Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
6241/9847 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli friends with benefits - suhde 15 vuotta vanhemman miehen kanssa, kun olin noin 38-vuotias. Jätin hänet, kun hän kertoi rakastavansa minua. Itse en ollut lainkaan vakavissani hänen suhteensa.

Vierailija
6242/9847 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi ja nuuska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6243/9847 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinismin ja junttiuden takia.

Vierailija
6244/9847 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli todella outo huumorintajua ja piilov*ttuili paljon sekä "vitsaili" turhista asioista. Myös kyttäsi keittiön pöydästä josta näki suoraan tielle, ulos ja kyttäili mitä ihmiset tekivät ja jos joku käveli hänen mielestään liian hitaasti, hän joko avasi ikkunaa ja huusi "nopeampaa nopeampaa" tai koputti ikkunaan ym. Alkoi nolottamaan liikaa ja lopulta ärsyttämään hänen jatkuva turhanpäiväinen vitsailu sekä piilov*ttuilu.

Vierailija
6245/9847 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

fägäreiden hommaa

Vierailija
6246/9847 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovinismin ja junttiuden takia.

Taidat olla kunnon feminatsi

Vierailija
6247/9847 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli aivan käsittämätön ahdistushäiriö ja masennus, ei tarvinut paljoakaan väärin tehdä kun siinä vaan makoili sitten ahdistuneena sängyssä sikiöasennossa koko päivän, eikä mistään puhuminen onnistunut. En ole koskaan nähnyt vastaavaa, tämä on kuitenkin jatkuvasti ollut parisuhteissa ja jopa vuoden/parin pituisissakin mikä ällistytti.

Vierailija
6248/9847 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on kyllä kommentteja miesten impotenssista. Huolestuttavaa.

Helppo se naisten huudella, kun ei tarvi saada lihaa kovaksi ja ylös.

Vierailija
6249/9847 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei häirinnyt miehen ylipaino, mutta alkoi häiritsemään kun hän aina kahviloissa käydessämme ei ostanut mitään, ei edes kahvia ja väitti ettei syö päivällä mitään, mutta kylläpäs maistui kun minä ostin. Niinä kertoina kun en suostunut maksamaan hänenkin juttujaan, niin hän mutisi että "helppo se on toisen syödä ja toinen on kuivinsuin" ja jos kävin vessassa ym, hän oli juonut mun kahvista useimmiten liki puolet ja syönytkin puolet mun leivästä. Kerran oli myös ahminut mun pihvin mun ollessa vessassa ja kun valititn, hän väitti että olin jo syönyt sen ja kun syytin häntä, niin hän uhmakkaana, kuin lapsi totesi "minä en syö päivällä" juu et niin varmaan. Selvisi että tämä mies on nuuka kuin mikä ja joka saattaa saada ahmimiskohtauksia, jonka vuoksi ei voi lopettaa syömistä, minkä vuoksi oli sen mun pihvinkin sitten syönyt. En jaksanut tuota.

Vierailija
6250/9847 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei häirinnyt miehen ylipaino, mutta alkoi häiritsemään kun hän aina kahviloissa käydessämme ei ostanut mitään, ei edes kahvia ja väitti ettei syö päivällä mitään, mutta kylläpäs maistui kun minä ostin. Niinä kertoina kun en suostunut maksamaan hänenkin juttujaan, niin hän mutisi että "helppo se on toisen syödä ja toinen on kuivinsuin" ja jos kävin vessassa ym, hän oli juonut mun kahvista useimmiten liki puolet ja syönytkin puolet mun leivästä. Kerran oli myös ahminut mun pihvin mun ollessa vessassa ja kun valititn, hän väitti että olin jo syönyt sen ja kun syytin häntä, niin hän uhmakkaana, kuin lapsi totesi "minä en syö päivällä" juu et niin varmaan. Selvisi että tämä mies on nuuka kuin mikä ja joka saattaa saada ahmimiskohtauksia, jonka vuoksi ei voi lopettaa syömistä, minkä vuoksi oli sen mun pihvinkin sitten syönyt. En jaksanut tuota.

