten luonnollinen väritys naurattaa/inhottaa. Nolo kommentti mieheltä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et kestä vessasta kantautuvia ääniä, ei kannata harkita parisuhdetta. Nimittäin vaikka sattuisivat asumaan niin suuressa kämpässä että kylppäriäänet eivät kantaudu makuuhuoneeseen, kohtaat tilanteen viimeistään ensimmäisellä yhteisellä risteilyllä/hotellireissulla.
Kannattaa aikuistua ja opetella hieman sietokykyä ihmisten luonnollisiin ääniin ja vasta sitten harkita parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et kestä vessasta kantautuvia ääniä, ei kannata harkita parisuhdetta. Nimittäin vaikka sattuisivat asumaan niin suuressa kämpässä että kylppäriäänet eivät kantaudu makuuhuoneeseen, kohtaat tilanteen viimeistään ensimmäisellä yhteisellä risteilyllä/hotellireissulla.
Kannattaa aikuistua ja opetella hieman sietokykyä ihmisten luonnollisiin ääniin ja vasta sitten harkita parisuhdetta.
No minä kyllä käyn pesulla ennen suuseksiä, enkä paskalla!!
Terv N 39v
Ylipainoinen, lahna ja huonokäytöksinen.
Pillun saaminen kullin ulottuville vaikeutua.