Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
6321/9847 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen katatoninen skitsofrenia+masennus sekasotku oli sitä luokkaa, että alkoi vaikuttaa omaan psyykkiseen hyvinvointiin.

Vierailija
6322/9847 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ruinasi persepanoja!

Mä tykkäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6323/9847 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kun olen lukenut ja omaa kokemusta miettinyt, niin olen ihan oikeasti sitä mieltä, että jokaisen kannattaisi jossain vaiheessa juottaa se puolisoehdokas humalaan (voi itse kans olla kännissä, mutta sen verran selvä, että tajuaa missä mennään). Paljastaa nimittäin todella paljon. Alkoholi yleensä laskee niitä estoja ja todelliset tunteet tulevat pintaan. 

Yksi tällainen nörtähtävä mies (tykkään nörteistä), joka selvinpäin todella mukava, mutta sitten kännissä tuleekin niitä ikäviä puolia ilmi. Kauhea öykkäröinti jos joku ei toiminut niin kuin hän halusi. Myös alkoi raivoamaan toiselle miehelle kuinka "varastit minun naiseni" vaikka tämä mies oli ollut sen naisen kanssa tyylin 5 vuotta. 

Toinen hiljainen ja mukava. Sitten kun oli humalassa, niin alkoi tulla hyvin huonosti peiteltyä naisvihaa. Kuinka kaikki hänen ongelmansa ovat naisten pinnallisuuden vika ja kuinka minä pelaavana naisena olen joku tekonörtti tissitörkky. 

Kolmas isokokoinen hieman pelottavan näköinen hevimies, joka osasi olla äänekäs. Pidin aluksi vähän ärsyttävänä. Kännissä halusi kuitenkin vain halailla ihmisiä sukupuolesta riippumatta, joskus meinasi saada turpaan toisilta (vissiin homofobisilta) miehiltä. Aivan ihana. En olisi tämän tyypin kanssa varmaan ikinä päätynyt yhteen ellei oltaisi tavattu baari-iltana ja olisin todistanut hänen perimmäistä luontoaan. 

Kiitos kaunis päivän nauruista! :D

Vierailija
6324/9847 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa poikakaveri otti toisen, kun en itse päässyt mihinkään (vanhemmat kielsivät). Se loppui sen takia.

Kerran yksi itseäni vanhempi tyyppi oli yksipuolisesti kiinnostunut minusta, mutta hän ei tiennyt tarkemmin  minusta, vain nimen. Hän soitti niin kuin joku pakkomielteinen kaikki saman sukunimen omaavat ihmiset paikkakunnalta läpi, etsiessään minua, kunnes soitti oikeaan paikkaan. Hävetti ihan sairaasti, että hän oli ties kuinka monen kanssa puhunut puhelimessa, minua jäljittäessään, sukulaistenikin kanssa, jotka asuivat samalla paikkakunnalla. Sen jälkeen tuli tyypille selväksi, että ei ole kiinnostusta hänen suuntaansa minun taholtani. Vieläkin ällöttää ja puistattaa koko tyyppi, kymmeniä vuosia myöhemmin.

Vierailija
6325/9847 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Miehen koti oli ihan sikolätti. En ole itsekään välttämättä mikään supersiisti, mutta pidän tavarat järjestyksessä ja kaikelle on paikkansa. Jos mies elää kuin eläin, ei meillä mielestäni ole tulevaisuutta. En rupea siivoamaan toisen raitoja vessanpöntöstä tai pyyhkimään viikon vanhoja maitoja pöydältä, imuroimaan yms...

- Miehellä oli 80cm leveä sänky, eli sellainen yhden hengen sänky. Se oli ehkä vähän kohtuutonta lopettaa tapailu siihen kun hänen luonaan ensikertaa kävin, mutta mielestäni aikuisilla ja itsenäisillä ihmisillä ei ole sellaisia "lastensänkyjä", vaan joku mihin mahtuu kaksi nukkumaan..

- Mies vonkasi treffien alusta asti ja ehdotteli kaikkea, millon minkäkin verukkeella. En itse ole ollenkaan yhden yön juttujen perään, enkä mene ensitreffeillä sänkyyn joten tämä jäi yksiin treffeihin. Ylipäätään liiallinen vihjailu ja ehdottelu on päättänyt useammatkin treffit. Ällöttävää!

- Mies oli liian vässykkä ja kaikki piti opettaa. Tämä on varmaan aika pahasti sanottu monen mielestä, mutta miehellä pitää olla jonkinlaista itsevarmuutta ottaa kädestä kiinni, halata tms. En halua opettaa ihan kaikkea keskustelusta kosketukseen. Enkä myöskään halua pitää toista tossun alla, mutta toisinaan he haluavat itse mennä sinne väkisinkin.

Nämä siis kaikki erillisiä tapauksia. Kuulostan varmaan tosi kauhealta ja pinnalliselta, mutta on asioita joista voin joustaa ja joista en. Minulle miehen koulutustasolla, varallisuudella tai ulkonäöllä ei juurikaan ole väliä, mutta vaikkapa koti on minulle tärkeä juttu, sekä kunnioitus.

Vierailija
6326/9847 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hänen ulostetta. Katosi kaikki romanttiset tunteet

Vierailija
6327/9847 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen piheys ja itsekkyys. Tuli todella raskaaksi kun toinen oli niin itsekäs että kaikessa oli aina kyse hänestä. Hän ei koskaan ottanut muita huomioon koska ei vain pystynyt siihen vaan asetti aina omat tarpeensa muiden edelle. Äärimmäinen piheys myös johti siihen että kävi aina muiden kukkarolla ja koska asuttiin hetken yhdessä niin minunhan kukkarolla. Tyyliin ei ollut varaa ostaa ruokaa itselleen eikä edes halunnut ostaa maitoa kotiin vaan piti pummata ruokarahaa joka toinen päivä. Silti riitti rahaa olueseen ja muuhun tavaraan mitä osti itselleen minulta salaa. Sosiaalinen kömplelyys taas johti siihen ettei hän edes tajunnut että minä huomasin tuon kaiken.

En ole koskaan tavannut yhtä itsekästä ja sosiaalisesti kömpelöä ihmistä. Jatkossa vältän tällaista ihmistä kuin ruttoa.

Vierailija
6328/9847 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi vaikutti ihan kivalta, kunnes silmiltäni putosi kaihtimet. Oli kateellinen kaikille naapureilleen ja valitti heistä jatkuvasti. Teini-ikäisen lapsensa kanssa ei pärjännyt yhtään, mutta tämän piti asua, hänen mielestään, hänen luonaan. Halveksi lopussa minuakin, ja kun lähdin, soitteli äidilleni ja pyysi äitiä puhumaan minulle, kuinka hänen luonaan minulla olisi parasta elää.

Enpä mennyt, vaan tapasin nykyisen mieheni, joka on aivan päinvastainen luonteeltaan kuin tuo ex.

Vierailija
6329/9847 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies pakotti pitämään an ustappia, sellaista mistä tulee hevosenhäntäjouhia, myös lenkillä ollessamme.

Se oli perin kivuliasta

Vierailija
6330/9847 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhtoi masennuslääkeitå alas oluella,poltti ketjussa ja ajoi autolla joka oli ajokiellossa.

Kalju pää kuin keitetty muna ja kaulassa ruma tatuointi. Huh huh,kaikkiin sitä sekaantuukin kun on eron jälkeen masentunut ja kaipaa "laastaria!"

Vierailija
6331/9847 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli sitä kun hän piti minua vain laastarina, terapeuttina, hänen kadonneen omanarvon kohottajana, hänen paapojana ja passaajana, telemisten ja menemisten organisaattorina, vähän myös lompakkona. Oli itse täysin perässävedettävä, aloitekyvytön, suhteen vapaamatkustaja, lapsellisen itsekeskeinen sekä mt ongelmainen. Eihän siitä mitään tullut.

Vierailija
6332/9847 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuhtoi masennuslääkeitå alas oluella,poltti ketjussa ja ajoi autolla joka oli ajokiellossa.

Kalju pää kuin keitetty muna ja kaulassa ruma tatuointi. Huh huh,kaikkiin sitä sekaantuukin kun on eron jälkeen masentunut ja kaipaa "laastaria!"

"Mutta kun se oli niin jaennae ja ihana, osasi puhua juuri oikealla tavalla. Ihanan miehekäs."

Vierailija
6333/9847 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta kun se oli niin jaennae ja ihana, osasi puhua juuri oikealla tavalla. Ihanan miehekäs."

Riitti kun sanoi että minulla on hyvät tissit ja halusi olla kanssani. Olin niin rikki eron jälleen.

Vierailija
6334/9847 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli keltainen pipo jossa kuva Muumien Haisulista.  Jopa sisällä istui rakas piponsa päässä.

Vierailija
6335/9847 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnä lopetin kun oli iso pilu eikä posanu käuttää sitä

Vierailija
6336/9847 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko nähneet Tokmannilla niitä liukaspintasia, farkkutyylisiä legginsejä joissa paksumpi vuori? Ovat siis naisten housut ja on niitä lapsillekin. Mutta mies oli tunkenut sellaiset jalkaansa! Ja molemmilla treffeillä oli sama asu: ne legginsit  ja  kulahtanut ruskea huppari.  Luultavasti oli pessyt ne välillä mutta tuli olo, että eikö sillä muita vaatteita ole. Ja ne naisten legginsit tosiaan häiritsi..

Ekoilla treffeillä halusi torikahvilaan istuskelemaan vaikka oli tosi koleaa ja satoi, toisilla treffeillä taas koetti saada minua kanssaan kirjaston  vessaan "mä vaan sormetan sua nopeesti".

Ei tullut kolmansia treffejä tämän erikoisen legginsimiehen kanssa!

Öyk

Vierailija
6337/9847 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriöiset narkkarit eivät kiinnosta.

Vierailija
6338/9847 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Miehen koti oli ihan sikolätti. En ole itsekään välttämättä mikään supersiisti, mutta pidän tavarat järjestyksessä ja kaikelle on paikkansa. Jos mies elää kuin eläin, ei meillä mielestäni ole tulevaisuutta. En rupea siivoamaan toisen raitoja vessanpöntöstä tai pyyhkimään viikon vanhoja maitoja pöydältä, imuroimaan yms...

- Miehellä oli 80cm leveä sänky, eli sellainen yhden hengen sänky. Se oli ehkä vähän kohtuutonta lopettaa tapailu siihen kun hänen luonaan ensikertaa kävin, mutta mielestäni aikuisilla ja itsenäisillä ihmisillä ei ole sellaisia "lastensänkyjä", vaan joku mihin mahtuu kaksi nukkumaan..

- Mies vonkasi treffien alusta asti ja ehdotteli kaikkea, millon minkäkin verukkeella. En itse ole ollenkaan yhden yön juttujen perään, enkä mene ensitreffeillä sänkyyn joten tämä jäi yksiin treffeihin. Ylipäätään liiallinen vihjailu ja ehdottelu on päättänyt useammatkin treffit. Ällöttävää!

- Mies oli liian vässykkä ja kaikki piti opettaa. Tämä on varmaan aika pahasti sanottu monen mielestä, mutta miehellä pitää olla jonkinlaista itsevarmuutta ottaa kädestä kiinni, halata tms. En halua opettaa ihan kaikkea keskustelusta kosketukseen. Enkä myöskään halua pitää toista tossun alla, mutta toisinaan he haluavat itse mennä sinne väkisinkin.

Nämä siis kaikki erillisiä tapauksia. Kuulostan varmaan tosi kauhealta ja pinnalliselta, mutta on asioita joista voin joustaa ja joista en. Minulle miehen koulutustasolla, varallisuudella tai ulkonäöllä ei juurikaan ole väliä, mutta vaikkapa koti on minulle tärkeä juttu, sekä kunnioitus.

Minusta ei tarvitse hankkia leveää sänkyä jos asuu yksin.

Vierailija
6339/9847 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei tarvitse hankkia leveää sänkyä jos asuu yksin.

Jos haluaa pysyä yksin niin sitten ei. Jos haluaa yökyläilijöitä seksuaalisessa tai romanttisessa mielessä, pitää olla jo valmiiksi sellainen sänky, johon mahtuu 2. 

Vierailija
6340/9847 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaduin aika pahasti eikä mies tehnyt elettäkään auttaakseen minua, katsoi vain pitkään edes kättään ojentamatta.

Jouduin kompuroimaan ylös miten pystyin ihan yksin. Onneksi ei sentään ollut luita mennyt poikki.

Toisaalta hyvä että kävi tyypin luonne selväksi ennen kuin olimme edenneet pidemmälle suhteessamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi