Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
6161/9847 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mukavan näköisen miehen keski iällä, tunsin vetoa jo kun näin kuvan ja kuulin puhelimessa äänen, vaikkei hänen elämäntilanteensa hiljattain eronneena ollutkaan optimaalinen.

Kun näin hänet livenä ja käteltoiin (ei halattu vielä silloin) tunsi heti että tää on tässä! Tällaista tunnetta tunnen aniharvoin.

Harmiksen se tunne hiipui muutamassa kuukaudessa kun hän osoittautui täysin perässävedettäväksi, aloitekyvyttömäksi, mt ongelmaiseksi ja em syistä varmasti hänestä kuoriutui aikuislapsi joka välillä puhui ja käyttäytyikin kuin 13v vuotiaat. Haasteellisesta elämäntilanteesta johtuen oli taloudellisesti pa ja otti parisuhteesta vain ns rusinat pullasta myös makkarin puolella. Hänestä oli minulle lähinnä vain ajoittain seuraa, ei muuta iloa. Itseasiassa hän taisi vihata naisia ja oli hyvin vanhoillissovinisti. Peitteli sitä vain aluksi koska niin kuuluu tehdä.

Ihan hukassa koko ihminen elämänsä kanssa, harmi, meni komea mies ihan hukkaan.

Vierailija
6162/9847 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 40-kymppinen, ja aina olen, sieltä vuosikymmenten takaa jo, halunnut imeä ja ottaa sisääni vain puhdasta kalua. Se että sinulle on ollut ok paha haju miehen vehkeissä ei kyllä ole koskaan ollut normaali ja mukava asia. Dödöllä estetään megalomaanien hienhaju, kyllä sen läpi tuoksuu se miehen ominaistuoksu, ja sitähän muutenkin laitetaan vain kainaloihin, kun parhaat kohdat nuuskutella miestä on lapaluiden väli, niska, ja se kohta missä parrankasvu loppuu kaulalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6163/9847 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli gold digger.

Vierailija
6164/9847 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus 90 luvun alussa yli vuoden yhden tyypin kanssa jonka kanssa alunperinkin menin sänkyyn vain kostoksi minut jättäneelle exälleni.

(Kosto on suloinen....... exäni oli saanut kauhean raivarin kun kuuli että olen pokannut hänen pelikaverinsa).

Tyyppi oli pääsääntöisesti ihan ok seuraa vaikkakin oli hyvin itsekeskeinen, niinkun varmasti lähes kaikki nuoret miehet tuohon aikaan. Jätin hänet koska en tuntenut häntä kohtaan oikeastaan yhtään mitään "tuttavuutta" kummempaa ja koska edes makkarin puolella ei tapahtunut juuri mitään ensimmäisten kuukausien jälkeen. Meno oli tosi väsähtänyttä.

En tietenkään kertonut todellista eron syytä hänelle, vaan kohteliaasti keksin jotain liiba laabaa.

Vierailija
6165/9847 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli varattu ja käytti minua ilmaisena huoranaan silloin kun hänelle sopi. Olin pitkään rakastunut ja uskoin väkivaltaiseen vaimoon ja että ovat yhdessä vain rahan ja lapsen takia. Sen jälkeen en ole voinut enää aloittaa yhtään suhdetta, koska sain traumoja miehistä. Oma vika kai. Yksin parempi.

Vierailija
6166/9847 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 liian nuori

2 liin nuari

3 etenin liian nopeasti

4 en jumalaut ole kirjahyllyn koriste!

5 saatoin tehdä virheen. Läheisyys neidille oli tärkeämpää kuin sxxi 

6 nykyinen haukkuu mun nuudeleita valkoisiksi madoiksi

Vierailija
6167/9847 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita syitä:

- ei vaan kiinnostanutkaan 1.illan jälkeen

- osoittautui ihan törpöksi (ts yksinkertaiseksi kuin saapas)

- huumorimme ja yleensä kielenkäyttömme ei sopinut yhtään yhteen, hän oikein kunnon törkyturpa kaikkine kaksimielisyyksineen, minä en koskaan puhu tuollaisia enkä siedä kuunnellakaan

- pieni vehje ja ihan surkea sängyssä

- olin ollut kokoajan rakastunut toiseen ja halusin sen toisen

- ei vaan synny mitään kemiaa vaikka kuinka väkisin yritin ihan mukavan miehen kanssa

- mt ongelmainen, 12v tasolle henkisesti jäänyt, naisvihaaja sovinisti, tyhjätasku jolla elämä ihan palasina.

- korostuneen itsekeskeinen, puhui ihan kokoajan itsestään, työstään ja lopun ajan äidistään (huokaus).

- epäsiisti ja tupakalta haiseva

Vierailija
6168/9847 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli surkea sängyssä. Kävi kiinni kuin sika limppuun ja runnoi ryskyttäen menemään. Naisen nautinto oli sille täysin vieras käsite. Sai mennä muualle ryskyttämään.

Mun nymfo exä olisi tykännyt tollasesta, joten kaiketi aika suhteellista tuo "surkea sängyssä". Pääasia että sai siitintä ja rynkytti vaan himokkaana menemään. Mikään palstalla ylistelty lipittely tai muu hienostunut ei kelvannut.

Vierailija
6169/9847 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli gold digger.

Samoin on beatriz grimaldi, joka metsästää ja hoitaa vanhoja suomalaisia miehiä jättämään perheensä. Mutta hän saa kaiken palkan. jopa erittäin niukka miehet, jotka eivät koskaan maksaneet kahvia vaimostaan.

Vierailija
6170/9847 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 40-kymppinen, ja aina olen, sieltä vuosikymmenten takaa jo, halunnut imeä ja ottaa sisääni vain puhdasta kalua. .

Olet 40-kymppinen (neljäkymmentäkymppinen)? Eli 400-vuotias, niinkö? Aika vanha olet, joten siinä sitä on vuosikymmeniä ja imemistä ollut ihan runsaanlaisesti. Ilmeisesti tästä johtuen ovat kirjoitustaito ja matematiikka jääneet vähemmälle, vaikka 400 vuotta olisi ollut aikaa oppia. 

Vierailija
6171/9847 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemattoman pieni penis.

Vierailija
6172/9847 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso pillu

Vierailija
6173/9847 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia syitä on ollut vaikka mitä. Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.

Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.

Vierailija
6174/9847 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies luki kirjoja SAUNASSA ja koetti viedä minunkin kirjojani saunaan,nostin metelin että pilaa vain omat kirjas!

Ja toinen jätti minut yksin elokuviin kun oli kuulemma tylsä leffa,lähetteli sitten viestejä että odottaa kotonaan alasti. Kovasti ihmetteli, kun en syöksynytkään innoissani paikalle enkä enää muutenkaan halunnut nähdä.

Vierailija
6175/9847 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät edes tajua miten paljon vaatimuksia heillä on naiselle!!!!! Pitäisi olla nuori ikuisesti, todella hoikka ja timmi, mutta tissit terhakat C-kupit, alistuva luonne, kirkas ja pehmeä lapsimainen ääni, siro ruumiinrakenne, korkeintaan 160cm ja kaiken tämän LISÄKSI vielä pitäisi olla korkeasti koulutettu, peppureikä pitäisi olla valkaistu ja kaikki karvat ajeltu täydellisesti, alapään pitäisi olla äärimmäisen tiukka nätti ínnie ja siinä ei saisi olla edes ominaistuoksua vaan pitää hangata saippualla täysin hajuttomaksi... nämä vaatimukset jatkuu loputtomiin!

N19

Vierailija
6176/9847 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät edes tajua miten paljon vaatimuksia heillä on naiselle!!!!! Pitäisi olla nuori ikuisesti, todella hoikka ja timmi, mutta tissit terhakat C-kupit, alistuva luonne, kirkas ja pehmeä lapsimainen ääni, siro ruumiinrakenne, korkeintaan 160cm ja kaiken tämän LISÄKSI vielä pitäisi olla korkeasti koulutettu, peppureikä pitäisi olla valkaistu ja kaikki karvat ajeltu täydellisesti, alapään pitäisi olla äärimmäisen tiukka nätti ínnie ja siinä ei saisi olla edes ominaistuoksua vaan pitää hangata saippualla täysin hajuttomaksi... nämä vaatimukset jatkuu loputtomiin!

N19

Jos kaikki tuo olisi totta niin sittenhän miehet vaatisivat yhtä paljon kuin naisetkin.

Pitäisi olla itsevarma ja miehekäs jo pikkupojasta lähtien, roteva ruumiinrakenne, lihaksikas mutta ei salilla bodattu, leveät hartiat, vähintään 185cm, dominoiva luonne, matala ja sointuva ääni, tuuheat hiukset, ja TÄMÄN LISÄKSI korkeasti koulutettu ja menestynyt, miellyttävä tuoksu, tyyli kunnossa mutta aikaa siihen ei saisi tuhrata, viihdytystaidot hallussa, nokkela, hauska, monipuolisesti älykäs, sivistynyt mutta remonttitaitoinen, ja totta kai jännittävä mutta silti luotettava...

Jatkanko?

Vierailija
6177/9847 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt vain tvtä katsoa, ei muuta elämää hänellä.

Alkoholi oli toisen paras kumppani.

Työnarkomania kolmannella.

Vierailija
6178/9847 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N19

Jos kaikki tuo olisi totta niin sittenhän miehet vaatisivat yhtä paljon kuin naisetkin.

Pitäisi olla itsevarma ja miehekäs jo pikkupojasta lähtien, roteva ruumiinrakenne, lihaksikas mutta ei salilla bodattu, leveät hartiat, vähintään 185cm, dominoiva luonne, matala ja sointuva ääni, tuuheat hiukset, ja TÄMÄN LISÄKSI korkeasti koulutettu ja menestynyt, miellyttävä tuoksu, tyyli kunnossa mutta aikaa siihen ei saisi tuhrata, viihdytystaidot hallussa, nokkela, hauska, monipuolisesti älykäs, sivistynyt mutta remonttitaitoinen, ja totta kai jännittävä mutta silti luotettava...

Jatkanko?

Juu onhan noita listoja...ei se mikään ihme, ettei kumppania löydy, kun keskenkasvuiset nykyaikuiset etsii somen määrittelemät listat kourassa kumppania.

Vierailija
6179/9847 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oli sosiopaatti.

Toiselta loppui seksihalut ja kyky ottaa vastaan fyysistä läheisyyttä (esim. haleja).

Kolmas oli lukossa itsensä kanssa ja myönsi, että seurusteleminen tuntuu vaikealta.

Neljännen kanssa ei ollut riittävästi yhteistä.

Vierailija
6180/9847 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi oli sosiopaatti.

Toiselta loppui seksihalut ja kyky ottaa vastaan fyysistä läheisyyttä (esim. haleja).

Kolmas oli lukossa itsensä kanssa ja myönsi, että seurusteleminen tuntuu vaikealta.

Neljännen kanssa ei ollut riittävästi yhteistä.

6198 tässä lisää vielä, että minkään yksittäisen vian (esim. vääränlaiset kengät, oudon näköiset hampaat tai ajoittain hien tuoksu) en ole ketään jättänyt ja tuskin tulen jättämäänkään. Harva ihminen pystyy olemaan ns. mallikuosissa kaiken aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme