Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
6421/9847 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen osoittautui viherhörhö sossuttajaksi, ei sellasen kanssa seurustella, naijja niitä voi muttei vakavasti seurustella.

Tolkun miehen vaimoaines ei woketa.

Vierailija
6422/9847 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valehteli pituuteensa 10cm lisää ja kuva oli ainakin 10 v ja 20 kg sitten otettu... Vastassani harmaantunut, minua lyhyempi kaljamahainen ja vittumainen mies Piikkiöstä. Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6423/9847 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli niin amis... Mulla on korkeampi koulutus. Eka tapaaminen riitti kertomaan, että ei sovita yhteen. Koulutus sivistää, mutta kaksi tai jopa kolmekin amistutkintoa ei korvaa korkeakoulututkintoa.

Vierailija
6424/9847 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli ohut....hyi

Vierailija
6425/9847 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli niin amis... Mulla on korkeampi koulutus. Eka tapaaminen riitti kertomaan, että ei sovita yhteen. Koulutus sivistää, mutta kaksi tai jopa kolmekin amistutkintoa ei korvaa korkeakoulututkintoa.

Yliopiston humaanin puolen tutkinto on kuin perseen nuolenta, kulloinkin vallalla oleva mielipide määrittää perseen maun.

Kyllä oikeata tuottavaa työtä tekevä metsuri tai putkimies on kovaa valuttaa nykyisten kädettömien miesten aikana.

Vierailija
6426/9847 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopiston humaanin puolen tutkinto on kuin perseen nuolenta, kulloinkin vallalla oleva mielipide määrittää perseen maun.

Kyllä oikeata tuottavaa työtä tekevä metsuri tai putkimies on kovaa valuttaa nykyisten kädettömien miesten aikana.

Noitten kahden välille mahtuu koko laaja skaala paljon muutakin.

Tyypillinen amiskommentti siis tämäkin.

Vierailija
6427/9847 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noitten kahden välille mahtuu koko laaja skaala paljon muutakin.

Tyypillinen amiskommentti siis tämäkin.

Ilmeisen vähäinen koulutus ja työkokemus  sinulla. Et kykene erottamaan Työteknikkoa amiksesta.

Vierailija
6428/9847 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen värkki alkoi kiihottuessaan haista niin voimakkaasti, että haju sormista ja munasta ei useista pesuista huolimatta lähtenyt moneen päivään pois. Eka paneskelu tapahtui vielä hänen isovanhempiensa luona ja oli mennä aamukahvit väärään kurkkuun, kun oltiin paneskeltu lähes koko yö ja kahvipöydässä tytön vaari ihmetteli, että mikä ihme täällä haisee.

Vierailija
6429/9847 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin muun. Eli tämän palstan, kun on niin typerät jutut.

Vierailija
6430/9847 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihervassarius oli liikaa, ensin ei tuonut sitä esille mutta onneksi totuus paljastui parin viikon jälkeen

Vierailija
6431/9847 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä voisi kuvitella tapaavani, edes yhtä kertaa henkilöä, jonka älykkyys ei riitä kuin alapeukutuksiin tällä palstalla.

Vierailija
6432/9847 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarkasteli usein itseään ja lihaksiaan peilin edessä ja luuli kai olevansa maailman komein. Minun ulkonäkööni tai muuhun olemiseeni tai tekemiseeni liittyen hän sen sijaan heitteli milloin mitäkin piikkejä. Muun muassa, että voisin hankkia silikonit, joita en kyllä tarvitse omasta tai muiden mielestä (koska hänkin käy salilla ja näkee tällä lailla vaivaa ulkonäkönsä eteen). Luuli olevansa myös minua fiksumpi (kai koska oli mies). Pihi ja huonot sosiaaliset taidot.

No, seksi oli hyvää ja hän oli ihan hyvännäkönen, toisinaan myös hauska. Myöhemmin sain kuulla että käytti myös silloin tällöin huumeita (amfetamiinia, lsd:tä). Lopetettuani sen lyhyen suhteen, huomasin voivani sinkkuna paljon paremmin. Oma käsi voittaa tuollaset mulkut. Lähinnä jäi harmittamaan se, että hänellä oli tosi kiva äiti

Vierailija
6433/9847 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehelle kaikkein tärkeintä maailmassa on kalja ja baarissa istuminen. Tunsin olevani vain ajanvietettä baarien välillä.

Vierailija
6434/9847 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli äärioikeistolainen ja söi lapsen vanukkaat vaikka jukurttiakin olisi ollut.

Vierailija
6435/9847 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 kirjoitti:

Kommunikaatioon yleensä hommat kaatuneet naisten kanssa.  Jos ei osaa kertoa mitä haluaa tai ei halua, niin en jaksa aikuisen puolesta alkaa arvailemaan.  Toinen on kyky puhua tunteista.  En tiedä mikä siinä on, ettei naiset tätä osaa.  Miesten kanssa aina ollut aivan eri juttu, on lämpöä ja läheisyyttä

Tunnistan itseni tästä. Olen kasvanut ympäristössä, jossa naisen tunteisin, mielipiteisiin ja puheeseen ylipäätänsä suhtauduttiin väheksyvästi. En pysty ilmaisemaan tunteitani tai uskalla sanoa mitä haluan.

Perheessäni veljieni tunneilmaisut ja ajatukset otettiin vakavasti, mutta minun piti olla hiljaa, koska olin tyttö ja sen takia vain hysteerinen ja ylireagoiva. En saanut edes itkeä jos isoveljeni hakkasi tai rikkoi tavaroitani.

Vierailija
6436/9847 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ota vastuuta omista valinnoistaan. Ei näe vaivaa eikä osoita että olisin millään tavalla merkityksellinen. Valehtelee. Jättää kertomatta asioita. Tulee limainen luikero vaikutelma miehestä. Koko ajan tunne että jotain ihmeellistä säätää tai salailee. Ei jatkoon.

Vierailija
6437/9847 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielinen. Luulee olevansa jumalan lahja naisille. Tyyppiä naistennaurattaja. Ei osaa sanoa ei eikä pitää huolta läheisistään. Ei myöskään halua loukata ketään, joten päätyy yrittämään miellyttää kaikkia ja perseilemään kaikille ja kaikessa. Ei ymmärrä parisuhteen rajoja.

Vierailija
6438/9847 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vihervassarius oli liikaa, ensin ei tuonut sitä esille mutta onneksi totuus paljastui parin viikon jälkeen

Oikeaoppisesti hoidettu exit, näin sitä pitää! Aatemaailman perustavanlaatuiset ristiriidat ei kyllä tiedä mitään hyvää, näistä tilanteista pitää hankkiutua eroon.

Vierailija
6439/9847 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaaminen. Tuli mieleen nyt lööpeissä olevasta naissaalistajasta mieleen, että aikoinaan kerroin julmasti ghostanneeni yhden oudosti käyttäytyneen miehen, mikä vaikutti hirveän kireältä ja takaperoiselta. Hirveästi halusi nähdä ja tarjota kaiken, mutta itselläni vain joku vaisto kuiski pysymään kaukana. Lopulta jouduin pakenemaan sen asunnolta sillä aikaa kun kaveri kävi kaupassa mun antamalla parinkympin setelillä ja tilasin hänet tuomaan jotain merkkiä mitä ei ollut olemassakaan. Juoksin juna-asemalle ja toivoin ettei tule konttaria vastaan kun yritän junaan. Tämän jälkeen en vain vastannut hänelle mihinkään mitään, ja niitä soittoja ja viestejä tuli hirveästi perään vielä pitkään. Sain hirveät haukut naispuolisilta kavereiltani, että menin näin julmasti tekemään miesparalle, enkä reilusti antanut pakkeja. Nyt voisin kysyä lööppejä katsellessa, että sanoisitteko edelleen noin..? 

Mies siis yksinkertaisesti pakotti minut jäämään asunnolleen. Jos yritin alkaa tehdä lähdön elkeitä, hän alkoi pakottamaan minua. Jos aloin pakkaamaan, hän toisesta päästä purki tavaroitani tai yritti kylkeen liimautuneena seurata perässä, eli eroon pääseminen oli mahdotonta. 

Vierailija
6440/9847 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminen. Tuli mieleen nyt lööpeissä olevasta naissaalistajasta mieleen, että aikoinaan kerroin julmasti ghostanneeni yhden oudosti käyttäytyneen miehen, mikä vaikutti hirveän kireältä ja takaperoiselta. Hirveästi halusi nähdä ja tarjota kaiken, mutta itselläni vain joku vaisto kuiski pysymään kaukana. Lopulta jouduin pakenemaan sen asunnolta sillä aikaa kun kaveri kävi kaupassa mun antamalla parinkympin setelillä ja tilasin hänet tuomaan jotain merkkiä mitä ei ollut olemassakaan. Juoksin juna-asemalle ja toivoin ettei tule konttaria vastaan kun yritän junaan. Tämän jälkeen en vain vastannut hänelle mihinkään mitään, ja niitä soittoja ja viestejä tuli hirveästi perään vielä pitkään. Sain hirveät haukut naispuolisilta kavereiltani, että menin näin julmasti tekemään miesparalle, enkä reilusti antanut pakkeja. Nyt voisin kysyä lööppejä katsellessa, että sanoisitteko edelleen noin..? 

Mies siis yksinkertaisesti pakotti minut jäämään asunnolleen. Jos yritin alkaa tehdä lähdön elkeitä, hän alkoi pakottamaan minua. Jos aloin pakkaamaan, hän toisesta päästä purki tavaroitani tai yritti kylkeen liimautuneena seurata perässä, eli eroon pääseminen oli mahdotonta. 

Samaa olen miettinyt että montakohan luotia on tullut väistettyä kun ei ole tinderiä että uppo outojen sekopäiden kanssa lähtisi minnekään. Ei ikinä ensimmäisille treffelle mihinkään muualle kun julkiselle paikalle jos uppo outo henkilö. Useammat treffit parempi katsoa muualla ettei tule yllätyksiä, ja sittenkin pitää huoli, että joku läheinen aina tietää tasan missä olet, kenenkä kanssa, osoitetta jne myöden. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi