Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
6561/9847 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa-ah, mulla ei ole koko elämäni aikana ollut juurikaan vientiä, mutta nyt muistinystyröitä hierottuani muistin kuin muistinkin sen kerran, kun olin vastannut treffikutsuun kieltävästi (eli varsinaisesta tapailusta ei ollut kyse, kun emme ennättäneet edes niille ensimmäisille treffeille):

Miehellä oli aivan liian naiselliset kädet. Hennot, pitkäsormiset ja väritykseltään ujon ruusun sävyiset. Lisäksi hänen kyntensä olivat himpun verran liian pitkät, vain muutamia millimetrejä, mutta jo nämä kynnet vain korostivat muutenkin erittäin naisellista vaikutelmaa. Hän olisi aivan heittämällä voinut toimia kynsilakkamallina.

Myöhemmin tajusin senkin että kädet ovat miehessä minulle se näkyvä ruumiinosa, jonka täytyy olla täydellinen tai lähes täydellinen. Mikään ei sytytä niin kuin vahvat, miehekkäät kourat, vieläpä jos ne tekevät jotain fyysistä työtä... aah...

Vierailija
6562/9847 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienhaju ja huono hygienia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6563/9847 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujon ruusun väriset 😂😂

Vierailija
6564/9847 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä syitä. Alkoholismi, tyhmyys, valehtelu, pettäminen, tylsyys, huono sängyssä, pieni kikkeli, mt-ongelmat, lapsellisuus, itsekeskeisyys, haisi pahalta, luottotiedoton rahan pummaaja, ilkeä ja inhottava, liian hiljainen, liikaa päihteitä, liian yksinkertainen.

eli täsmälleen tasoisesi mies

Vierailija
6565/9847 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian väljä toosa.

Vierailija
6566/9847 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä tunnustaa, mutta nuorena tyttönä tapailin pari kuukautta komeaa ja mukavaa nuorta miestä ja olin aluksi jopa ihastumassa häneen, mutta sitten alkoi liikaa ärsyttämään, kun hän käveli aina hitaasti ja "pullistellen", kädet kevällään (näytteli komeita hauiksiaan) ja AINA oli talvikenkien vetoketjut auki, niin että piti kävellä jalat harallaan. Kävellessä kuului kenkien vetoketjujen kilinä kuin olisi siinä kulkenut villin lännen sheriffi kannukset kilisten.

Noin lapsellisen asian takia lopetin tapailun!

No, olen kuullut että hänestä oli vuosien varrella tullut väkivaltainen alkoholisti, niin että ei kaduta :)

Vierailija
6567/9847 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin juttu päättyi, koska meillä oli täysin erilaiset elämäntilanteet ja -arvot. 

Mies ei käynyt töissä ja vaikka hän mielellään kyllä otti vastaan kaiken mitä tarjosin (ruoat, juomat yms), niin koki samalla jonkinlaista alemmuuskompleksia omasta varattomuudestaan ja kuittaili mulle mun rahankäytöstä ja "kalliista mausta" (en elä mitään erityisen yleellistä elämää, mutta hänen mielestään esimerkiksi pihvit ja parfyymit olivat merkki siitä, että olen jonkinlainen kermaperse). 

Lähtökohtaisesti mulla ei ole ongelmaa tuloerojen kanssa, mutta kun aikuinen mies kutsuu mua toistuvasti "pissikseksi", koska käytän jotain YSL:n hajuvettä, niin tiesin, että ehkä tää meidän juttu ei ole tähtiin kirjoitettu.

Vierailija
6568/9847 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhui rahasta koko ajan ja siitä kuinka kallista kaikki on. Maksoin joka treffeillä omat syömiseni ja juomiseni, teen aina niin, eli mies ei maksanut penniäkään minun kuluja. Silti hoki esim. leffaeväitä ostaessani kuinka kallista ostokseni ovat. Mies oli ihan hyvässä ammatissa, samoin minä joten oli varaa niihin syömisiin. Toki säästäväisyys on hyvä piirre, mutta oli tosi rasittavaa kuunnella samaa virttä joka kerta. Viidet treffit jaksoin.

Vierailija
6569/9847 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu kun tätä palstaa ja kirjoittelua seuraa ( miehenä) tulee mieleen että riittääkö mikään suomalaiselle naiselle? Jos ottaa täältä nuo isoimmat viat pois ja vetää siitä sellaiset keskimääräiset pahat tavat vielä pois, niin sen jälkeen voi edelleen kysyä, mikä riittää? Esimerkiksi täällä on haukuttu mm.työnvieroksumisesta, pahalle haisemisesta yms yms. Itse olen saanut haukkuja mm.liiallisesta työteosta (en ole yrittäjä, ilmeisesti pitäisi olla koska otaksun että silloin se olisi hyväksyttävää).

Jos yleisesti ei omaa paljoakaan pahoja tapoja tai on ainakin valmis niitä muuttamaan/korjaamaan tarvittaessa ja ottamaan huomioon naisen niin mitä mielestänne sitten on korjattavaa tai mikä on lopputulos?

Itse en osaa tähän vastata. Yksi arvaus voi olla munaton ja väritön sekä itsetunnoton vässykkä joka vain miellyttää. Onko näin vai mitä te, arvon naiset, olisitte valmiita hyväksymään miehessä jotta tapailu jatkuisi?

Vierailija
6570/9847 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen viihtyi homo miesten seurassa vähän liiankin hyvin, oli niitä useita kaveripiirissä. Itsellä ei homottanut, ja seurani ei oikein kelvannut.

Vierailija
6571/9847 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tyhmää harrastaa seksiä jos vain mies nauttii. Suorastaan idioottimaista, eihän siinä ole edes mitään järkeä.

Silloin täytyy vain etsiä parempi, turha jäädä kärsimään.

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
6572/9847 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Jännä juttu kun tätä palstaa ja kirjoittelua seuraa ( miehenä) tulee mieleen että riittääkö mikään suomalaiselle naiselle? Jos ottaa täältä nuo isoimmat viat pois ja vetää siitä sellaiset keskimääräiset pahat tavat vielä pois, niin sen jälkeen voi edelleen kysyä, mikä riittää? Esimerkiksi täällä on haukuttu mm.työnvieroksumisesta, pahalle haisemisesta yms yms. Itse olen saanut haukkuja mm.liiallisesta työteosta (en ole yrittäjä, ilmeisesti pitäisi olla koska otaksun että silloin se olisi hyväksyttävää).

Jos yleisesti ei omaa paljoakaan pahoja tapoja tai on ainakin valmis niitä muuttamaan/korjaamaan tarvittaessa ja ottamaan huomioon naisen niin mitä mielestänne sitten on korjattavaa tai mikä on lopputulos?

Itse en osaa tähän vastata. Yksi arvaus voi olla munaton ja väritön sekä itsetunnoton vässykkä joka vain miellyttää. Onko näin vai mitä te, arvon naiset, olisitte valmiita hyväksymään miehessä jotta tapailu jatkuisi?

Uskon, että näennäisesti pienissä syissä on taustalla se, että ei yksinkertaisesti ole kemiaa. Kenties ihmiset sietävät vaikka sitä hienhajua ja työnvieroksumista sellaisilta kumppaniehdokkailta, joita pitävät muuten potentiaalisina.

Itsekin olen joskus lopettanut tapailun syistä, jotka paperilla voivat vaikuttaa pikkumaisilta, mutta lopulta nämä syyt ovat vain asioita, jotka katkaisivat kamelin selän. Nykyinen mieheni ei ole millään tavalla täydellinen ja hänen epätäydellisyydet saattaisivat olla dealdreakereita sellaisessa henkilössä, jota en muutenkaan pitäisi sopivana mulle.

Vierailija
6573/9847 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haiseehielle joskus, pointti on että jos sille haisee jatkuvasti niin tulee mieleen että huolehtiko ihminen hygieniastaan ollenkaan, ja jos ei huolehdi niin mistä johtuu ja mitäköhän muita arkipäivän asioita hänellä on jotka ei jostain syystä luonnistu. Masennusta, välinpitämättömyyttä jne. Peseekö hampaitaan edes.. voihan se olla elämäntapahippi joka ei peseydy ja kyllä se on ihan OK jos jollekin se ei ole OK.

Vierailija
6574/9847 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marmatus, negatiivisuus ja äärimmäinen joustamattomuus. Ei mitään sosiaalisia taitoja. Töksäyttelee mitä sattuu. Kyseessä mies. Ikipoikamiehenä pysyy tuolla menolla. Ei tuollaista vaan jaksa.

Mulla ihan samanlainen kokemus vuosi sitten. Todella negat. mies, joka haukkui kaikkea mahdollista ja töksäytteli mullekkin mitä sattuu. Ei ymmärtänyt ollenkaan, miten naisille puhutaan. Ei pitänyt yksinkertaisimpiakaan lupauksiaan, vaikka nähtiin vaivaiset kaksi kertaa. Tulin toisesta kaupungista asti häntä tapaamaan, vaikka ei olisi tarvinnut. Normaali ihminen olisi ollut kiitollinen, varsinkin kun hän olisi halunnut jatkaa tapailua. Toki ymmärrän, että hänellä ollut rankempi lapsuus, kun mulla, mutta silti...

Vierailija
6575/9847 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hoitamattomat mt -ongelmat, jäi katkeraksi erosta exän kanssa, joka määritti hyvin nopeasti myös minun kalenterini kuka hakee hänen lapset ja mistä. Tää tyyppi ei hoitanut lapsiaan (ne jäi minun vastuulle), ja aivan törkeä hikoilemaan liiallisen ylipainon takia. Viimiseltään jouduin heittämään ulos kämpästä.

2. Vainoava ja sairaan mustasukkainen. Ajoi autoa kännissä ja uhkaili itsemurhalla jos jätän hänet. En ole ikävöinyt tämänkään perään.

3. Vuosikausiin en uskaltanut tavata ketään, eteenkään vierasta miestä. Korona toi tähän pari vuotta vielä lisää. Mutta, tarpeet viimein voitti ja uskalsin tavata itseäni nuoremman, tosi ihanan ja kiltin miehen! Tää on semmonen että jos Naistenhuoneella hänestä kysytään, niin 10+ lähtee ihan heittämällä :)

Vierailija
6576/9847 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavia limaperse akkoja. Ei seiso.

Vierailija
6577/9847 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enään näkynyt eikä kuulunut.

Vierailija
6578/9847 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen halusi harrastaa seksiä, vaikka ei kunnolla tunnettu vielä toisiamme, minä en, koska se ei kuulu harrastuksiini. Ainoastaan rakastelen vakituisen kumppanin kanssa.

Vierailija
6579/9847 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

Uskon, että näennäisesti pienissä syissä on taustalla se, että ei yksinkertaisesti ole kemiaa. Kenties ihmiset sietävät vaikka sitä hienhajua ja työnvieroksumista sellaisilta kumppaniehdokkailta, joita pitävät muuten potentiaalisina.

Itsekin olen joskus lopettanut tapailun syistä, jotka paperilla voivat vaikuttaa pikkumaisilta, mutta lopulta nämä syyt ovat vain asioita, jotka katkaisivat kamelin selän. Nykyinen mieheni ei ole millään tavalla täydellinen ja hänen epätäydellisyydet saattaisivat olla dealdreakereita sellaisessa henkilössä, jota en muutenkaan pitäisi sopivana mulle.

Kiitos asiallisesta vastauksesta, arvostan!

Eli mennään eteenpäin.

Vierailija
6580/9847 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki haiseehielle joskus, pointti on että jos sille haisee jatkuvasti niin tulee mieleen että huolehtiko ihminen hygieniastaan ollenkaan, ja jos ei huolehdi niin mistä johtuu ja mitäköhän muita arkipäivän asioita hänellä on jotka ei jostain syystä luonnistu. Masennusta, välinpitämättömyyttä jne. Peseekö hampaitaan edes.. voihan se olla elämäntapahippi joka ei peseydy ja kyllä se on ihan OK jos jollekin se ei ole OK.

Sekä jotkut tahtomattaan haisee kamalalle plus kotinsa. Syy: pesee vaatteita tai lakana ym pyykkiä liian harvoin tai että pesee liina vaatteet vain 40 asteessa. Tuolloin tekstiilit alkaa ennen pitkää haisee ja niihin jää sellainen rasvainen kalvo. Henkilö itse tottuu eikä huomaa.

Sama kuin liiallinen parfyymin käyttö. Itse nenä tottuu siihen. Tosin suomalaisilla ongelma on yleensä tuo ensinnä mainittu. Mieluummin haistelen liiallista parfyymin tuoksua kuin pask.. hajua. Taitaa olla muut samaa mieltä koska ketjussa ei taida olla yhtäkään kommenttia liiallisesta parfyymin käytöstä, mutta pahasta, lian hajusta kyllä.