Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Ulkomaat kirjoitti:
Daami referoi Helsingin Sanomien artikkeleita kuin pyhää sanaa. Mielenkiinto suurimpaan osaan suomalaisista naisista pysähtyy tähän. Ei osoita mitään mielenkiintoa oppia uusia näkökulmia ja ymmärtää asioita laajemmin. Lisäksi just too boring....
Eli sinua harmittaa se että naiset tietåvät mitä maailmassa oikeasti tapahtuu. Kyllä on miehellä huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Ei kysellyt mitä minulle kuuluu. Tai kysy joskus mutta kun aloin kertomaan niin alkoi puhua omista asioistaan. Itsekkyys eikiinnostanut.
Kuulostaa niiin tutulta. Minun piti pitää keskustelua yllä ja kysellä, ja hän ei tajunnut, että voisi itsekin kysyä jotain tai olla kiinnostunut minunkin asioistani. Kaiken lisäksi hänellä edes harvemmin oli mitään mielenkiintoista kerrottavaa.
Aina jättänyt, kun nainen lihonut liikaa.
Minulla tapailu jää jo nettiin, jos nainen ei kykene kirjoittamaan pitkiä ja jäsenneltyjä viestejä, joissa on sisältöä.
Ulkonäössä annan paljon anteeksi, eikä koulutus kiinnosta, mutta jos kirjallinen kyky ja halu jäsenneltyyn ilmaisuun puuttuu, minua ei nappaa yhtään.
On hämmästyttävää, kuinka heikko ilmaisukyky on AMK-koulutetuillakin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen kertoi olevansa ala-asteen opettaja ja halveksin peruskoulun opettajia ellei ole erityisopettaja.
Annoitko hänelle Wilman kautta rukkaset?
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin pari vuotta rikkaan, mutta älyttömän nuukan miehen kanssa. Hän oli siis ihan kauhean pihi tyyppi. Mitta tuli täyteen, kun sain mieheltä puseron syntymäpäivälahjaksi. Se oli valkoinen, mutta paikoitellen vähän likainen. Ihmettelin ja kyselin lahjan alkuperää. Tunnusti dyykanneensa kaatopaikalta ja pesseensä sen. Kyllä tympi siinä määrin, että lopetin suhteen.
Mistä näitä hertta-sarjan kauniit ja rohkeat-kirjailijoita oikein sikiää?
Rikas mies kaatopaikalla jne.
Vierailija kirjoitti:
Cake Make kirjoitti:
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.
Huono lahna oli myös sängyssä.50 kymppinen pitää olla yhdys-viivalla 50-kymppinen.
50 kymppiä? Tekee yhteensä viisisataa, viivalla tai ilman.
Mies halusi vielä joskus lapsia,minä en halua ikinä. Siinä oli tarpeeksi hyvä syy.
Harmi, kun mies oli muuten niin sopivan oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen suhde päättyi sen jälkeen kun oltiin asuttu avoliitossa n. puolitoista vuotta.
Nainen käytti jatkuvasti kaikki rahansa erilaisten sisustusjuttujen parissa, kun piti sitten maksaa laskuja niin se rooli jäi minulle. Hän maksoi puolet vuokrasta ja minä kaiken muun. Siinä kohtaa sain tarpeekseni kun olisimme todella tarvinneet uuden vuoteen, vanha oli raahattu minun vanhasta asunnosta ja oli jo todella iäkäs. Sovimme että maksamme tämän vuoteen yhdessä, kävimme kokeilemassa mieleisin ja tilasimme sen osamaksulla. Kun lasku tuli, ei hän taaskaan osallistunut sen maksuun, vaan minulle se jäi. Syyksi sanoi ettei hänellä nyt ollutkaan rahaa. Oli kuitenkin näköjään ollut rahaa uuteen käsilaukkuun, kalliin brändin päiväpeittoon ja koristetyynyihin. Ja tämä oli siis vaan esimerkki, vastaavaa oli niin paljon muutenkin.Nyt olen tyytyväinen että lähin, ennenkuin asuntosäästöni olisi nekin menneet hänen elämäntapansa ylläpitämiseen yksipuoleisella sopimuksella.
Sänky osamaksulla? Miten persaukinen olet? Kuulostat ihan naispelolta, joka keksii näitä juttuja.
Ei ole mitenkään harvinaista ostaa useamman tuhannen euron ostos osamaksulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kysellyt mitä minulle kuuluu. Tai kysy joskus mutta kun aloin kertomaan niin alkoi puhua omista asioistaan. Itsekkyys eikiinnostanut.
Kuulostaa niiin tutulta. Minun piti pitää keskustelua yllä ja kysellä, ja hän ei tajunnut, että voisi itsekin kysyä jotain tai olla kiinnostunut minunkin asioistani. Kaiken lisäksi hänellä edes harvemmin oli mitään mielenkiintoista kerrottavaa.
Eipä minultakaan kyllä kauheasti asioita kysellyt, tykkäsi kyllä näköjään kun itse olin kiinnostunut hänen asioistaan. Kuppi meni nurin kun sitten alkoi kyseenalaistamaan kiinnostukseni hänen asioitaan kohtaan, että nyt jukolauta ethän sä koskaan ole kysellyt multa mitään. Senkin sai jotenkin käännettyä minun syyksi.
Pälpättää tuntikausia. En jaksanut kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tapailu jää jo nettiin, jos nainen ei kykene kirjoittamaan pitkiä ja jäsenneltyjä viestejä, joissa on sisältöä.
Ulkonäössä annan paljon anteeksi, eikä koulutus kiinnosta, mutta jos kirjallinen kyky ja halu jäsenneltyyn ilmaisuun puuttuu, minua ei nappaa yhtään.
On hämmästyttävää, kuinka heikko ilmaisukyky on AMK-koulutetuillakin.
Se on ihan ok että sinulla on ammattikoulututkinto.
Yhden kanssa oli ihan kivaa, kunnes hän meni rapaamaan lastaan pitkän matkan päähän ja yöpyi eksällään. Piti olla viikonlopun yli, mutta vierailu venyikin pariksi viikoksi.
Yksi paljasti asunvansa 34-vuotiaana vielä vanhempiensa luona, ei ollut siis asunut koskaan yksin.
Yksi ei huolehtinyt hygieniastaan, ja suoraan sanottuna haisi.
Onhan näitä vaikka kuinka paljon, mutta tuossa nyt muutama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Nainen otti leipoessaan kuuman veden hanasta. Kuumimman mahdollisen. Väitti että se on juuri 37 asteen lämpöistä.
2. Naisella oli melkein nopan kokoinen luomi hauiksen kohdalla. Siitä kasvoi 4-5cm pitkä paksu musta suora karva.
3. Nainen ei antanut minun ottaa hänestä valokuvia.
4. Naisella oli tapana kutsua luokseen ja puolen tunnin päästä alkoi meikata ja sanoi että lähtee treffeille, mutta voin olla luonaan yötä. Tai sitten kun olimme yhdessä baarissa niin lähti vieraan miehen matkaan juuri valomerkin jälkeen. Jälkikäteen oli aina kuin mitään epänormaalia ei olisi tapahtunut.
5. Laitoin jazzia soimaan ja nainen sanoi voisinko laittaa jotain musiikkia missä on sanat.
6. Nainen olisi halunnut panna baari-illan jälkeen, eikä suostunut siihen että nukun. Koko yön eli noin 6-7 tunnin ajan läpsäisi minua poskelle heti kun nukahdin. Eli yli sata kertaa sen yön aikana. Ja vonkui että panisin häntä.
7. Nainen ei osannut keskustella. Jos minä en aloittanut keskustelua niin saatoimme istua tunnin hiljaa. Jos kysyin jotakin niin vastasi, mutta itse ei kysynyt mitään.
8. Nainen sanoi ettei saa yhtään leukaa ja että lempikirjailijansa on Le Guin.
9. Nainen kehui tv:ssä olevia miehiä, esim. Rikospaikan miehet on kuulemma pantavia, ja Puolan 2016-euroviisuesiintyjä. TV:n katselutuntia kohden 2-3 miestä oli pantavia. Minun ulkonäköä haukkui ensitreffeistä lähtien.
10. Nainen oli puolet ajasta ripulissa. Viimeisellä tapaamisellamme ulosti housuunsa.
11. Nainen itki x-ukkonsa perään ja oli löysä kuin mikä. Ja tökeröt nännitatuoinnit (kuin ekaluokkalaisen piirtämät kukat) ja ällö halkaistu kieli (kuin käärmeellä).
12. Nainen opetti yliopistossa ja luuli että voittamansa SM-mitalit ovat kokonaan oikeaa kultaa, ja mietti montako tuhatta euroa ne myymällä saisi, kun kullan arvo oli noussut.
13.-20. Ehkä joskus avaudun näistä.
Lol! Mut kasi kohta ei auennut?
Tuo lista on miehen jota kukaan nainen ei huoli parisuhteeseen. Keksi kaiken omasta päästään.
Olet oikeassa. Mikä mielikuvitus. Siis surkea.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylimalkaan suostuit tapaamiseen, kun tiesit, että hän on kierrätyskeskuksessa töissä?
Nyt valoja päälle siellä! Etkö vielä ole pääsyt jyvälle suomalaisten naisten tasosta ja varsinkin niiden tasosta, jotka esim. tällä palstalla asuvat kellon ympäri. Ja yleensäkin enemmistö naisista on aivan kierrätyskamaa.
4 kuukautta jatkunut suhde loppui kun paras ystävä narautti pelimiehen.
Mies pelasi Tinderissä samaan aikaan ja profiilin tuoreimmat kuvat oli ottanut minun kodissani.
Vierailija kirjoitti:
Jos aikuisella miehellä elämä ihan palasina, perusasiat levällään ja vaiheessa rankan eron jälkeen.
Jos mies pelkää kaikenlaista mm pimeetä, korkeita paikkoja, lentämistä, ahtaita ja suljettuja paikkoja.
Jos miehen psyyke jäänyt 13v tasolle eikä osaa ollenkaan asettua toisen asemaan, eikä ottaa muita huomioon tai
ymmärrä sanojensa /tekojensa vaikutusta muihin.
Jos miehellä mt ongelmia, eikä saa yhtään auttaa itseään (aivojaan) ja elää niin että nuppi kestäisi.
Jos mies on vanhoillissovinistinen, lähes naisvihaaja (ainakin kiukkuisena ja väsyneenä).Niin mitäpä luulette, jatkoinko suhdetta?
Naisillahan on tapana pyrkiä pariutumaan aina ns. ylöspäin, eli etsitte automaattisesti itseänne tasokkaampia miehiä...
- oli koiraansa kohtaan väkivaltainen
- käytti nuuskaa lähes koko hereilläoloaikansa, vaikka väitti, että pyrkii sen lopettamaan
- tunne-elämältään epävakaa
- valehteli ikänsä, nimensä ja asuinpaikkansa. Ymmärrän toki, että kaikkea tietoa ei itsestään kannata deittisovelluksissa jakaa, mutta en pystynyt tyyppiin enää luottamaan.
- todella ruokarajoitteinen tyyppi. Pystyi syömään muutamaa itselleen tuttua ruokaa. Mitään uutta ei halunnut kokeilla.
- huippuälykäs tyyppi, joka ei osannut yhtään mitään käyttännössä. Vietti suurimman osan päivästään tietokoneella.
- muuten vaan kemiat eivät ole monen ihmisen kanssa kohdanneet.
Hän antoi ymmärtää, ettei ymmärrä antaa.