Unohtui vielä kertoa että kun olin saanut hälle ja itselleni kutsun vanhemmilleni veljeni ja tämän vaimon kanssa, niin tämä mies oli siellä ahminut esim kakkua niin paljon että minä ja vanhemani jäätiin ilman. Oli myös syönyt kaikki suolakeksit.

Vierailija
6251/9847 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella oli aivan käsittämätön ahdistushäiriö ja masennus, ei tarvinut paljoakaan väärin tehdä kun siinä vaan makoili sitten ahdistuneena sängyssä sikiöasennossa koko päivän, eikä mistään puhuminen onnistunut. En ole koskaan nähnyt vastaavaa, tämä on kuitenkin jatkuvasti ollut parisuhteissa ja jopa vuoden/parin pituisissakin mikä ällistytti.

Kaiketi hyvännäköinen kuitenkin, hyvä ulkonäkö useinkin venyttää kumppanin kärsivällisyyttä ja antaa anteeksi, tiettyyn pisteeseen saakka.

Vierailija
6252/9847 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex vaimo perseestä t yh-isi

Vierailija
6253/9847 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka lihos

Vierailija
6254/9847 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli tottunut siihen että vessanpaperi ilmestyy itsestään vessaan,ruokaa itsestään jääkaappiin. Tähän hänet olivat totuttaneet ensin äiti ja sitten ex-vaimo.

Mies oli pöyristynyt kun en alkanutkaan pestä ikkunoita tai tuonut tullessani kassillista ruokaa.

Toin kyllä kahvia,mutta herra odotti myös ettå ostaisin omilla rahoillani hänelle ruokaa ja myös tekisin sen ruuan! Olimmehan suhteessa nyt.

Tätä tapahtuu myös toisinpäin. Nainen odotti että kannan ruokaa jääkaappiin, hoidan samalla perheen talouden ja toimeentulon, hoidan kodin, järjestelen ja hoidan kaikki yhteiset asiat, yms, yms, koska olemme naimisissa.

No, emme ole enää, ja syy siihen varmaankin selviää pari riviä ylempää.

Ja nyt vielä ihmettelee ja kyselee perään että miksi vaihdoin toiseen.

Niin eli hoidit sen roolin jonka me naiset yleensä joudumme parisuhteessa hoitamaan.

Nyt kyllä repesin! Sen päivän kun näkisin, että nainen hoitaa perheen toimeentulon... Eikä nuo muutkaan ole olleet naisilleni tuttuja hommia.

Eksä, mies siis, kulutti rahansa heräteostoksiin ja baariin, kun itse maksoin vuokran, sähkön, vedet, netin, ruuat, kaiken Netflixistä lähtien. Lupasi osallistua, mutta aina rahat ehti hävitä. Ei edes osallistunut kotitöihin, mitä nyt vihaisena tiskasi, jos tarpeeksi valitin.

Siinäpä syy sen jutun lopettamiseen.

Vierailija
6255/9847 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiketi hyvännäköinen kuitenkin, hyvä ulkonäkö useinkin venyttää kumppanin kärsivällisyyttä ja antaa anteeksi, tiettyyn pisteeseen saakka.

Kieltämättä, ainakin itse pidin häntä kauniina, liiankin. Ilmeisesti ne muut miehet on olleet rautaisemmalla itsetunnolla varustettuja, kun alkoi tuo jatkuva hänelle aiheuttamani ahdistus ja se "liian kaunis" ulkonäkö nakertamaan itsetuntoani melkoisesti, eikä juttu kauaa kestänyt.

Vierailija
6256/9847 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli tottunut siihen että vessanpaperi ilmestyy itsestään vessaan,ruokaa itsestään jääkaappiin. Tähän hänet olivat totuttaneet ensin äiti ja sitten ex-vaimo.

Mies oli pöyristynyt kun en alkanutkaan pestä ikkunoita tai tuonut tullessani kassillista ruokaa.

Toin kyllä kahvia,mutta herra odotti myös ettå ostaisin omilla rahoillani hänelle ruokaa ja myös tekisin sen ruuan! Olimmehan suhteessa nyt.

Tätä tapahtuu myös toisinpäin. Nainen odotti että kannan ruokaa jääkaappiin, hoidan samalla perheen talouden ja toimeentulon, hoidan kodin, järjestelen ja hoidan kaikki yhteiset asiat, yms, yms, koska olemme naimisissa.

No, emme ole enää, ja syy siihen varmaankin selviää pari riviä ylempää.

Ja nyt vielä ihmettelee ja kyselee perään että miksi vaihdoin toiseen.

Niin eli hoidit sen roolin jonka me naiset yleensä joudumme parisuhteessa hoitamaan.

Nyt kyllä repesin! Sen päivän kun näkisin, että nainen hoitaa perheen toimeentulon... Eikä nuo muutkaan ole olleet naisilleni tuttuja hommia.

Löytyisikö ihan peiliin katsomalla se syy siihen miksi juuri sinun kohdallesi onkin sattunut vain ja ainoastaan sellaisia naisia?

Vierailija
6257/9847 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu loppu heti alkuun, kun "neiti" käveli länkisäärillä reidet toisiaan vastaan hankaten lihava vatsa pystyssä vastaan. Kuvissa näytti 20kg hoikemmalta. Hymyili nähdessään minut, mutta hymy hyytyi kun huomautin, että ootko omasta mielestä samannäköinen kuvissa, eihä sua meinaa tunnistaa. Kiittelin molempien ajan tuhlauksesta ja lähdin pois ennen kuin treffit ehti alkamaankaan. Jäi sinne tönöttämään ja ihmettelemään kuin virtahepo pamauksen kuullessaan.

Vierailija
6258/9847 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä, ainakin itse pidin häntä kauniina, liiankin. Ilmeisesti ne muut miehet on olleet rautaisemmalla itsetunnolla varustettuja, kun alkoi tuo jatkuva hänelle aiheuttamani ahdistus ja se "liian kaunis" ulkonäkö nakertamaan itsetuntoani melkoisesti, eikä juttu kauaa kestänyt.

Klassinen "kaunis mt-ongelmainen nainen hakee mielialalääkitystä kenen tahansa tavismiehen kiinnostuksesta"-keissi.

Vierailija
6259/9847 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhät sätkävehkeet, elämä tuntui pyörivän sen ympärillä on että on rizloja ja puruja ja että ulos lähtiessä ovat varmasti mukana. Sormetkin oli ihan keltaiset. Söi myös huonosti, kylmiä mikropitsoja ja muroja. Lippiskin väärinpäin päässä kuin olisi 15v. Eikä kyllä ollut, 35v.  En kauan jaksanut katsella.

Vierailija
6260/9847 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailu loppu heti alkuun, kun "neiti" käveli länkisäärillä reidet toisiaan vastaan hankaten lihava vatsa pystyssä vastaan. Kuvissa näytti 20kg hoikemmalta. Hymyili nähdessään minut, mutta hymy hyytyi kun huomautin, että ootko omasta mielestä samannäköinen kuvissa, eihä sua meinaa tunnistaa. Kiittelin molempien ajan tuhlauksesta ja lähdin pois ennen kuin treffit ehti alkamaankaan. Jäi sinne tönöttämään ja ihmettelemään kuin virtahepo pamauksen kuullessaan.

Miksi tätä on alapeukutettu pelkästään? Munkin mielestä on rasittavaa nykyään tää catfish kulttuuri, missä kuvia muokataan tunnistamattomaksi ja sit levitään paikalle joko paljon rumempana tai lihavampana. Tai jopa sekä että. Voin mäkin laittaa David Beckhamin kuvan profiiliin, olis ihan sama asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän